За информация на каращите ЦДИ-таЗадръстени всмукатални колектори
Започната от daimler1, 12 окт 2010 - 16:14:23
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 октомври 2010 - 16:14
Здравейте приятели!Тук искам да споделя опита си в почистването на ЕРГ и всмукателни колектори по препоръка на човек който се занимава със силов тунинг или каква гадост има в колекторите на ЦДИ мотор на 280000км(най-вероятно точни)
Изображение0338.jpg 48,92K
266 Брой сваляния
Изображение0346.jpg 47,57K
249 Брой сваляния
Изображение0339.jpg 48,35K
240 Брой сваляния
Изображение0345.jpg 53,62K
227 Брой сваляния
Изображение0340.jpg 49,07K
219 Брой сваляния
Изображение0342.jpg 51,14K
227 Брой сваляния
Изображение0343.jpg 55,44K
229 Брой сваляния
Изображение0347.jpg 58,17K
238 Брой сваляния
Изображение0344.jpg 60,38K
225 Брой сваляния
Майстора ми свали всичко,после отидохме на автомивка където мияча се постара много.На няколко пъти накисваше с препарати и после пъхаше пароструйката по всички дупки...На няколко пъти го връщах,какви налепи излязоха,просто човек да се чуди къде са се събирали.Всичко това от работата на ЕГР-а за екология,където връща отработените газове пак да ги гори.Плескането си заслужаваше,защото сега колата работи по-тихо и е с много по-рязка газ,по-добро ускорение.Също и пушека който излиза при рязко настъпване на педала почти го няма.
Майстора ми свали всичко,после отидохме на автомивка където мияча се постара много.На няколко пъти накисваше с препарати и после пъхаше пароструйката по всички дупки...На няколко пъти го връщах,какви налепи излязоха,просто човек да се чуди къде са се събирали.Всичко това от работата на ЕГР-а за екология,където връща отработените газове пак да ги гори.Плескането си заслужаваше,защото сега колата работи по-тихо и е с много по-рязка газ,по-добро ускорение.Също и пушека който излиза при рязко настъпване на педала почти го няма.
#2
Публикувано 13 октомври 2010 - 21:11
Браво добре се е получило. Само като си помисля че и моят сигурно е в същото състояние
#3
Публикувано 14 октомври 2010 - 18:53
В скоро време ще смениш колекторите с нови
#4
Публикувано 24 октомври 2010 - 16:54
Добре де, сега би ли бил така любезен да споделиш някаква информация? Как да се свържем с дадения човек, колко горе-долу струва тази процедура?
#5
Публикувано 27 октомври 2010 - 16:48
В скоро време ще смениш колекторите с нови
#6
Публикувано 27 октомври 2010 - 16:52
Като тръгнеш от София-Оряхово за Варна ми се обади,аз ще те заведа.Около 120лв.ми струваше на мен.Добре де, сега би ли бил така любезен да споделиш някаква информация? Как да се свържем с дадения човек, колко горе-долу струва тази процедура?
#7
Публикувано 24 януари 2014 - 23:47
Taka,три години и нещо след случката,още не съм си сменил колекторите,благодаря на господ,но ровейки се из ю-туб попаднах на една добавка на ликуи моли,която всъщност прескача тегавата процедура която бях извършил.Добавката се нарича proline ansaug sistem reiniger и се продава в Бг.,но като сервизна.Въпреки това представителите нямаха нищо на против и ми я поръчаха срещу 50 лв.http://www.youtube.c...h?v=-NjLTPCko_A Ами това е,мисля,че всеки притежател на комън рейл е добре да я ползва на едни 50 000км например.
#8
Публикувано 25 януари 2014 - 00:23
E това пръскало едва ли може да замести дори на 50% процедурата, която ти си направил.
Кой е представителя на този продукт?
#9
Публикувано 25 януари 2014 - 12:31
E това пръскало едва ли може да замести дори на 50% процедурата, която ти си направил.
Кой е представителя на този продукт?
сонакс,ликуи моли.
#10
Публикувано 25 януари 2014 - 15:54
Мислил ли си варианта със затапване на ЕГР-а,за да няма подобна гняс.Разбира се трябва и софтуерно да се барнат нещата.Четох някъде,че в UK слагали някакво съпротивление на кабела,който отива към датчика на ЕГР и така го неутрализирали.
#11
Публикувано 25 януари 2014 - 22:26
Мислил ли си варианта със затапване на ЕГР-а,за да няма подобна гняс.Разбира се трябва и софтуерно да се барнат нещата.Четох някъде,че в UK слагали някакво съпротивление на кабела,който отива към датчика на ЕГР и така го неутрализирали.
За сега нямам проблеми и не ми пречи.Давам информация за всички,а не в частен случай.Тая гняз всъщност е нормална,просто трябва периодично да се чисти.Мой познат кара 3години с механично запушен ЕГР и по негови думи колата работи по-добра това без софтуерна намеса.Истината е ,че след почистването се усеща как автомобила бяга по-добре.После лека полека като се задръства не се усеща.Аз всъщност не съм отварял сега да видя как е,но се впечатлих от рекламата.Сега като пристигне ще отворя и ще видя как е и ще пиша за резултата.Нали всъщност в това е смисъла!
#12
Публикувано 31 януари 2014 - 17:04
Така приятели вчера ми се обадиха,че спрея е пристигнал и днес реших да пристъпя към изпълнение на манипулацията.За съжаление от мерак забравих да снимам как беше положението в началото и бях вече доста оклепан но ще обясня.Този път нямаше толкова нагар както предния но имаше доста клеясало масло по стените на тръбите и съответно ЕГР-а.По време на процедурата която извърших точно както е показано на клипа на ликуи моли,от ауспуха започна да излиза задушлив и сълзлив бял дим подобен на димка(казарма).След може би една минута оборотите започнаха да се вдигат сами и мотора сякаш се разтовари,започна да диша по-леко.Повторих процедурата на три пъти докато получа задоволителен ефект с кратки прекъсвания,защото иначе бе невъзможно да се види ефекта от димната завеса.Между първата(2010г.) и тази процедура изминатите километри са точно 49 900км.Ефекта за мен е задоволителен спрямо това което може да се види,спрея ще стигне за още поне 3-4 пъти.
фотографии:
Прикачени файлове
#13
Публикувано 23 януари 2018 - 10:22
zdraveite kolegi nov sum vuv foruma Imam podoben problem s egr (elektri4eski e moq) postoqnno zabiva i q vkarva v avarien rejim dori sled zaka4ane na diagnostika . Suveti kakvo da pravq
Здравейте, колеги, нов съм във форума.
Имам подобен проблем с егр-а (моя е електрически) - постоянно забива и я вкарва в авариен режим дори след закачане с диагностика.
Съвети какво да правя ?
Добре дошъл.
1ви съвет - пиши на кирилица.
2ри съвет - не е нужно да вадиш теми на близо 10 години, можеш да пуснеш нова тема.
3ти съвет - няма да е лошо да дадеш повече информация относно проблема.
Успех
Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 23 януари 2018 - 11:49
#14
Публикувано 23 януари 2018 - 12:38
На първо място проблема идва от един-два датчика, което ще се види на диагностика от добър майстор. Та намери си такъв и да ти прегледа колата.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни