повече детайли;
радиокасетофон Becker
тип Sound 20
номер модел BE 4513
ето как изглежда:

Публикувано 13 октомври 2010 - 22:44
Публикувано 14 октомври 2010 - 21:53
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
Публикувано 15 октомври 2010 - 15:53
Публикувано 15 октомври 2010 - 17:54
Публикувано 15 октомври 2010 - 22:27
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
Публикувано 12 ноември 2010 - 11:14
Здравей,не знам какъв е модела(затова търся по модела на касетофона),ако не те затрудни снимай и ги покажи,може някой да помогнеКолега, имам две или три но не съм на ясно за какъв модел са.Ако успееш да разбереш кой модел ти трябва на теб и дадеш снимка, ако го имам-твое е. Мен са ми непотребни!
Публикувано 12 ноември 2010 - 11:56
Стига сега, не си прав! Вярно, хубав плеър си струва 350-400лв., Можеш да имаш бас като моя, не е проблем, не е толкова скъп. Не ти трябват кондензатори, не ти трябва и да сменяш говорителите. Справят се. Не са перфектни, но свирят задоволително. Ако наистина искаш, сменяш ги.Проучването сочи, че ако искам да сложа after market аудио система в колата със съпоставими качества, трябва да инвестирам хиляди левове. Тия каСФончета дето ги продават в техномаркета за 180 лв. с ДДС повечето са на половината от качествата на това, което имам в момента. Трябва да купя head unit за поне 350 - 400 лв. (ама минимум). След това CAN адаптора за бутоните на волана започва от 100 евро, а ако искам да работи и с екрана на арматурното табло - отиваме на 290 евро минимум. Ако сложа head unit за 400 лв, най-вероятно ще се наложи да сменя и телата (а CLK има общо 8 броя фабрично). Ако сменям телата - няма да сменя 2 или 4 от тях, щото звука от останалите 6 или 4 ще ме дразни и ще трябва да купя минимум 8 качествени тела, които да съотвестват на качествата на head unit-а. После се започва с тъпкането на филтри, слагаме и една туба, ама за нея трябва усилвател, слагаме и един кондензатор, ама и той е малко, сменяме акумулатора и алтернатора, качва се разхода. Разбира се - да не забравяме, че фабричните калбели в колата не струват - купуваме 100 метра качествен кабел и позлатени банани накрая... всичката тапицерия долу, за да се опънат. Разбира се - на някои места колата се претапицира, защото новите тела не са 100% съвместими с фабричните отвори. Естествено - така и така сме свалили тапицерията, айде да облепим цялото купе с динамат, дупчица да не остане. Честито на печелившите... И всичкото това защо? Щото не мога да изтърпя фабричното радио? Да бе да!
Публикувано 12 ноември 2010 - 14:30
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
Публикувано 12 ноември 2010 - 14:52
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни