чукане от хидравлична рейка
Започната от ByCK, 06 окт 2010 - 18:10:11
40 мнения по тази тема
#31
Публикувано 19 септември 2017 - 16:52
Здравейте, моето хлопане се оказа биалетка но сега ми се появи друг проблем - при маневри на място се чува прищракване доста силно при това 2-3 пъти от край до край. Вдигах гумите на крик от двете страни няма луфтове - дали е от рейката -червяка ? Утре ще ходя на преглед в сервиз но ако имате опит с такива симптоми моля да споделите!
#32
Публикувано 19 септември 2017 - 22:30
Може да е от кормилния прът. Кофти проблем е това и се оправя трудно. Недей да рециклираш рейката заради това, само ще ти вземат парите. На мен ми го оправи моя човек, малко на магия, но всеки момент може пак да се разтропа.
Този пост е редактиран от vonko1988: 19 септември 2017 - 22:31
#33
Публикувано 20 септември 2017 - 06:06
Дано да е нещо по елементарно- то не е тропане а при въртене на място чатка горе долу на едно и също място от завъртането- когато колелетата сочат напред!
#34
Публикувано 22 септември 2017 - 17:35
Каренце на кормилен прът има за смяна. Има ги по размер саДано да е нещо по елементарно- то не е тропане а при въртене на място чатка горе долу на едно и също място от завъртането- когато колелетата сочат напред!
Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk
#35
Публикувано 23 септември 2017 - 07:53
Ходих на оглед и моя майстор каза че са някакви тампони който са на някакъв прът и се сменяло целия прът 700 и да карам така. Нищо не разбрах ама ... аз си мисля че е тампон на амортисьор но той сякаш ми говореше за стабилизираща щанга - нищо не разбрах - претупаха ме!
#36
Публикувано 23 септември 2017 - 13:53
n_niki няма какво да им обръщаш внимание на тия майстори и на някаквите им обяснения и врели не кипели.
Те само те заблуждават и отклоняват от правата линия, дали защото са некомпетентни или са прекомерно меркантилни,
Господ знае, все тая.
Карай си колата, дръж права линия, не го мисли. Има живот и след Това.
Само гледай да не забършеш и някой невинен заедно с теб.
#37
Публикувано 23 септември 2017 - 13:58
Не, че нещо, ама точно майсторът му е казал да си кара така.n_niki няма какво да им обръщаш внимание на тия майстори и на някаквите им обяснения и врели не кипели.
Те само те заблуждават и отклоняват от правата линия, дали защото са некомпетентни или са прекомерно меркантилни,
Господ знае, все тая.
Карай си колата, дръж права линия, не го мисли. Има живот и след Това.
Само гледай да не забършеш и някой невинен заедно с теб.
Sent from my XT1562 using Tapatalk
#38
Публикувано 23 септември 2017 - 14:25
Ще търся и други мнения- сервизи и ще видим!
#39
Публикувано 22 февруари 2018 - 01:42
Здравейте, колеги, казвам се Даниел Кръстев(ДИДО) и живея и работя в гр. Козлодуй. Имам автосервиз, в който все по-често се справяме с трудоемки ремонти и с проблемите съпътстващи ги. Посоката в която съм се насочил е да специализираме в отстраняването на проблеми, с които все по-малко колеги се захващат и не е необходим само ентусиазъм за отстраняването им. По темата сега - в момента изработваме стенд за корекция на луфта на МЕРЦЕДЕСОВИ рейки, стенда е оборудван с индикаторен часовник и се използва в комбинация с динамометричен ключ за определяне на луфта на ТРОПАЩАТА рейка. Следва намаляване на луфта до фабрични стойности и рейката отново става годна за употреба. Цената за стендоване на свалена рейка е 50лв. ТАЗИ НАСТРОЙКА НЕ ЛЕКУВА ТЕЧАЩИ РЕЙКИ! Ако рейката освен тропането е и протекла е необходимо да се рециклира или да се подмени с друга нетечаща.
Също така имаме успешно изградени 5 електрически инсталации за управление на двигателя на W124, три бензинови и две дизелови!
Надявам се да съм бил полезен, а телефона ми за контакти е 0876 807 907 - ДИДО
#40 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 22 февруари 2018 - 02:15
Всичко, което си написал е супер, само че има 3ма човека, които са от Козлодуй - аз, ти и още едно момче, подвизаващо се тук
Не вярвам някой колега да скокне от София до Козлодуй само заради 1та рейка, но нека да не бъда черноглед - успех!
#41
Публикувано 22 февруари 2018 - 07:53
Моето тропане се оказа десен амортисьор, то не бяха кормилни рейки , стабилизараща щанга и други скъпи диагнози и накрая амортисьор - на тест амортисьора не е беше отървал и работеше отлично но решихме да го пробваме и тропането изчезна -факт!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни