Моля някой да сподели мнение от личен опит какъв двигател да предпочета.Споделете някакви плюсове и минуси.
E 210 facelift бензин - но кой?
Започната от Reign man, 29 окт 2010 - 11:13:05
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 октомври 2010 - 11:13
Здравейте колеги,първо да кажа че прерових целия форум и няма почти никакви теми относно бензинови Е класи,само дизеловите се обсъждат с проблеми.Малко е странно излиза че бензиновите не се чупят
.Ориентирал съм се към Е класа W 210 бензин facelift ,но не знам към кой двигател да се насоча.Мисля си да не е Е 200 kompressor 163 коня,предвид да избегна проблеми или ремонти с компресора.Може би добър избор ще е Е 240 170 коня, Е 280 204 коня или дори Е 280 4matik.Блазни ме 4matica ,но нямам никакви наблюдения дали наистина колата е значително по стабилна с него.Четох и че 4matic като цяло е капризна система и скъпа за ремонтиране.Искам задължително колата да е автоматик! Насочил съм се към бензин и защото си мисля че поддръжката ще е по лесна и евтина от "капризните" CDI двигатели заради "качествената" ни нафта.
Моля някой да сподели мнение от личен опит какъв двигател да предпочета.Споделете някакви плюсове и минуси.
Моля някой да сподели мнение от личен опит какъв двигател да предпочета.Споделете някакви плюсове и минуси.
#2
Публикувано 29 октомври 2010 - 11:22
На Е-класа бих взел атмосферния Е320. Компресорния не е зле също, не се развалят компресорите, спокойно, не е турбо.
#3
Публикувано 29 октомври 2010 - 11:34
Колега не се заблуждавай, че дизела има скъпа подръжка.Аз досега винаги съм карал бензинови, от 6 месеца съм на дизеларка и ти казвам честно, че бензин никога повече не бих карал.В момента очиларката ми е 2.9 турбо и ми е по икономична от 190-ката, която е с мотор 1.8бензин.И запомни колкото по голям мотора, толко по добре.Сега ако върна времето назад бих си купил 3.2CDI.Колкото е по голям мотора толкова е по икономична и върви много повече.Успех !

By Batev
#4
Публикувано 04 ноември 2010 - 20:45
Взимай Е200 компресор и не се чуди
Или CDI но над 2.2
#5
Публикувано 17 ноември 2010 - 10:10
Здрасти колега,
Имам от февруари Е200 компресор. Довлен съм доста от него - има голям момент в ниските обороти, икономичен е и си дърпа купето спокойно. По принцип исках 6-ак, но попаднах на доста запазен Е200 и го взех. Доколкото знам върви по-добре от 240 и е малко по-зле от 280 или някъде около него. Може да се чипне. Недостатък е понякога шума от компресора, който си се чува. Интересното, което забелязах след като го купих е че държи цена, поне в Германия. Всеки казва, че мотора е доста здрав, а компресора не се троши. Бензинова 210-ка трудно се намира, поне в БГ. Повечето са дизели, което не е лошо, но са на поне 250-300k и ще си иска вложения. Аз бих си взел дизел, но малкото, които гледах като ги закачих за диагностка ми се отщяваше да си ги купя. Ако ти изпадне дизел на малко километри е може би по-добрият вариант. Аз лично имах 2 пури с 6-ци - шума на мотора е друг и усещането също, но си харчат. Все пак са още 2 гърла, а газовата в БГ си е приключение, особено на такава кола. Аз съм сложил на 5 коли газови, но на 210-ката още не мисля че има смисъл. Просто съм виждал как ги монтират, губиш доста багажник, разправии и прочее. Оглеждах една 280-ка, която беше Авангард с доста екстри. Оказа се, че е на 250к вместо на 113к, имаше да се сменя верига вече, модул за еърбека и други дреболии. На този мотор (112 мисля) са поставени по 2 свещи на цилиндър, имаш още 2 дюзи нищо, че е бензинова и т.н. Просто повечето цилиндри водят повече разходи, но пък и колите са като цяло с повече екстри, возят по друг начин.
Дано да съм бил полезен!
Ако искаш нещо по-конкретно да ти кажа - питай!
:-)
Имам от февруари Е200 компресор. Довлен съм доста от него - има голям момент в ниските обороти, икономичен е и си дърпа купето спокойно. По принцип исках 6-ак, но попаднах на доста запазен Е200 и го взех. Доколкото знам върви по-добре от 240 и е малко по-зле от 280 или някъде около него. Може да се чипне. Недостатък е понякога шума от компресора, който си се чува. Интересното, което забелязах след като го купих е че държи цена, поне в Германия. Всеки казва, че мотора е доста здрав, а компресора не се троши. Бензинова 210-ка трудно се намира, поне в БГ. Повечето са дизели, което не е лошо, но са на поне 250-300k и ще си иска вложения. Аз бих си взел дизел, но малкото, които гледах като ги закачих за диагностка ми се отщяваше да си ги купя. Ако ти изпадне дизел на малко километри е може би по-добрият вариант. Аз лично имах 2 пури с 6-ци - шума на мотора е друг и усещането също, но си харчат. Все пак са още 2 гърла, а газовата в БГ си е приключение, особено на такава кола. Аз съм сложил на 5 коли газови, но на 210-ката още не мисля че има смисъл. Просто съм виждал как ги монтират, губиш доста багажник, разправии и прочее. Оглеждах една 280-ка, която беше Авангард с доста екстри. Оказа се, че е на 250к вместо на 113к, имаше да се сменя верига вече, модул за еърбека и други дреболии. На този мотор (112 мисля) са поставени по 2 свещи на цилиндър, имаш още 2 дюзи нищо, че е бензинова и т.н. Просто повечето цилиндри водят повече разходи, но пък и колите са като цяло с повече екстри, возят по друг начин.
Дано да съм бил полезен!
Ако искаш нещо по-конкретно да ти кажа - питай!
:-)
#6
Публикувано 20 декември 2010 - 16:40
Здрасти колега,
Имам от февруари Е200 компресор. Довлен съм доста от него - има голям момент в ниските обороти, икономичен е и си дърпа купето спокойно. По принцип исках 6-ак, но попаднах на доста запазен Е200 и го взех. Доколкото знам върви по-добре от 240 и е малко по-зле от 280 или някъде около него. Може да се чипне. Недостатък е понякога шума от компресора, който си се чува. Интересното, което забелязах след като го купих е че държи цена, поне в Германия. Всеки казва, че мотора е доста здрав, а компресора не се троши. Бензинова 210-ка трудно се намира, поне в БГ. Повечето са дизели, което не е лошо, но са на поне 250-300k и ще си иска вложения. Аз бих си взел дизел, но малкото, които гледах като ги закачих за диагностка ми се отщяваше да си ги купя. Ако ти изпадне дизел на малко километри е може би по-добрият вариант. Аз лично имах 2 пури с 6-ци - шума на мотора е друг и усещането също, но си харчат. Все пак са още 2 гърла, а газовата в БГ си е приключение, особено на такава кола. Аз съм сложил на 5 коли газови, но на 210-ката още не мисля че има смисъл. Просто съм виждал как ги монтират, губиш доста багажник, разправии и прочее. Оглеждах една 280-ка, която беше Авангард с доста екстри. Оказа се, че е на 250к вместо на 113к, имаше да се сменя верига вече, модул за еърбека и други дреболии. На този мотор (112 мисля) са поставени по 2 свещи на цилиндър, имаш още 2 дюзи нищо, че е бензинова и т.н. Просто повечето цилиндри водят повече разходи, но пък и колите са като цяло с повече екстри, возят по друг начин.
Дано да съм бил полезен!
Ако искаш нещо по-конкретно да ти кажа - питай!
:-)
Здравей колега,
мерси за изчерпателния отговор,имаш ли някакво пряко наблюдение върху 4matic системата?Надеждна ли е?Върши ли си работата наистина или само ще си навлека още едно нещо за поддръжка завбъдеще. Иска ми се да си намеря кола с 4matic,но нея я има само на 280 бензин и 320 дизел.В момента карам C класа w202 и на сняг е много зле дори с хубави гуми,искам да я сменя с Е класа автоматик и да е стабилна.Насочил съм се към Elegance изпълнение защото ми се иска комфортна возия.Понеже не съм се качвал на Avantgarde вози ли много твърдо за нашите пътища сравнение с Elegance.
#7
Публикувано 12 март 2011 - 11:56
колеги някои знае ли нещо за Е320Т 4-матик решил съм да си взема нешто такова
ще съм благодарен за инфо
ще съм благодарен за инфо
#8
Публикувано 12 март 2011 - 22:37
вземи си бензин 2,4.
#9
Публикувано 10 април 2011 - 11:20
Ако още не си решил си зами 290TD.Велика е!
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#10
Публикувано 16 юни 2011 - 20:30
За 4матика бях разпитвал преди и аз, търси такава след 1998, с второто поколение, първото не става за нищо. Бензинка само V6 или V8, поне на мен ми харесва чистата мощ, не съм фен на компресори и т.н. Имам Е280, супер мотор с хубава динамика, ако сега си взимам бих си взел Е320, понеже с минимално повишаване на разхода, се подобрява значително ряза и доволно се повдига мощността.
#11
Публикувано 16 юни 2011 - 21:41
вземи си бензин 2,4.
Този двигател доколкото съм чел не е никак за препоръчване. От дизеловите аз бих ти препоръчал 290TD. Един приятел има Е клас комби с такъв мотор и е много стабилен.Вече близо 80000 хил.км. с него в БГ и никакви проблеми. Ако ще е бензинов търси или компресорния или нещо от рода на 280 или по-голя. Все пак купето не е от най-леките.
От мен това като съвети. Успех с покупката.
Луд умора нема, само се поти

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#12
Публикувано 31 март 2012 - 09:36
Колега,не слушай легенди за 2.4 трябва да ти кажа зверче си е,обаче гледай да попаднеш на читав екземпляр.Баща ми го купи от представителство на Мерцедес на 49 000км преди 5 години и нямаме никакви ядове.Друг е вапроса ако купиш някой изтарбушен от каране.Нали знаеш няма нищо по-скъпо от евтиния мерцедес
#13
Публикувано 05 април 2012 - 22:21
Колега,сменил съм някои и друг МБ и от опита си с Е-клас ще ти споделя следното...Имах Е200К произведена 98г.ръчни скорости-върви прилично,но когато я поназориш малко в процеса на експлоатация забелязваш,че след4000 оборота колата почти не ускорява,а само бръмчи.Явно конструкторите са целяли да предложат висок въртящ момент в ниските и средни обороти,което не е лошо.Разход около 10-11-12 градско Сф.Продадох я на колега,който и монтира ГИ-Ланди и няма проблем.Другата Е-класа ми бе Е430 4-матик-върви си доста динамично,разполага с мощност от ниските и ускорява до прекъсвач,супер еластична е.Разход около 13-16 градско.Абсолютно никакъви проблеми с 4матика.Зимата е чудесен.Наложи се да сменя предни маншони на полуоските-85лв комплект на полуоска-външен и вътрешен.Продадох и нея на приятелче,който и монтира ГИ Бардолини,но все още отзиви нямам.Аз ти препоръчвам 6 или 8цил.бензинов 4-матик с хубав ГИ.Успех.
#14
Публикувано 06 април 2012 - 05:23
При сегашните цени на горивата, дневния разход на 320-4 matic и автоматик е поне 50 лева...
#15
Публикувано 06 април 2012 - 22:25
Дневни не, но едни 100ина лв. на седмица за ходене до работа и обратно, не мърдат!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








