Моля, помогнете!!!Капака на чистачката?
Започната от tatuncho, 01 окт 2006 - 17:20:56
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 октомври 2006 - 17:20
Колеги, след като прочетох темата за чистачката в "Споделени ремонти" ме осени идеята за таз` профилактична операция. Вчера, най-после намерих време и почнах (за 190-ка говорим - абитуриентка) - свалих рамото, махнах вентилационната решетка, изтръгнах лайстните под прозореца, откачих цялата машинария на чистачката, сложих я на масата и стана сложно. Първо развих две кръстати винтчета от опаката страна на кутията, и капака започна да халтави в задният си край, отвих централната гайка, белязах с нож положението на моторното рамо спрямо остта, избих го и махнах една пружинна контра скоба, две сепариращи шайби и КРАЙ - нищо повече не иска да се разглоби, капака пак си халтави по същият начин, признаци за разтваряне никакви, няма допълнителни ник`ви винтове (в темата пишеше, че са 6), е-е-е има още два но те са до първите два и не държат капака - повтарям той си халтави, а те не помръдват т.е. не го държат, явно са хванати за нещо вътре, но не смея да ги развия, `щото не е ясно какво ще се разпадне вътре - МОЛЯ, дайте някакви идеи какво да правя от тук нататък - как да отворя шибания капак, `щото не искам да напъвам конструкцията и да рискувам да остана без чистачка ... знаете какъв сезон наближава и не си е работа без 101% сигурно стъклопочистване
#2
Публикувано 02 октомври 2006 - 19:32
Колеги, ама наистина ли никой не е разглобявал този механизъм и незнае какво се прави нататък (до където съм стигнал) :
#3
Публикувано 03 октомври 2006 - 07:12
колега виж тук, и ако няма отговор на питанката ти най-добре пиши едно лс на Veni
http://www.mbclub.bg...?showtopic=1832
http://www.mbclub.bg...?showtopic=1832
#4
Публикувано 05 октомври 2006 - 10:54
Трябва да превъртиш рамото в средно положение и така да го извадиш от редуктора. След това отвиваш още мисля две болтчета които държат капака на буталото.
#5
Публикувано 06 октомври 2006 - 18:27
Ура-а-а, успях! Благодаря на rotki, защото той е уцелил тънкият проблем със свалянето на капака (Трябва да превъртиш рамото в средно положение и така да го извадиш), но за съжаление късно, вече го бях оправил! Благодаря и на Veni®, за инфото, но снимката на механизма се указа, че не отговаря на моята чистачка - има някой конструктивни разлики. Явно моята е от ная първите модификации, `щото имах сериозен проблем и с откриване на точната чистачка (60 см.) - или не ляга плътно по стъклото, или рамката на перото се опираше в рамото, или закачването се различаваше и то на маркови чистачки по 22-30лв. за брой, специално за МБ. Сега съм с една 55см. Шампионка с универсална щипка и е перфектна, е-е-е вярно че долната следа е малко по висока, но по периферията е супер - това надявам се, че ще е полезна информация, защото две чистачки 55см. Champion са 24 лв., а една 60см. за МБ е средно 26 лв. т.е. с един куршум два заека
#6
Публикувано 06 октомври 2006 - 19:40
Значи моделите на чистачките са 2 . Явно твоята е първия ,защото това на снимката е втория модел. 2-та механизма са коренно различни. Явно си си създал проблем защото когато не работи нещо го отваряме защото не работи но когато работи го отваряме да видим защо работи :ok:
#7
Публикувано 06 октомври 2006 - 19:54
Аз вярно, че в първия пост писах "профилактична операция", но наистина имаше незначителен проблем - едно леко топуркане и потреперване, а сега със силиконовата смазка е като все едно си стъпил на бананова кора :, сега само шушукането на моторчето се чува
#8
Публикувано 08 октомври 2006 - 18:23
При мен на бързи обороти цялата кола се клати Май е вярно че моторчето е двигател от трабант
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#9
Публикувано 09 октомври 2006 - 11:29
Ами какво чакаш, да се потроши нещо вътре? Разглобявай, отваряй механизма, мии (с АВ80, с нафта, с WD40 - с каквото намериш), смазваш, проверяваш за луфтове и износвания, сглобяваш, тестваш и си биеш гъза у тавана от кеф : (надявам се носиш на майтап, за последните думички )
#10
Публикувано 09 октомври 2006 - 23:06
Аз го смазах още като купих колата. Работя поддръжка и профилактиката ми е професионално изкривяване
Исках да кажа че двигателчето е мощно. Иначе работи безшумно, но се осеща мощта при спрян ход при включено двигателче на най бърза скорост.
Исках да кажа че двигателчето е мощно. Иначе работи безшумно, но се осеща мощта при спрян ход при включено двигателче на най бърза скорост.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#11
Публикувано 12 октомври 2006 - 15:54
А някой да знае дали има Ц класи (202) с сензор на чистачките , че мойта има някъв оптичен сензор под стъклото , ама ако е сензор как работи
W202 C180
#12
Публикувано 13 октомври 2006 - 13:37
Хм, не съм чувал за W202 със сензор на чистачките, но пък ако е от последните 1-2 години на поризводство..... знам ли. Що не провериш дали колата ти има сензор по VIN-a? тукА някой да знае дали има Ц класи (202) с сензор на чистачките , че мойта има някъв оптичен сензор под стъклото , ама ако е сензор как работи
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни