Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

чукане от хидравлична рейка


  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#31 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Posted 19 September 2017 - 16:52

Здравейте, моето хлопане се оказа биалетка но сега ми се появи друг проблем - при маневри на място се чува прищракване доста силно при това 2-3 пъти от край до край. Вдигах гумите на крик от двете страни няма луфтове - дали е от рейката -червяка ? Утре ще ходя на преглед в сервиз но ако имате опит с такива симптоми моля да споделите!
  • 0

#32 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 19 September 2017 - 22:30

Може да е от кормилния прът. Кофти проблем е това и се оправя трудно. Недей да рециклираш рейката заради това, само ще ти вземат парите. На мен ми го оправи моя човек, малко на магия, но всеки момент може пак да се разтропа.


Edited by vonko1988, 19 September 2017 - 22:31 .

  • 0

#33 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Posted 20 September 2017 - 06:06

Дано да е нещо по елементарно- то не е тропане а при въртене на място чатка горе долу на едно и също място от завъртането- когато колелетата сочат напред!
  • 0

#34 jivkov_jj

jivkov_jj

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Град:Бургас

Posted 22 September 2017 - 17:35

Дано да е нещо по елементарно- то не е тропане а при въртене на място чатка горе долу на едно и също място от завъртането- когато колелетата сочат напред!

Каренце на кормилен прът има за смяна. Има ги по размер са

Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk
  • 0

#35 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Posted 23 September 2017 - 07:53

Ходих на оглед и моя майстор каза че са някакви тампони който са на някакъв прът и се сменяло целия прът 700 и да карам така. Нищо не разбрах ама ... аз си мисля че е тампон на амортисьор но той сякаш ми говореше за стабилизираща щанга - нищо не разбрах - претупаха ме! :)
  • 0

#36 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 23 September 2017 - 13:53

n_niki няма какво да им обръщаш внимание на тия майстори и на някаквите им обяснения и врели не кипели. 

Те само те заблуждават и отклоняват от правата линия, дали защото са некомпетентни или са прекомерно меркантилни, 

Господ знае, все тая. 

Карай си колата, дръж права линия, не го мисли. Има живот и след Това.

Само гледай да не забършеш и някой невинен заедно с теб.


  • 0

#37 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 23 September 2017 - 13:58

n_niki няма какво да им обръщаш внимание на тия майстори и на някаквите им обяснения и врели не кипели.
Те само те заблуждават и отклоняват от правата линия, дали защото са некомпетентни или са прекомерно меркантилни,
Господ знае, все тая.
Карай си колата, дръж права линия, не го мисли. Има живот и след Това.
Само гледай да не забършеш и някой невинен заедно с теб.

Не, че нещо, ама точно майсторът му е казал да си кара така.

Sent from my XT1562 using Tapatalk
  • 1

#38 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Posted 23 September 2017 - 14:25

Ще търся и други мнения- сервизи и ще видим!
  • 0

#39 windsurfist

windsurfist

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Kozloduy
  • Автомобил:
    MB 200E W124
    E320 CDI S211

Posted 22 February 2018 - 01:42

Здравейте, колеги, казвам се Даниел Кръстев(ДИДО) и живея и работя в гр. Козлодуй. Имам автосервиз, в който все по-често се справяме с трудоемки ремонти и с проблемите съпътстващи ги. Посоката в която съм се насочил е да специализираме в отстраняването на проблеми, с които все по-малко колеги се захващат и не е необходим само ентусиазъм за отстраняването им. По темата сега - в момента изработваме стенд за корекция на луфта на МЕРЦЕДЕСОВИ  рейки, стенда е оборудван с индикаторен часовник и се използва в комбинация с динамометричен ключ за определяне на луфта на ТРОПАЩАТА рейка. Следва намаляване на луфта до фабрични стойности и рейката отново става годна за употреба. Цената за стендоване на свалена рейка е 50лв. ТАЗИ НАСТРОЙКА НЕ ЛЕКУВА ТЕЧАЩИ РЕЙКИ! Ако рейката освен тропането е и протекла е необходимо да се рециклира или да се подмени с друга нетечаща. 

Също така имаме успешно изградени 5 електрически инсталации за управление на двигателя на W124, три бензинови и две дизелови!

 

Надявам се да съм бил полезен, а телефона ми за контакти е 0876 807 907 - ДИДО


  • 2

#40 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Posted 22 February 2018 - 02:15

Всичко, което си написал е супер, само че има 3ма човека, които са от Козлодуй - аз, ти и още едно момче, подвизаващо се тук :)

Не вярвам някой колега да скокне от София до Козлодуй само заради 1та рейка, но нека да не бъда черноглед - успех!


  • 0

#41 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Posted 22 February 2018 - 07:53

Моето тропане се оказа десен амортисьор, то не бяха кормилни рейки , стабилизараща щанга и други скъпи диагнози и накрая амортисьор - на тест амортисьора не е беше отървал и работеше отлично но решихме да го пробваме и тропането изчезна -факт!
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users