![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/eda659274af55e3b5c95220e7bc800f4?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Списание VERSUS AUTOпърви брой
Започната от Илия Горанов, 15 окт 2010 - 22:53:01
33 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 октомври 2010 - 22:53
Колеги,
издателите на списание VERSUS AUTO поскаха от Мерцедес-Бенц Клуб България съдействие при издаването на списанието VERSUS AUTO, което е най-новият техен проект. Списанието е ориентирано към автомобилите, тунинга и автомобилния спорт. Нашият клуб подкрепя списанието, като ще публикуваме тук във форума линкове от където списанието е достъпно чрез Интернет, а надяваме се, занапред да имаме и по-голяма кооперация в изданията, като се включим с полезни материали, както съдържание, така и снимки от наша страна.
Ако имате въпроси и/или предложения, можете да ги отправяте в тази тема, главният редактор на списанието инж. Александър Новков е регистриран във форума и вярвам, че ще следи темата с интерес и ще се включва в дискусиите, когато е необходимо.
Ето и линкове към списанието:
2010
Брой 1 (октомври 2010 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 2 (ноември 2010 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 3 (декември 2010 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
2011
Брой 4 (януари-февруари 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 5 (март 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 6 (април 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 7 (май 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 8 (юни 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 9 (юли 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 10 (август 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 11 (септември 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 12 (октомври 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 13 (ноември 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 14 (декември 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
2012
Брой 15 (януари 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 16 (февруари 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 17 (март 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 18 (април 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 19 (май 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 20 (юли 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 21 (септември 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 22 Мултимедийно издание в Интернет / PDF
2013
Брой 23 (февруари 2013 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 24 Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 25 Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 26 Мултимедийно издание в Интернет / PDF
2014
Брой 27 Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Приятно четене.
издателите на списание VERSUS AUTO поскаха от Мерцедес-Бенц Клуб България съдействие при издаването на списанието VERSUS AUTO, което е най-новият техен проект. Списанието е ориентирано към автомобилите, тунинга и автомобилния спорт. Нашият клуб подкрепя списанието, като ще публикуваме тук във форума линкове от където списанието е достъпно чрез Интернет, а надяваме се, занапред да имаме и по-голяма кооперация в изданията, като се включим с полезни материали, както съдържание, така и снимки от наша страна.
Ако имате въпроси и/или предложения, можете да ги отправяте в тази тема, главният редактор на списанието инж. Александър Новков е регистриран във форума и вярвам, че ще следи темата с интерес и ще се включва в дискусиите, когато е необходимо.
Ето и линкове към списанието:
2010
Брой 1 (октомври 2010 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 2 (ноември 2010 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 3 (декември 2010 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
2011
Брой 4 (януари-февруари 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 5 (март 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 6 (април 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 7 (май 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 8 (юни 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 9 (юли 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 10 (август 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 11 (септември 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 12 (октомври 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 13 (ноември 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 14 (декември 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
2012
Брой 15 (януари 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 16 (февруари 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 17 (март 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 18 (април 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 19 (май 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 20 (юли 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 21 (септември 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 22 Мултимедийно издание в Интернет / PDF
2013
Брой 23 (февруари 2013 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 24 Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 25 Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 26 Мултимедийно издание в Интернет / PDF
2014
Брой 27 Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Приятно четене.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#2
Публикувано 16 октомври 2010 - 00:25
Добре изглежда като за първи брой, поздравления на момчетата.
Тази Е36 съм я виждал последно преди 2-3 години... Много пари наляти, но някак е изтърван момента да се спре
. Преди изглеждаше по-приемливо (лично мнение). Иначе е хубава кола.
Спирачките са й жестоки!
Тази Е36 съм я виждал последно преди 2-3 години... Много пари наляти, но някак е изтърван момента да се спре
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Спирачките са й жестоки!
#3
Публикувано 20 октомври 2010 - 09:54
Добро начало на новото списание.
Само да внимават с правописа - "в предвит" - предвид - статията с Мини-то.
Статията за Хондата - "променливо газоразпределение и променливи фази на клапаните" - тафтология, поне според мен.
Пак за Хондата, но вече мои лични размишления - само японец може да направи мотор с по-голяма мощност от колкото въртящ момент - 200 коня и само 193 Нм въртящ момент. Тия коне идват на 7800 оборота, а въртящия момент на 5600. Това е кола само за писта. Само да не излезе като приказката за киселото грозде
- но на ниски обороти тази кола не е нищо особено.
За Е36-цата - имам чувството че Е36 е новата "Голф" мания. Нищо лично, да не се засегне някой. И защо всеки "тунинг-маниак" си мисли че със К&N филтъра и чипа почва и свърша тунинга на мотора. За изпускателния колектор добре, ама има фирми правят и други валове. Макар че този ТУ мотора ако не греша, май е Ваноса - и там по-добре да не се пипа. Спирачките - тук е действано на принципа колкото повече - толкова повече. За жалост това не винаги дава най-добри резултати. В крайна сметка определящия фактор е сцеплението на гумите. Ама те са 235 ще каже някой - да, но най-вероятно се карат на 3 атм. Де приемем че на гума се падат по 350кг - при 3 атм. налягане = 3кг/см2 - значи колата "стъпва" на 116 кв.см. Ако се карат на 2 атм. "стъпва" на 175 кв.см. На 195мм гума вероятно контактната повърхност е същата при същите налягания. Възниква въпросът - защо тогава се слагат по-голям диаметър, по-широки и по-нископрофилни гуми. Ами намалява се флексинга на гума-та при търкалянето - а и по-тънка обикновено значи по-лека гума. В по-голямата джанта - може да се събере и по-голям диск.
В един момент обаче, колкото и да увеличаваме диаметъра на диска - спирачният път не се подобрява. Има и нещо друго - големият диск е по-тежък, от там на колелото и амортесьора действат по-големи сили на инерция. В допълнение различните накладки работят при различни режими - обикновените накладки работят добре студени, и със загряване почват да работят по-зле, при някои (повечето спортни) е обратното -т.е. трябва да се достигне определена температура за да работят спирачките по-добре. Това трябва да се вземе предвид при избора на диск - да е достатъчно голям да осигурява ефективно спиране, но не твърде голям за да не позволява на спирачките да достигнат работна температура при конкретните условия на експлоатация. И да не е много тежък.
Иначе евала на човека за ентусиазма.
Само да внимават с правописа - "в предвит" - предвид - статията с Мини-то.
Статията за Хондата - "променливо газоразпределение и променливи фази на клапаните" - тафтология, поне според мен.
Пак за Хондата, но вече мои лични размишления - само японец може да направи мотор с по-голяма мощност от колкото въртящ момент - 200 коня и само 193 Нм въртящ момент. Тия коне идват на 7800 оборота, а въртящия момент на 5600. Това е кола само за писта. Само да не излезе като приказката за киселото грозде
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
За Е36-цата - имам чувството че Е36 е новата "Голф" мания. Нищо лично, да не се засегне някой. И защо всеки "тунинг-маниак" си мисли че със К&N филтъра и чипа почва и свърша тунинга на мотора. За изпускателния колектор добре, ама има фирми правят и други валове. Макар че този ТУ мотора ако не греша, май е Ваноса - и там по-добре да не се пипа. Спирачките - тук е действано на принципа колкото повече - толкова повече. За жалост това не винаги дава най-добри резултати. В крайна сметка определящия фактор е сцеплението на гумите. Ама те са 235 ще каже някой - да, но най-вероятно се карат на 3 атм. Де приемем че на гума се падат по 350кг - при 3 атм. налягане = 3кг/см2 - значи колата "стъпва" на 116 кв.см. Ако се карат на 2 атм. "стъпва" на 175 кв.см. На 195мм гума вероятно контактната повърхност е същата при същите налягания. Възниква въпросът - защо тогава се слагат по-голям диаметър, по-широки и по-нископрофилни гуми. Ами намалява се флексинга на гума-та при търкалянето - а и по-тънка обикновено значи по-лека гума. В по-голямата джанта - може да се събере и по-голям диск.
В един момент обаче, колкото и да увеличаваме диаметъра на диска - спирачният път не се подобрява. Има и нещо друго - големият диск е по-тежък, от там на колелото и амортесьора действат по-големи сили на инерция. В допълнение различните накладки работят при различни режими - обикновените накладки работят добре студени, и със загряване почват да работят по-зле, при някои (повечето спортни) е обратното -т.е. трябва да се достигне определена температура за да работят спирачките по-добре. Това трябва да се вземе предвид при избора на диск - да е достатъчно голям да осигурява ефективно спиране, но не твърде голям за да не позволява на спирачките да достигнат работна температура при конкретните условия на експлоатация. И да не е много тежък.
Иначе евала на човека за ентусиазма.
#4
Публикувано 26 октомври 2010 - 11:50
За да гледате pdf-а, като списание, за да не ви е накъсан направете следните настройки в acrobat reader-а!!!
1 - View -> Page Display -> Show cover Page during two-up - на това трябва да сложите отметка !!!
2 - View --> Page Display --> Two-up continuous
п.с. - колега, благодаря ви за поправките, ще гледаме да не се повтарят!
Поздрави
Сашо
VERSUS
1 - View -> Page Display -> Show cover Page during two-up - на това трябва да сложите отметка !!!
2 - View --> Page Display --> Two-up continuous
п.с. - колега, благодаря ви за поправките, ще гледаме да не се повтарят!
Поздрави
Сашо
VERSUS
#5
Публикувано 16 ноември 2010 - 14:21
Здравейте скъпи приятели и колеги!
Вече сме готови с брой 2 на единственото в България автомобилно on-line списание VERSUS AUTO.
Бързаме да ви се похвалим с нашият сайт - > www.versusauto.bg
От там ще имате възможност да следите всички наши нови броеве и да ги сваляте в pdf.
Екипа на списанието ви пожелава приятни минути с VERSUS AUTO.
www.versusauto.bg
Поздрави
Александър Новков
0889 271 365
[email protected]
www.versusauto.bg
VERSUS
Вече сме готови с брой 2 на единственото в България автомобилно on-line списание VERSUS AUTO.
Бързаме да ви се похвалим с нашият сайт - > www.versusauto.bg
От там ще имате възможност да следите всички наши нови броеве и да ги сваляте в pdf.
Екипа на списанието ви пожелава приятни минути с VERSUS AUTO.
www.versusauto.bg
Поздрави
Александър Новков
0889 271 365
[email protected]
www.versusauto.bg
VERSUS
#6
Публикувано 16 ноември 2010 - 19:05
Поздрави за списанието, харесва ми ![Публикувано изображение](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
Заглавната страница на брой 2, при мен се вижда така...останалото се чете нормално..
Само при мен ли се вижда по този начин?!
![Публикувано изображение](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
Заглавната страница на брой 2, при мен се вижда така...останалото се чете нормално..
Само при мен ли се вижда по този начин?!
Прикачени файлове
#7
Публикувано 16 ноември 2010 - 20:13
На мен ми излиза с нормален шрифт - може да имаш проблем с енкодинга.
#8
Публикувано 16 ноември 2010 - 23:03
Предполагам, че е така, но ми е странно защо само на първата страница се вижда така...
#9
Публикувано 17 ноември 2010 - 08:37
Здравейте,
опитайте да си свалите новият Acrobat Reader от сайта на списанието.
Пробвайте с него!!!
Поздрави
опитайте да си свалите новият Acrobat Reader от сайта на списанието.
Пробвайте с него!!!
Поздрави
#10
Публикувано 24 ноември 2010 - 17:29
Колеги,
вече списанието VERSUS AUTO има и facebook,
от където ще имате възможност да следите по-подробно новостите около следващите ни броеве!
http://www.facebook....177884965558745
Поздрави
Александър Новков
0889 271 365
[email protected]
www.versusauto.bg
VERSUS
вече списанието VERSUS AUTO има и facebook,
от където ще имате възможност да следите по-подробно новостите около следващите ни броеве!
http://www.facebook....177884965558745
Поздрави
Александър Новков
0889 271 365
[email protected]
www.versusauto.bg
VERSUS
#11
Публикувано 25 ноември 2010 - 16:42
#12
Публикувано 27 ноември 2010 - 19:11
Предполагам, че е така, но ми е странно защо само на първата страница се вижда така...
Хмм сега чак забелязвам, че този проблем се дължи и на интернета... просто не зарежда както трябва pdf-а,
за това някои шрифтове не излизат или са маймуни...
По-добре директно да си го свалите
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#13
Публикувано 17 декември 2010 - 23:04
#14
Публикувано 21 декември 2010 - 14:55
Браво Бояне - хубава кола и хубава жена
.
Аз не бях виждал Торнадото в завършен вид - станало е страхотно. Запазил си даже и надписа 230CE, майтап да става
.
П.П. пусни едно клипче да му чуем и гласа, ако може.
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Аз не бях виждал Торнадото в завършен вид - станало е страхотно. Запазил си даже и надписа 230CE, майтап да става
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
П.П. пусни едно клипче да му чуем и гласа, ако може.
#15
Публикувано 21 декември 2010 - 15:06
колеги само да попитам - 124-ката на Lorinser li e
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни