гърнета на цлк
Започната от vango, 10 ное 2010 - 01:26:56
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 ноември 2010 - 01:26
Имам едно две въпросчета свързани с изпускателната система на цлк w208.
1.Има ли някакъв проблем ако си отстраня катализатора и на негово място поставя права тръба понеже ми казаха че имало някакви ламбда сонди и не зная дали е вярно.
2.Някой може ли да ми каже размера на входната тръба на крайното гърне понеже не знам какво е ф-то, за да се обзаведа с такова а колата е цлк 200 kompresor 192hp w208
пс.благодаря предварително за инфото
1.Има ли някакъв проблем ако си отстраня катализатора и на негово място поставя права тръба понеже ми казаха че имало някакви ламбда сонди и не зная дали е вярно.
2.Някой може ли да ми каже размера на входната тръба на крайното гърне понеже не знам какво е ф-то, за да се обзаведа с такова а колата е цлк 200 kompresor 192hp w208
пс.благодаря предварително за инфото
#2
Публикувано 10 ноември 2010 - 09:44
Можеш да сложиш права тръба, но ще стане по-шумна. Сондите да не те притесняват, имаш сонди, но няма да се промени нищо при монтажа на тръбата освен малко повече дандания.
Нямам шублер, иначе няма проблем да ти измеря ф на задните тръби, но си мисля че са на 50мм на входа на задното гърне. Какво гърне ще слагаш там?
Нямам шублер, иначе няма проблем да ти измеря ф на задните тръби, но си мисля че са на 50мм на входа на задното гърне. Какво гърне ще слагаш там?
#3
Публикувано 10 ноември 2010 - 13:45
Все още не съм си избрал, но имам няколко на предвид. едното е ремс, себринг или еисенманн но все пак ще си избера и спрямо парите, понеже са доста скапички.
#4
Публикувано 10 ноември 2010 - 16:18
Ако имаш бюджет, купи Eisenmann за 430-ка. То е с формата на фабричното и вади уникален звук. Няма значение на колко ти е тръбата, ще сложиш фланец. Вече на входа на крайното гърне, диаметъра на тръбата няма такова значение, по-важно е напред какво е (противно на хорските разбирания). Sebring са хубави, но нямат добри модели за нашите. Т.е. всички са добри, но са класически заглушители. Ремус също нямат нищо особено за нашия модел.
Ето ти го Eisenmann. Понеже всички са на една цена, препоръчвам ти него да сложиш. (виждал съм и 3те като изпълнение за BMW и Eisenmann-a е най-добре произведен като качество на изпълнение.
Ето ти го Eisenmann. Понеже всички са на една цена, препоръчвам ти него да сложиш. (виждал съм и 3те като изпълнение за BMW и Eisenmann-a е най-добре произведен като качество на изпълнение.
Прикачени файлове
#5
Публикувано 10 ноември 2010 - 19:09
Да аз за това гледах но е някъде около 700 евро и честно казано не ми се дават много-много, но в краен слуай ще дам ако не ми изпадне нещо втора ръка.А катализаторите днес ходих да проверя и за утре имам час за отстраняването, но до колкото ми стана ясно отдолу са два, не е един.
#6
Публикувано 10 ноември 2010 - 22:21
Така е, да, можеш да пуснеш 2 тръби, да сложиш 2 резонатора или да пуснеш една тръба, да отрежеш гащите и един резонатор... ти си преценяш.
Втора употреба да намериш Eisenmann граничи с невъзможното. А да слагаш изпърдяни гърнета, ще стане клошарски резултат, но колата си е твоя, ти си знаеш.
Втора употреба да намериш Eisenmann граничи с невъзможното. А да слагаш изпърдяни гърнета, ще стане клошарски резултат, но колата си е твоя, ти си знаеш.
#7
Публикувано 10 ноември 2010 - 23:14
не абсурд е да сложа някакво измислено гърне. А за катализаторите си мислиех за две прави тръби, ако стане прекалено шумна ще я мисля впоследствие.Но сегашният й звук е просто пален отврат, извращение някакво си е.
#8
Публикувано 11 ноември 2010 - 19:01
Вече сам с прави тръби остана гърнето да намеря и сам 6 точки.
#9
Публикувано 07 септември 2012 - 15:59
колега аз имам същия модел цлк 200 компресор и бих искал да знам след като сложи правите тръби на мястото на катализаторите и предполагам че последното гърне е било оригиналното какъв е звука прекалено шумен ли е или е добър понеже аз също смятам на мястото на катализаторите да слажа прави тръби и е важен отговора ти.
#10
Публикувано 07 септември 2012 - 18:25
http://forums.mbclub...__fromsearch__1
Накратко: да, много е неприятен звукът от прави тръби на мястото на катализаторите!
Накратко: да, много е неприятен звукът от прави тръби на мястото на катализаторите!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни