Списание VERSUS AUTOпърви брой
Started by Илия Горанов, 15 Oct 2010 - 22:53:01
33 replies to this topic
#1
Posted 15 October 2010 - 22:53
Колеги,
издателите на списание VERSUS AUTO поскаха от Мерцедес-Бенц Клуб България съдействие при издаването на списанието VERSUS AUTO, което е най-новият техен проект. Списанието е ориентирано към автомобилите, тунинга и автомобилния спорт. Нашият клуб подкрепя списанието, като ще публикуваме тук във форума линкове от където списанието е достъпно чрез Интернет, а надяваме се, занапред да имаме и по-голяма кооперация в изданията, като се включим с полезни материали, както съдържание, така и снимки от наша страна.
Ако имате въпроси и/или предложения, можете да ги отправяте в тази тема, главният редактор на списанието инж. Александър Новков е регистриран във форума и вярвам, че ще следи темата с интерес и ще се включва в дискусиите, когато е необходимо.
Ето и линкове към списанието:
2010
Брой 1 (октомври 2010 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 2 (ноември 2010 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 3 (декември 2010 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
2011
Брой 4 (януари-февруари 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 5 (март 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 6 (април 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 7 (май 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 8 (юни 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 9 (юли 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 10 (август 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 11 (септември 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 12 (октомври 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 13 (ноември 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 14 (декември 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
2012
Брой 15 (януари 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 16 (февруари 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 17 (март 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 18 (април 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 19 (май 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 20 (юли 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 21 (септември 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 22 Мултимедийно издание в Интернет / PDF
2013
Брой 23 (февруари 2013 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 24 Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 25 Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 26 Мултимедийно издание в Интернет / PDF
2014
Брой 27 Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Приятно четене.
издателите на списание VERSUS AUTO поскаха от Мерцедес-Бенц Клуб България съдействие при издаването на списанието VERSUS AUTO, което е най-новият техен проект. Списанието е ориентирано към автомобилите, тунинга и автомобилния спорт. Нашият клуб подкрепя списанието, като ще публикуваме тук във форума линкове от където списанието е достъпно чрез Интернет, а надяваме се, занапред да имаме и по-голяма кооперация в изданията, като се включим с полезни материали, както съдържание, така и снимки от наша страна.
Ако имате въпроси и/или предложения, можете да ги отправяте в тази тема, главният редактор на списанието инж. Александър Новков е регистриран във форума и вярвам, че ще следи темата с интерес и ще се включва в дискусиите, когато е необходимо.
Ето и линкове към списанието:
2010
Брой 1 (октомври 2010 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 2 (ноември 2010 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 3 (декември 2010 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
2011
Брой 4 (януари-февруари 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 5 (март 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 6 (април 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 7 (май 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 8 (юни 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 9 (юли 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 10 (август 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 11 (септември 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 12 (октомври 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 13 (ноември 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 14 (декември 2011 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
2012
Брой 15 (януари 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 16 (февруари 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 17 (март 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 18 (април 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 19 (май 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 20 (юли 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 21 (септември 2012 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 22 Мултимедийно издание в Интернет / PDF
2013
Брой 23 (февруари 2013 г.) Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 24 Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 25 Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Брой 26 Мултимедийно издание в Интернет / PDF
2014
Брой 27 Мултимедийно издание в Интернет / PDF
Приятно четене.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#2
Posted 16 October 2010 - 00:25
Добре изглежда като за първи брой, поздравления на момчетата.
Тази Е36 съм я виждал последно преди 2-3 години... Много пари наляти, но някак е изтърван момента да се спре
. Преди изглеждаше по-приемливо (лично мнение). Иначе е хубава кола.
Спирачките са й жестоки!
Тази Е36 съм я виждал последно преди 2-3 години... Много пари наляти, но някак е изтърван момента да се спре
Спирачките са й жестоки!
#3
Posted 20 October 2010 - 09:54
Добро начало на новото списание.
Само да внимават с правописа - "в предвит" - предвид - статията с Мини-то.
Статията за Хондата - "променливо газоразпределение и променливи фази на клапаните" - тафтология, поне според мен.
Пак за Хондата, но вече мои лични размишления - само японец може да направи мотор с по-голяма мощност от колкото въртящ момент - 200 коня и само 193 Нм въртящ момент. Тия коне идват на 7800 оборота, а въртящия момент на 5600. Това е кола само за писта. Само да не излезе като приказката за киселото грозде
- но на ниски обороти тази кола не е нищо особено.
За Е36-цата - имам чувството че Е36 е новата "Голф" мания. Нищо лично, да не се засегне някой. И защо всеки "тунинг-маниак" си мисли че със К&N филтъра и чипа почва и свърша тунинга на мотора. За изпускателния колектор добре, ама има фирми правят и други валове. Макар че този ТУ мотора ако не греша, май е Ваноса - и там по-добре да не се пипа. Спирачките - тук е действано на принципа колкото повече - толкова повече. За жалост това не винаги дава най-добри резултати. В крайна сметка определящия фактор е сцеплението на гумите. Ама те са 235 ще каже някой - да, но най-вероятно се карат на 3 атм. Де приемем че на гума се падат по 350кг - при 3 атм. налягане = 3кг/см2 - значи колата "стъпва" на 116 кв.см. Ако се карат на 2 атм. "стъпва" на 175 кв.см. На 195мм гума вероятно контактната повърхност е същата при същите налягания. Възниква въпросът - защо тогава се слагат по-голям диаметър, по-широки и по-нископрофилни гуми. Ами намалява се флексинга на гума-та при търкалянето - а и по-тънка обикновено значи по-лека гума. В по-голямата джанта - може да се събере и по-голям диск.
В един момент обаче, колкото и да увеличаваме диаметъра на диска - спирачният път не се подобрява. Има и нещо друго - големият диск е по-тежък, от там на колелото и амортесьора действат по-големи сили на инерция. В допълнение различните накладки работят при различни режими - обикновените накладки работят добре студени, и със загряване почват да работят по-зле, при някои (повечето спортни) е обратното -т.е. трябва да се достигне определена температура за да работят спирачките по-добре. Това трябва да се вземе предвид при избора на диск - да е достатъчно голям да осигурява ефективно спиране, но не твърде голям за да не позволява на спирачките да достигнат работна температура при конкретните условия на експлоатация. И да не е много тежък.
Иначе евала на човека за ентусиазма.
Само да внимават с правописа - "в предвит" - предвид - статията с Мини-то.
Статията за Хондата - "променливо газоразпределение и променливи фази на клапаните" - тафтология, поне според мен.
Пак за Хондата, но вече мои лични размишления - само японец може да направи мотор с по-голяма мощност от колкото въртящ момент - 200 коня и само 193 Нм въртящ момент. Тия коне идват на 7800 оборота, а въртящия момент на 5600. Това е кола само за писта. Само да не излезе като приказката за киселото грозде
За Е36-цата - имам чувството че Е36 е новата "Голф" мания. Нищо лично, да не се засегне някой. И защо всеки "тунинг-маниак" си мисли че със К&N филтъра и чипа почва и свърша тунинга на мотора. За изпускателния колектор добре, ама има фирми правят и други валове. Макар че този ТУ мотора ако не греша, май е Ваноса - и там по-добре да не се пипа. Спирачките - тук е действано на принципа колкото повече - толкова повече. За жалост това не винаги дава най-добри резултати. В крайна сметка определящия фактор е сцеплението на гумите. Ама те са 235 ще каже някой - да, но най-вероятно се карат на 3 атм. Де приемем че на гума се падат по 350кг - при 3 атм. налягане = 3кг/см2 - значи колата "стъпва" на 116 кв.см. Ако се карат на 2 атм. "стъпва" на 175 кв.см. На 195мм гума вероятно контактната повърхност е същата при същите налягания. Възниква въпросът - защо тогава се слагат по-голям диаметър, по-широки и по-нископрофилни гуми. Ами намалява се флексинга на гума-та при търкалянето - а и по-тънка обикновено значи по-лека гума. В по-голямата джанта - може да се събере и по-голям диск.
В един момент обаче, колкото и да увеличаваме диаметъра на диска - спирачният път не се подобрява. Има и нещо друго - големият диск е по-тежък, от там на колелото и амортесьора действат по-големи сили на инерция. В допълнение различните накладки работят при различни режими - обикновените накладки работят добре студени, и със загряване почват да работят по-зле, при някои (повечето спортни) е обратното -т.е. трябва да се достигне определена температура за да работят спирачките по-добре. Това трябва да се вземе предвид при избора на диск - да е достатъчно голям да осигурява ефективно спиране, но не твърде голям за да не позволява на спирачките да достигнат работна температура при конкретните условия на експлоатация. И да не е много тежък.
Иначе евала на човека за ентусиазма.
#4
Posted 26 October 2010 - 11:50
За да гледате pdf-а, като списание, за да не ви е накъсан направете следните настройки в acrobat reader-а!!!
1 - View -> Page Display -> Show cover Page during two-up - на това трябва да сложите отметка !!!
2 - View --> Page Display --> Two-up continuous
п.с. - колега, благодаря ви за поправките, ще гледаме да не се повтарят!
Поздрави
Сашо
VERSUS
1 - View -> Page Display -> Show cover Page during two-up - на това трябва да сложите отметка !!!
2 - View --> Page Display --> Two-up continuous
п.с. - колега, благодаря ви за поправките, ще гледаме да не се повтарят!
Поздрави
Сашо
VERSUS
#5
Posted 16 November 2010 - 14:21
Здравейте скъпи приятели и колеги!
Вече сме готови с брой 2 на единственото в България автомобилно on-line списание VERSUS AUTO.
Бързаме да ви се похвалим с нашият сайт - > www.versusauto.bg
От там ще имате възможност да следите всички наши нови броеве и да ги сваляте в pdf.
Екипа на списанието ви пожелава приятни минути с VERSUS AUTO.
www.versusauto.bg
Поздрави
Александър Новков
0889 271 365
[email protected]
www.versusauto.bg
VERSUS
Вече сме готови с брой 2 на единственото в България автомобилно on-line списание VERSUS AUTO.
Бързаме да ви се похвалим с нашият сайт - > www.versusauto.bg
От там ще имате възможност да следите всички наши нови броеве и да ги сваляте в pdf.
Екипа на списанието ви пожелава приятни минути с VERSUS AUTO.
www.versusauto.bg
Поздрави
Александър Новков
0889 271 365
[email protected]
www.versusauto.bg
VERSUS
#6
Posted 16 November 2010 - 19:05
Поздрави за списанието, харесва ми 
Заглавната страница на брой 2, при мен се вижда така...останалото се чете нормално..
Само при мен ли се вижда по този начин?!
Заглавната страница на брой 2, при мен се вижда така...останалото се чете нормално..
Само при мен ли се вижда по този начин?!
Attached Files
#7
Posted 16 November 2010 - 20:13
На мен ми излиза с нормален шрифт - може да имаш проблем с енкодинга.
#8
Posted 16 November 2010 - 23:03
Предполагам, че е така, но ми е странно защо само на първата страница се вижда така...
#9
Posted 17 November 2010 - 08:37
Здравейте,
опитайте да си свалите новият Acrobat Reader от сайта на списанието.
Пробвайте с него!!!
Поздрави
опитайте да си свалите новият Acrobat Reader от сайта на списанието.
Пробвайте с него!!!
Поздрави
#10
Posted 24 November 2010 - 17:29
Колеги,
вече списанието VERSUS AUTO има и facebook,
от където ще имате възможност да следите по-подробно новостите около следващите ни броеве!
http://www.facebook....177884965558745
Поздрави
Александър Новков
0889 271 365
[email protected]
www.versusauto.bg
VERSUS
вече списанието VERSUS AUTO има и facebook,
от където ще имате възможност да следите по-подробно новостите около следващите ни броеве!
http://www.facebook....177884965558745
Поздрави
Александър Новков
0889 271 365
[email protected]
www.versusauto.bg
VERSUS
#11
Posted 25 November 2010 - 16:42
#12
Posted 27 November 2010 - 19:11
Предполагам, че е така, но ми е странно защо само на първата страница се вижда така...
Хмм сега чак забелязвам, че този проблем се дължи и на интернета... просто не зарежда както трябва pdf-а,
за това някои шрифтове не излизат или са маймуни...
По-добре директно да си го свалите
#13
Posted 17 December 2010 - 23:04
#14
Posted 21 December 2010 - 14:55
Браво Бояне - хубава кола и хубава жена
.
Аз не бях виждал Торнадото в завършен вид - станало е страхотно. Запазил си даже и надписа 230CE, майтап да става
.
П.П. пусни едно клипче да му чуем и гласа, ако може.
Аз не бях виждал Торнадото в завършен вид - станало е страхотно. Запазил си даже и надписа 230CE, майтап да става
П.П. пусни едно клипче да му чуем и гласа, ако може.
#15
Posted 21 December 2010 - 15:06
колеги само да попитам - 124-ката на Lorinser li e
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage









