Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем при работа на бензин 190-1.8


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 ico190 e

ico190 e

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes Benc-190 E

Публикувано 06 октомври 2010 - 22:16

ОТ 3 ГОДИНИ СЪМ ПРИНУДЕН ДА КАРАМ МОЯТ МЕЧОК САМО НА ГАЗ ЗАЩОТО НА БЕНЗИН МОЖЕ ДА РАБОТИ САМО НА СВОБОДН ХОД ОЛО МИНУТА ДВЕ И СЛЕД ТОВА ТАКА ЗАЦАПВА СВЕЩИТЕ ЧЕ НЯМА ПАЛЕНЕ ,СМЕНИХ ГИ СНОВИ ПО КОТАЛОГ ГИ ДАВАТ -БЕРУ,СЪЩАТА РАБОТА,СМЕНИХ И КАБЕЛИТЕ С НОВИ И НОВА КАПАЧКА И ПАЛЕЦ И СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ ,НА ГАЗ НЯМА НИКАКЪВ ПРОБЛЕМ ,ВАРВЕШЕ СИ НОРМАЛНО И С СТАРИТЕ СВЕЩИ КАБЕЛИ И ТН,СЕГА ОТНОВО НАБЛИЖАВА ЗИМАТА И НЕИСКАМ ТОЗИ ПЪТ ДА СИ ТОРМОЗЯ НОВИЯТ ИЗПАРИТЕЛ, ДВИГАТЕЛЯТ МИ Е 1,8-80КВ, 109 КОНЯ ,ИНЖЕКЦИЯТА МУ Е ДЖЕТ ТРОНИК МОЛЯ ВИ ДАВАЙТЕ ИДЕИ ДА ГО ОПРАВЯ ПРЕДИ ЗИМАТА БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
  • 0

#2 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 06 октомври 2010 - 22:17

Колега,
добре се справяш с кирилицата , но не пиши с главни букви занпред :icon_coolgrin:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#3 ico190 e

ico190 e

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes Benc-190 E

Публикувано 06 октомври 2010 - 23:01

кирилицата ще я оправим дай идеи заработата на бензин
  • 0

#4 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 06 октомври 2010 - 23:19

Не съм спец по таз инжекция но като свалиш филтърната кутия на самата инжеция от към страната на купето има кабел с букса.Измъкни я и пробвай да видим как ще работи.Друга проба Има тръбичка към 5 дюза на която има кабел,откачи го.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 08 октомври 2010 - 10:51

Колега, едва ли електро-хидравлияния регулатор му е проблема. А и без него ще върти до откат на стартер докато запали, особено на студен мотор.

Виж 5-тата дюза по-може, но може да е заминал и регулатора за налягане.

А най-често, след толкова години КЕ-Джетроника е толкова разцентрен, че трябва цялостна проверка и отстраняване на няколко проблема.

Пуши ли черно отзад?
  • 0

#6 r.r.alexandrov

r.r.alexandrov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Варна

Публикувано 15 октомври 2017 - 19:13

Здравейте !
Аз имам абсолютно същия проблем в момента , двигателят ми е същия, инжекцията също,
Само че аз нямам газово , и да като/ ако запали пуши черно отзад та се не трае и имам чувството че работи на два цилиндъра нито може да се изфорсира нито да потегли.


  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 15 октомври 2017 - 21:10

Колега, във вашия град има човек, който има славата на добър майстор за тези инжекциони. Търси Ицо Мерсинков.


  • 0

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 октомври 2017 - 21:53

Колега, във вашия град има човек, който има славата на добър майстор за тези инжекциони. Търси Ицо Мерсинков.


0888744156
  • 0

#9 r.r.alexandrov

r.r.alexandrov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Варна

Публикувано 23 октомври 2017 - 00:35

Благодарен съм ви за информацията ! Констатацията на инж. Мерсинков беше че горивното налягане не е достатъчно трябва да е около 6 бара докато при менстига до едва 4 .
Реших да не правя всичко по хиляда пъти за това почнах от самото начало свалих резервоара изчистих го доколкото можах смених изходния маркуч смених горивната помпа заедно с филтъра и горивния акумулатор. Днес имам уговорка с него да видим какво ще излезе

 

Изпратено от моят SM-A300FU с помощта на Tapatalk


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни