дюзите
Started by mercedess, 14 Oct 2010 - 15:50:12
20 replies to this topic
#1
Posted 14 October 2010 - 15:50
здравейте имам един проблем на мерцедеса 124 250д ако някои може да ми даде информация моля пишете ми:проблема е следния сутрин като го паля ми прекасва и пу6и бяло докато спре да прекава обаче като развия трабичката на дюзата за нафтата нито прекасва нито пуши дори двигателя почва да работи много тихо моля накои ако има такав проблем или ако знае от какво да ми пиши ако мойе на скайпа niki_meercedess предварително благодаря
#2
Posted 14 October 2010 - 20:22
явно се е задълбочил проблема ти , при мене проблема е от разпръсквачите , но нямам пари да ги сменя. Когато е студено -20 -24 градуса и като запаля и потегля да не си просто зад колата , брат облаци бял пушек поне 30 секунди го държи , но това е само понякога , не във всички случай , един път пуши , един път не.Оборотомера в първите 2 секунди подкскача м/у 600/700 оборота , това е само когато е студено и то когато термометъра показва -10 -20 градуса . Иначе двигателя ми мърка като тигърче , нито трака нито лопа , ама тия къхъри през зимата ме притесняват , но какво да се прави . Извинявай колега , че ти нафлоодих темата мъничко ! Поздрави.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#3
Posted 15 October 2010 - 14:21
Пиши по подробно ... коя тръбичка развиваш ... тя не е само една.
Ако ни караш да гадаем няма как да ти помогнем.
П.С.
Оправи като за начало малко словореда, пунктоацията че и диалектиката ...
Ако ни караш да гадаем няма как да ти помогнем.
П.С.
Оправи като за начало малко словореда, пунктоацията че и диалектиката ...
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#4
Posted 15 October 2010 - 17:16
една сутрин си направих един експеримент беше доста студено преди да я запаля отворих капака развих малко трабичката на дюзата на 5-ти цилиндар дето идва от ГНП-то запалих я нито пропуши бяло нито тракаше като я стегнах почна да пуши и много лошо нещо почва да чука като по работи малко спира да пуши обаче чукането си остава като е студена сащо и ми прекасва като я изфорсирам един двапати и почва да работи нормално
#5
Posted 15 October 2010 - 23:37
Занеси да ти почистят дюзата та ако се наложи да сменят елемента.
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Posted 16 October 2010 - 08:42
там е работата че е с чисто нови разпасквачи на един месец са и пак е така
#7
Posted 16 October 2010 - 08:52
Даже е по добре направо да си купиш направо 5 нови разпръсквача и да си ги смениш защото номера с чистенето е временна работа.
Също така виж с каква нафта караш - това е много важно.
За сега НЕ СИПВАЙ никакви почистващи добавки.
Добре ще е да си смениш и двата горивни филтъра - и без това са евтини. /под 20 лв. за двата/
След смяната на разпръсквача е задължително да се настроят дюзите САМО НА СТЕНД и то преди да се монтират на колата.
Трябва да се спазва супер хигиена по време на работа за да се избягнат нежелани и лоши за работата локални подпушвания и промяна на дебити.
Затова най първата ти операция да е измиване на двигателя като се набляга на местата където ще се "човърка"
Всички тези операции ако не ги правиш сам, ще е добре да станат в добър сервиз, а не в такъв на гаражен "майстор"
Желателно е да се почисти и сондата в резервоара, но "врътнята" там е по голяма и не знам дали ще ти се занимава.
Недей да пестиш пари за дюзи, защото за 15-20 лева разлика на дюза може да обречеш цялата работа на провал, като при това пак ще се налага да се купуват нови ...
Успех
П.С.
Двигателят ти би трябвало да е като моя - 602.912
... не видях предния пост ... сори ... ако са смотани рапръсквачите или са сменени калпаво е нормално да се получи пак това ... или проблем вече в помпения елемент на ГНП-то /пази боже, но надали/
Също така виж с каква нафта караш - това е много важно.
За сега НЕ СИПВАЙ никакви почистващи добавки.
Добре ще е да си смениш и двата горивни филтъра - и без това са евтини. /под 20 лв. за двата/
След смяната на разпръсквача е задължително да се настроят дюзите САМО НА СТЕНД и то преди да се монтират на колата.
Трябва да се спазва супер хигиена по време на работа за да се избягнат нежелани и лоши за работата локални подпушвания и промяна на дебити.
Затова най първата ти операция да е измиване на двигателя като се набляга на местата където ще се "човърка"
Всички тези операции ако не ги правиш сам, ще е добре да станат в добър сервиз, а не в такъв на гаражен "майстор"
Желателно е да се почисти и сондата в резервоара, но "врътнята" там е по голяма и не знам дали ще ти се занимава.
Недей да пестиш пари за дюзи, защото за 15-20 лева разлика на дюза може да обречеш цялата работа на провал, като при това пак ще се налага да се купуват нови ...
Успех
П.С.
Двигателят ти би трябвало да е като моя - 602.912
... не видях предния пост ... сори ... ако са смотани рапръсквачите или са сменени калпаво е нормално да се получи пак това ... или проблем вече в помпения елемент на ГНП-то /пази боже, но надали/
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#8
Posted 16 October 2010 - 14:36
Да ги сложи в хладилника и после на стенда като студени,защото вика че като загрее се оправя.Но си абсолютно прав за хигиената по време на работа.Едно прашинка и вече е проблем.Желателно е и да се провери налягането на цилиндъра спрямо другите,даже е важно да се знае това.
Никога не оставям магарето си в калта.
#9
Posted 17 October 2010 - 08:55
а вазможно ли да ми враща нафтата обратната по малко и това ми го дадоха като вариант?
#10
Posted 17 October 2010 - 13:26
По принцип обратната нафта и изцяло да е запушиш пак ще работи.От там забрави.Стенд дюзи и компресия.Най вече дюзата.
Никога не оставям магарето си в калта.
#11
Posted 17 October 2010 - 14:17
Тоя номер с хладилника няма кой да му го направи, иначе е показателно като резултатност, но параметрите по които се "центрят" дюзитеса дадени за стайна температура /22-24/
Докато са свалени дюзите наистина е добре да се провери компресията на студения мотор.
Надали обаче проблема му идва от загуба на компресия, защото като загрее мотора тя пада, а човека казва че оборотите се "оправят"
Докато са свалени дюзите наистина е добре да се провери компресията на студения мотор.
Надали обаче проблема му идва от загуба на компресия, защото като загрее мотора тя пада, а човека казва че оборотите се "оправят"
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#12
Posted 21 November 2010 - 22:50
и аз имам същия проблем като на колегата. самоче моя е 2.5ТД
имам някакво звънтене и чукане откъм дюзите?
и като я запаля сутрин претриса лекичко ама неизпушва бяло. само много леко синьо.?
и колко пари вървят целия комплект разпръсквачи?
Извинявам се че пиша във на колегата темата.
Благодаря предварително.
имам някакво звънтене и чукане откъм дюзите?
и като я запаля сутрин претриса лекичко ама неизпушва бяло. само много леко синьо.?
и колко пари вървят целия комплект разпръсквачи?
Извинявам се че пиша във на колегата темата.
Благодаря предварително.
#13
Posted 21 November 2010 - 23:37
Нашта нафта и 124-ки нежали,какво остава за CDi-тата.Тия проблеми колеги дет ги имате(и аз го имах на буса) са от болуците в нафтата,то е ясно.Ако си свалите резервоарите да ги почистите,ще видите колко песъчинки и други боклуци има.След тази процедура и слагането на нов разпръсквач на буса,пак си чукаше.После незнайно как спря да чука.Иначе сутрин като го паля така тресе,че все едно си в голф 2-ка на черен път.
#14
Posted 18 December 2011 - 01:30
здравеите иаз имам саштиа проблем с дюзите ниакаква насока колко струват заспрасква4ите за 124 Е250д сутрен ми пали тръдно и пуши биал пушек мерси предварително
е брат -и аз не знам как успя да го напишеш това ...
ето ти редактирания вариант:
здравейте.
Аз имам същия проблем с дюзите .Някаква насока колко струват разпръсквачите за 124 Е250д ?
Сутрин ми пали трудно и пуши бял пушек.
Мерси предварително
е брат -и аз не знам как успя да го напишеш това ...
ето ти редактирания вариант:
здравейте.
Аз имам същия проблем с дюзите .Някаква насока колко струват разпръсквачите за 124 Е250д ?
Сутрин ми пали трудно и пуши бял пушек.
Мерси предварително
Edited by SAMURAIJACK, 18 December 2011 - 01:39 .
#15
Posted 07 February 2012 - 00:33
Еееех от къде да започна, май с това, че ми писна от тоя боклук само да го продам няма да си помисля повече за мерцедес силно съм разочарован! Пролетта ми сменяха елементите в дюзите ефекта беше, че спря да пуши казах в сервиза да ми сложат най-добрите, които се предлагат, но проблема с паленето си остана дори е по-зле от два дена изобщо не иска да запали. Акумулатора е нов върти много добре, спря да свети лампата на подгрева, но като постои се чува едно чаткане и токът към свещите спира проверих ги и тях с мултицета работят всичките(като го купих лампата също не светеше, но палеше в сервиза ми я оправиха, когато сменяха елементите) Проклета кола не мога да мина 100км. без да се счупи нещо.
Според вас къде може да е проблема какво да сменям какво да купувам вече не знам, то май не останаха много неща за смяна, всичко съм сменял с ново от магазин и все излиза нов проблем?
Според вас къде може да е проблема какво да сменям какво да купувам вече не знам, то май не останаха много неща за смяна, всичко съм сменял с ново от магазин и все излиза нов проблем?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users