Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

За информация на каращите ЦДИ-таЗадръстени всмукатални колектори


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 12 октомври 2010 - 16:14

Здравейте приятели!Тук искам да споделя опита си в почистването на ЕРГ и всмукателни колектори по препоръка на човек който се занимава със силов тунинг или каква гадост има в колекторите на ЦДИ мотор на 280000км(най-вероятно точни)Прикачен файл  Изображение0338.jpg   48,92K   266 Брой свалянияПрикачен файл  Изображение0346.jpg   47,57K   249 Брой свалянияПрикачен файл  Изображение0339.jpg   48,35K   240 Брой свалянияПрикачен файл  Изображение0345.jpg   53,62K   227 Брой свалянияПрикачен файл  Изображение0340.jpg   49,07K   219 Брой свалянияПрикачен файл  Изображение0342.jpg   51,14K   227 Брой свалянияПрикачен файл  Изображение0343.jpg   55,44K   229 Брой свалянияПрикачен файл  Изображение0347.jpg   58,17K   238 Брой свалянияПрикачен файл  Изображение0344.jpg   60,38K   225 Брой сваляния
Майстора ми свали всичко,после отидохме на автомивка където мияча се постара много.На няколко пъти накисваше с препарати и после пъхаше пароструйката по всички дупки...На няколко пъти го връщах,какви налепи излязоха,просто човек да се чуди къде са се събирали.Всичко това от работата на ЕГР-а за екология,където връща отработените газове пак да ги гори.Плескането си заслужаваше,защото сега колата работи по-тихо и е с много по-рязка газ,по-добро ускорение.Също и пушека който излиза при рязко настъпване на педала почти го няма. :flagMB new:
  • 0

#2 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 октомври 2010 - 21:11

Браво добре се е получило. Само като си помисля че и моят сигурно е в същото състояние :kill_myself:
  • 0

#3 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 14 октомври 2010 - 18:53

В скоро време ще смениш колекторите с нови ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#4 ROSWEN

ROSWEN

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Оряхово / София
  • Автомобил:
    Mercedes S202 C 220 CDI / 2000г.

Публикувано 24 октомври 2010 - 16:54

Добре де, сега би ли бил така любезен да споделиш някаква информация? :) Как да се свържем с дадения човек, колко горе-долу струва тази процедура?
  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 27 октомври 2010 - 16:48

В скоро време ще смениш колекторите с нови ;)

:dontknow:
  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 27 октомври 2010 - 16:52

Добре де, сега би ли бил така любезен да споделиш някаква информация? :) Как да се свържем с дадения човек, колко горе-долу струва тази процедура?

Като тръгнеш от София-Оряхово за Варна ми се обади,аз ще те заведа.Около 120лв.ми струваше на мен.
  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 януари 2014 - 23:47

Taka,три години и нещо след случката,още не съм си сменил колекторите,благодаря на господ,но ровейки се из ю-туб попаднах на една добавка на ликуи моли,която всъщност прескача тегавата процедура която бях извършил.Добавката се нарича proline ansaug sistem reiniger и се продава в Бг.,но като сервизна.Въпреки това представителите нямаха нищо на против и ми я поръчаха срещу 50 лв.http://www.youtube.c...h?v=-NjLTPCko_A Ами това е,мисля,че всеки притежател на комън рейл е добре да я ползва на едни 50 000км например.


  • 1

#8 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 25 януари 2014 - 00:23

E това пръскало едва ли може да замести дори на 50% процедурата, която ти си направил.

 

Кой е представителя на този продукт?


  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 25 януари 2014 - 12:31

E това пръскало едва ли може да замести дори на 50% процедурата, която ти си направил.

 

Кой е представителя на този продукт?

 сонакс,ликуи моли.


  • 0

#10 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 25 януари 2014 - 15:54

Мислил ли си варианта със затапване на ЕГР-а,за да няма подобна гняс.Разбира се трябва и софтуерно да се барнат нещата.Четох някъде,че в UK слагали някакво съпротивление на кабела,който отива към датчика на ЕГР и така го неутрализирали.


  • 0

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 25 януари 2014 - 22:26

Мислил ли си варианта със затапване на ЕГР-а,за да няма подобна гняс.Разбира се трябва и софтуерно да се барнат нещата.Четох някъде,че в UK слагали някакво съпротивление на кабела,който отива към датчика на ЕГР и така го неутрализирали.

За сега нямам проблеми и не ми пречи.Давам информация за всички,а не в частен случай.Тая гняз всъщност е нормална,просто трябва периодично да се чисти.Мой познат кара 3години с механично запушен ЕГР и по негови думи колата работи по-добра това без софтуерна намеса.Истината е ,че след почистването се усеща как автомобила бяга по-добре.После лека полека като се задръства не се усеща.Аз всъщност не съм отварял сега да видя как е,но се впечатлих от рекламата.Сега като пристигне ще отворя и ще видя как е и ще пиша за резултата.Нали всъщност в това е смисъла!


  • 1

#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 януари 2014 - 17:04

Така приятели вчера ми се обадиха,че спрея е пристигнал и днес реших да пристъпя към изпълнение на манипулацията.За съжаление от мерак забравих да снимам как беше положението в началото и бях вече доста оклепан но ще обясня.Този път нямаше толкова нагар както предния но имаше доста клеясало масло по стените на тръбите и съответно ЕГР-а.По време на процедурата която извърших точно както е показано на клипа на ликуи моли,от ауспуха започна да излиза задушлив и сълзлив бял дим подобен на димка(казарма).След може би една минута оборотите започнаха да се вдигат сами и мотора сякаш се разтовари,започна да диша по-леко.Повторих процедурата на три пъти докато получа задоволителен ефект с кратки прекъсвания,защото иначе бе невъзможно да се види ефекта от димната завеса.Между първата(2010г.) и тази процедура изминатите километри са точно 49 900км.Ефекта за мен е задоволителен спрямо това което може да се види,спрея ще стигне за още поне 3-4 пъти.

фотографии:

 

Прикачени файлове


  • 3

#13 wahler

wahler

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:варна
  • Автомобил:
    c 200 cdi, 2005

Публикувано 23 януари 2018 - 10:22

zdraveite kolegi nov sum vuv foruma :) Imam podoben problem s egr (elektri4eski e moq) postoqnno zabiva i q vkarva v avarien rejim dori sled zaka4ane na diagnostika . Suveti kakvo da pravq 

 

Здравейте, колеги, нов съм във форума.

Имам подобен проблем с егр-а (моя е електрически) - постоянно забива и я вкарва в авариен режим дори след закачане с диагностика.
Съвети какво да правя ?

Добре дошъл.

1ви съвет - пиши на кирилица.

2ри съвет - не е нужно да вадиш теми на близо 10 години, можеш да пуснеш нова тема.

3ти съвет - няма да е лошо да дадеш повече информация относно проблема.

Успех


Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 23 януари 2018 - 11:49

  • 0

#14 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 23 януари 2018 - 12:38

На първо място проблема идва от един-два датчика, което ще се види на диагностика от добър майстор. Та намери си такъв и да ти прегледа колата.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни