проблем при работа на бензин 190-1.8
Започната от ico190 e, 06 окт 2010 - 22:16:01
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 октомври 2010 - 22:16
ОТ 3 ГОДИНИ СЪМ ПРИНУДЕН ДА КАРАМ МОЯТ МЕЧОК САМО НА ГАЗ ЗАЩОТО НА БЕНЗИН МОЖЕ ДА РАБОТИ САМО НА СВОБОДН ХОД ОЛО МИНУТА ДВЕ И СЛЕД ТОВА ТАКА ЗАЦАПВА СВЕЩИТЕ ЧЕ НЯМА ПАЛЕНЕ ,СМЕНИХ ГИ СНОВИ ПО КОТАЛОГ ГИ ДАВАТ -БЕРУ,СЪЩАТА РАБОТА,СМЕНИХ И КАБЕЛИТЕ С НОВИ И НОВА КАПАЧКА И ПАЛЕЦ И СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ ,НА ГАЗ НЯМА НИКАКЪВ ПРОБЛЕМ ,ВАРВЕШЕ СИ НОРМАЛНО И С СТАРИТЕ СВЕЩИ КАБЕЛИ И ТН,СЕГА ОТНОВО НАБЛИЖАВА ЗИМАТА И НЕИСКАМ ТОЗИ ПЪТ ДА СИ ТОРМОЗЯ НОВИЯТ ИЗПАРИТЕЛ, ДВИГАТЕЛЯТ МИ Е 1,8-80КВ, 109 КОНЯ ,ИНЖЕКЦИЯТА МУ Е ДЖЕТ ТРОНИК МОЛЯ ВИ ДАВАЙТЕ ИДЕИ ДА ГО ОПРАВЯ ПРЕДИ ЗИМАТА БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
#3
Публикувано 06 октомври 2010 - 23:01
кирилицата ще я оправим дай идеи заработата на бензин
#4
Публикувано 06 октомври 2010 - 23:19
Не съм спец по таз инжекция но като свалиш филтърната кутия на самата инжеция от към страната на купето има кабел с букса.Измъкни я и пробвай да видим как ще работи.Друга проба Има тръбичка към 5 дюза на която има кабел,откачи го.
Никога не оставям магарето си в калта.
#5
Публикувано 08 октомври 2010 - 10:51
Колега, едва ли електро-хидравлияния регулатор му е проблема. А и без него ще върти до откат на стартер докато запали, особено на студен мотор.
Виж 5-тата дюза по-може, но може да е заминал и регулатора за налягане.
А най-често, след толкова години КЕ-Джетроника е толкова разцентрен, че трябва цялостна проверка и отстраняване на няколко проблема.
Пуши ли черно отзад?
Виж 5-тата дюза по-може, но може да е заминал и регулатора за налягане.
А най-често, след толкова години КЕ-Джетроника е толкова разцентрен, че трябва цялостна проверка и отстраняване на няколко проблема.
Пуши ли черно отзад?
#6
Публикувано 15 октомври 2017 - 19:13
Здравейте !
Аз имам абсолютно същия проблем в момента , двигателят ми е същия, инжекцията също,
Само че аз нямам газово , и да като/ ако запали пуши черно отзад та се не трае и имам чувството че работи на два цилиндъра нито може да се изфорсира нито да потегли.
#7
Публикувано 15 октомври 2017 - 21:10
Колега, във вашия град има човек, който има славата на добър майстор за тези инжекциони. Търси Ицо Мерсинков.
#8
Публикувано 15 октомври 2017 - 21:53
Колега, във вашия град има човек, който има славата на добър майстор за тези инжекциони. Търси Ицо Мерсинков.
0888744156
#9
Публикувано 23 октомври 2017 - 00:35
Благодарен съм ви за информацията ! Констатацията на инж. Мерсинков беше че горивното налягане не е достатъчно трябва да е около 6 бара докато при менстига до едва 4 .
Реших да не правя всичко по хиляда пъти за това почнах от самото начало свалих резервоара изчистих го доколкото можах смених изходния маркуч смених горивната помпа заедно с филтъра и горивния акумулатор. Днес имам уговорка с него да видим какво ще излезе
Изпратено от моят SM-A300FU с помощта на Tapatalk
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни