Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

гърнета на цлк


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 vango

vango

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    mercedes clk 200 kompreser 99.

Posted 10 November 2010 - 01:26

Имам едно две въпросчета свързани с изпускателната система на цлк w208.
1.Има ли някакъв проблем ако си отстраня катализатора и на негово място поставя права тръба понеже ми казаха че имало някакви ламбда сонди и не зная дали е вярно.
2.Някой може ли да ми каже размера на входната тръба на крайното гърне понеже не знам какво е ф-то, за да се обзаведа с такова а колата е цлк 200 kompresor 192hp w208

пс.благодаря предварително за инфото
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 10 November 2010 - 09:44

Можеш да сложиш права тръба, но ще стане по-шумна. Сондите да не те притесняват, имаш сонди, но няма да се промени нищо при монтажа на тръбата освен малко повече дандания.
Нямам шублер, иначе няма проблем да ти измеря ф на задните тръби, но си мисля че са на 50мм на входа на задното гърне. Какво гърне ще слагаш там?
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 vango

vango

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    mercedes clk 200 kompreser 99.

Posted 10 November 2010 - 13:45

Все още не съм си избрал, но имам няколко на предвид. едното е ремс, себринг или еисенманн но все пак ще си избера и спрямо парите, понеже са доста скапички.
  • 0

#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 10 November 2010 - 16:18

Ако имаш бюджет, купи Eisenmann за 430-ка. То е с формата на фабричното и вади уникален звук. Няма значение на колко ти е тръбата, ще сложиш фланец. Вече на входа на крайното гърне, диаметъра на тръбата няма такова значение, по-важно е напред какво е (противно на хорските разбирания). Sebring са хубави, но нямат добри модели за нашите. Т.е. всички са добри, но са класически заглушители. Ремус също нямат нищо особено за нашия модел.

Ето ти го Eisenmann. Понеже всички са на една цена, препоръчвам ти него да сложиш. (виждал съм и 3те като изпълнение за BMW и Eisenmann-a е най-добре произведен като качество на изпълнение.

Attached Files


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#5 vango

vango

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    mercedes clk 200 kompreser 99.

Posted 10 November 2010 - 19:09

Да аз за това гледах но е някъде около 700 евро и честно казано не ми се дават много-много, но в краен слуай ще дам ако не ми изпадне нещо втора ръка.А катализаторите днес ходих да проверя и за утре имам час за отстраняването, но до колкото ми стана ясно отдолу са два, не е един.
  • 0

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 10 November 2010 - 22:21

Така е, да, можеш да пуснеш 2 тръби, да сложиш 2 резонатора или да пуснеш една тръба, да отрежеш гащите и един резонатор... ти си преценяш.
Втора употреба да намериш Eisenmann граничи с невъзможното. А да слагаш изпърдяни гърнета, ще стане клошарски резултат, но колата си е твоя, ти си знаеш.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#7 vango

vango

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    mercedes clk 200 kompreser 99.

Posted 10 November 2010 - 23:14

не абсурд е да сложа някакво измислено гърне. А за катализаторите си мислиех за две прави тръби, ако стане прекалено шумна ще я мисля впоследствие.Но сегашният й звук е просто пален отврат, извращение някакво си е. :protest: :protest:
  • 0

#8 vango

vango

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    mercedes clk 200 kompreser 99.

Posted 11 November 2010 - 19:01

Вече сам с прави тръби остана гърнето да намеря и сам 6 точки.
  • 0

#9 clk_90

clk_90

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    Мерцедес цлк 200 компресор

Posted 07 September 2012 - 15:59

колега аз имам същия модел цлк 200 компресор и бих искал да знам след като сложи правите тръби на мястото на катализаторите и предполагам че последното гърне е било оригиналното какъв е звука прекалено шумен ли е или е добър понеже аз също смятам на мястото на катализаторите да слажа прави тръби и е важен отговора ти.
  • 0

#10 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 07 September 2012 - 18:25

http://forums.mbclub...__fromsearch__1

Накратко: да, много е неприятен звукът от прави тръби на мястото на катализаторите!
  • 0

Audi_A4_avatar.gif





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users