Махагон
Започната от tatqnaG, 11 окт 2010 - 20:02:29
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 октомври 2010 - 20:02
Здравейте,някой имали представя от каде може да се намери фолио(махагон),доближаващо се по цвят и линии,като на Мерцедесите.
#2
Публикувано 11 октомври 2010 - 21:41
Веж тукЗдравейте,някой имали представя от каде може да се намери фолио(махагон),доближаващо се по цвят и линии,като на Мерцедесите.
.... и тук
Успех!
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#3
Публикувано 12 октомври 2010 - 08:49
За съжаление ЙАФ не продават на дребно екзотичните марки фурнири...
Аз ги търсих преди две години за един махагон в CLK-то и ми предложиха 10 кв.м. минимално количество!
Това не е фолио, а естествен фурнир... трябва майстор, който да го отреже, да го монтира и да го лакира и пак няма гаранция, че ще стане. Но определено, ако стане, ще е много по-добре от фолио. Нищо не пречи да провери колегата.
Аз ги търсих преди две години за един махагон в CLK-то и ми предложиха 10 кв.м. минимално количество!
Това не е фолио, а естествен фурнир... трябва майстор, който да го отреже, да го монтира и да го лакира и пак няма гаранция, че ще стане. Но определено, ако стане, ще е много по-добре от фолио. Нищо не пречи да провери колегата.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#4
Публикувано 12 октомври 2010 - 21:40
Има вероятност да се намерат остатъчни парчетаЗа съжаление ЙАФ не продават на дребно екзотичните марки фурнири...
Аз ги търсих преди две години за един махагон в CLK-то и ми предложиха 10 кв.м. минимално количество!
Това не е фолио, а естествен фурнир... трябва майстор, който да го отреже, да го монтира и да го лакира и пак няма гаранция, че ще стане. Но определено, ако стане, ще е много по-добре от фолио. Нищо не пречи да провери колегата.
......
Не е фолио и трябва майстор ...фладерист да направи шарките, а дебелината от лаковото покритие да ....размие шарката и да я направи ...истинска
Значи трябва и равномерност и нужната дебелина на покритиета, при определен лаков компонент
Кръпката никога няма да стане, като останалите, дори и да се направи в заводски условия, щото гадният фактор ...време е изменил останялите детайли из купето
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#5
Публикувано 18 октомври 2010 - 11:05
А защо не смъкнеш всички лайстни и ако са захабени да ги полираш - аз с мойте така направих, всички вкл. и на вратите смъкнах, на 2500 на вода, после с 4 пасти полирам, стана чук. Ако имаш много дълбоки драскотини или счупено тогава е малко филм, защото трябва да китнеш и да подбереш добра боя, правил съм и последното на w202 стана много добре, ако намеря снимките ще ги кача. Но си е играчка.
#6
Публикувано 18 октомври 2010 - 11:18
Имаш ли снимки?
#7
Публикувано 18 октомври 2010 - 19:57
ще ти доставя от морга от Германия направо запазен махагон, без пукнатини.
Владек го мина този филм.... за мен извода е-- по добре си плати за втора употреба запазен, отколкото да изгубиш 1 седмица в размотаване без резултат
Владек го мина този филм.... за мен извода е-- по добре си плати за втора употреба запазен, отколкото да изгубиш 1 седмица в размотаване без резултат
#8
Публикувано 19 октомври 2010 - 07:58
Бояне, колко излиза това удоволствие-панела при скоростите за моята? Втора ръка без пукнатини, разбира се!В И-бей за моята досега не съм видял.На мен само това не ми е в ред. (Пу-пу!)ще ти доставя от морга от Германия направо запазен махагон, без пукнатини.
Владек го мина този филм.... за мен извода е-- по добре си плати за втора употреба запазен, отколкото да изгубиш 1 седмица в размотаване без резултат
Иначе тия дни сложих темпомата и турбо-таймера, събота-неделя ще има полеви изпитания. Ако нещо зацикли, ще те питВам и разпитвам, да знаеш. Но стана много елегантно. Като (ако) премине полевите изпитания, ще пускам снимки и текст към темите.
#9
Публикувано 23 октомври 2010 - 17:35
Lorinser, е напълно правще ти доставя от морга от Германия направо запазен махагон, без пукнатини.
Владек го мина този филм.... за мен извода е-- по добре си плати за втора употреба запазен, отколкото да изгубиш 1 седмица в размотаване без резултат
Какви ли не теми изчетох, какви ли не майстори се дървеха и ...нищо положително
Нищичко
Всеки разправя, колко е спец по тези въпроси и накрая ...ни снимки, ни резултати, а само оправдания
Чичко Бенц, не е тъп и знае, как да направи всичко, така щото да е неповторимо от супер майстори, като нас
Оригинала си е оригинал
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#10
Публикувано 24 октомври 2010 - 00:01
абсолютно перфектен махагони, от Германия, 2ра употреба, с доставката, идват на 100-160лв. Сериозна цифра, но на фона на 6-700лв нов от Балкана...
На мен за купето ми излезе на 110лв
Имам един перфектен, от 93та година, Е-клас, с отвори за всички копчета без копчета за подгряване на седлки. 120лв. Зебрано шарка.без пукнатини
За други модели- с поръчка и доставка. Но не е свръх голям изборът...от 50бр 124ки, са останали непродадени още 4-5 запазени махагони от моргата която ми е наблизо.
Цените за перфектен махагон за пура почват от 90Евро. А за W116 130-150Евро. това е без доставката. За още по-старите модели--цената е наполовин от тази в classic Shop
На мен за купето ми излезе на 110лв
Имам един перфектен, от 93та година, Е-клас, с отвори за всички копчета без копчета за подгряване на седлки. 120лв. Зебрано шарка.без пукнатини
За други модели- с поръчка и доставка. Но не е свръх голям изборът...от 50бр 124ки, са останали непродадени още 4-5 запазени махагони от моргата която ми е наблизо.
Цените за перфектен махагон за пура почват от 90Евро. А за W116 130-150Евро. това е без доставката. За още по-старите модели--цената е наполовин от тази в classic Shop
#11
Публикувано 24 октомври 2010 - 08:46
Ще ти пусна на лични снимчица на моята, да не стане грешка. Защото моята е с подгряване, без ел.задни стъкла и не е зебрано....Имам един перфектен, от 93та година, Е-клас, с отвори за всички копчета без копчета за подгряване на седлки. 120лв. Зебрано шарка.без пукнатини
За други модели- с поръчка и доставка. Но не е свръх голям изборът...от 50бр 124ки, са останали непродадени още 4-5 запазени махагони от моргата която ми е
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни