Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

w124 200E 90' - придърпа на Газ, угасна - повече не пали. :(


  • Please log in to reply
1 отговор на тази тема

#1 Milenski

Milenski

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Автомобил:
    W124 E200 / 1990<br />Peugeot 605 sv24 / 1991

Публикувано 31 октомври 2010 - 09:26

w124 200E 90' - придърпа на Газ, угасна - повече не пали. :(


Колеги, вчера както си карам на газ, след като минах около 140км, насред нищото в полето около Монтана колата ми придърпа, угасна и спря. Повече не пали.
Чат пат може и да припали за 1 секудна и гасне веднага. Каквото и да правя - със газ, без газ. Неще и неще.

Малко факти:
124 200Е - 90', 122коня с италианска газова уредба с нов изпарител БРЦ. Газовата уредба е такава, че колата пали само на бензин и на 2000 оборота обръща на газ сама. Има опция да се кара само на бензин. И в двата варианта обаче не иска да запали.

- Бензиновата помпа я смених преди 2 месеца някъде. Новата помпа е няква Словенска. Така или иначе, докато карам на газ неможе от помпата да ми придърпа и да угасне.

- Проверих - има искра до дистрибутора. Кабелите и свещите са нови и като цяло колата винаги си е работела добре преди това.

- Като дам на контакт и чувам моторчето на празния ход как издава някакви последователни жужащи звуци постоянно.
- Разкачвах моторчето на празния ход за да видя как се държи без него - същата работа - няма палене.
- Моторчето на празния ход има една стрелка на него, знаете ли накъде трябва да сочи тя? Нагоре или надолу?
- Направи ми впечателение че маркучите, които влизат в това моторче са бая хлабави.
- Направи ми впечатление че на това моторче има една пластмасова (или можеби греша) гайка, която се върти и регулира нещо.

- Като дам на контакт - чувам и бензиновата помпа за малко.

- Преди време имах проблем - колата пак не искаше да пали. Тогава чистих онази клапа голямата, която регулира притока на въздух и се намира под въздушния филтър. Май това е т.нар. дебитомер. Отгоре между металните тръби на инжекцията има възможност за
реглаж със шестограм - регулирах я от там и се оправи, запали си и си работеше ок. Сега пак пробвах да въртя от тям - нищо не става.

= Обмислям да се опитам да преправя газовата така че да пали директно и на газ и на бензин.

Колеги, това е цялта работа до момента. Колата се намира на 100 км от София, ще трябва сам да я оправям, тук сервизи няма.. Кеф на буци.. :D ПОМООЩ.

Впрочем ако знаете някой читав майстор от Монтана, Вършец, Бързия или Берковица - помагайте. Аз не знам.

Поздрави!
  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 02 декември 2010 - 10:01

Тая тема сме я пропуснали, ама нищо

Имаш ли развитие някакво?

Стрелката върху моторчето сочи нагоре към колектора.

Ти каза че си свалял моторчето - допускам че П-образния маркуч си е ня мястото?
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни