Кой е вечния двигател?
Started by Marauder, 04 Oct 2010 - 16:57:02
8 replies to this topic
#1
Posted 04 October 2010 - 16:57
Здравейте приятели,
това ми е първия пост и ако не съм намерил точния форум, моля да ме извините.
От известно време се "глася", т.е. се настройвам да си купя Мерцедес. Мислех си за най-различни модели, но всеки път ме разубеждаваха разни познавачи.
Например, че бензиновите двигатели били такива или онакива (доста харчели..., много гълтали по поддръжката си и т.н...) А аз именно на бензин се бях метнал първоначално.
Дизеловите били същият дол дренки...
НО почти всички "разбирачи" ми изтъкнаха двигател 250 турбо дизел години около 96-99 г. Това според думите им бил "Вечният двигател", който издържал 1 000 000 км
Естествено не съм сигурен, че ще навъртя чак толкова км, но
Бихте ли споделили своето мнение и опит за двигателите, с които сте се сблъсквали и болежките, и радостите, които предлагат.
Съгласен съм, че има много маретиали в нета и на доста други места, ама едно е да четеш, друго е да чуеш "патило"! Лично аз предпочитам да попитам хора, които са препатили.
Предварително благодаря
това ми е първия пост и ако не съм намерил точния форум, моля да ме извините.
От известно време се "глася", т.е. се настройвам да си купя Мерцедес. Мислех си за най-различни модели, но всеки път ме разубеждаваха разни познавачи.
Например, че бензиновите двигатели били такива или онакива (доста харчели..., много гълтали по поддръжката си и т.н...) А аз именно на бензин се бях метнал първоначално.
Дизеловите били същият дол дренки...
НО почти всички "разбирачи" ми изтъкнаха двигател 250 турбо дизел години около 96-99 г. Това според думите им бил "Вечният двигател", който издържал 1 000 000 км
Естествено не съм сигурен, че ще навъртя чак толкова км, но
Бихте ли споделили своето мнение и опит за двигателите, с които сте се сблъсквали и болежките, и радостите, които предлагат.
Съгласен съм, че има много маретиали в нета и на доста други места, ама едно е да четеш, друго е да чуеш "патило"! Лично аз предпочитам да попитам хора, които са препатили.
Предварително благодаря
#2
Posted 04 October 2010 - 17:58
Колега, аз не разбирам от двигатели много, но според мен милионниците на Мерцедес са:
М111 - бензинов
OM604 - 2.2 атм.дизел.
Първото е просто хубав бензинов мотор, който се монтира от 1994 до 2000 и някоя в различните модификации.
Второто е атмосферен мъртвец, на който няма какво да му се развали, няма турбо, няма нищо, но гори много, изобщо не върви и е абсолютен мъртвец
Турбо и милионник ми звучат абсурдно. Вярно че на двигателя нищо няма да му има, но турбо вечно няма
М111 - бензинов
OM604 - 2.2 атм.дизел.
Първото е просто хубав бензинов мотор, който се монтира от 1994 до 2000 и някоя в различните модификации.
Второто е атмосферен мъртвец, на който няма какво да му се развали, няма турбо, няма нищо, но гори много, изобщо не върви и е абсолютен мъртвец
Турбо и милионник ми звучат абсурдно. Вярно че на двигателя нищо няма да му има, но турбо вечно няма
#3
Posted 04 October 2010 - 19:06
Аз съм чувъл , че 300 Д бил вечния мотор ...
с него даже били обиколили земята само със смяна на консумативите ...
колко е вярно и колко не незнам ама това съм чувЪл
с него даже били обиколили земята само със смяна на консумативите ...
колко е вярно и колко не незнам ама това съм чувЪл
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#4
Posted 04 October 2010 - 19:24
Тоя мотор.. дет ти го хвалят между 96-99 .. се монтира още от 93 при 124..
Аз съм с такъв както и може да погледнеш в секция Продава.. едно Комби 124.. с този мотор , и не го мисли много
Иначе относно бензиновите.. не е 230 мотора.. а е по скоро 220
След фейс-а е.. 150 коня... идеална работа
Аз съм с такъв както и може да погледнеш в секция Продава.. едно Комби 124.. с този мотор , и не го мисли много
Иначе относно бензиновите.. не е 230 мотора.. а е по скоро 220
След фейс-а е.. 150 коня... идеална работа
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#5
Posted 04 October 2010 - 22:33
Имам една очиларка 2,9 купих я преди 9 години беше немско такси и беше на 700 000км.В момента е на около милион и двеста.Преди 100000км се скапа турбото иначе аз друго не съм ремонтирал по мотора.В германия какво е било незнам.Не се хваля с тая кола щото изглежда вече ужасно но работниците още я карат.Имал съм и 124 300д 95г продадох го 750 000км двигатела не чукаше и не гореше грам масло.В момента колата която карам е на 510 000км и засега нямам проблем.Мисля че трябва да си направите извод за марката MERCEDES.И хора запомнете един двигател иска масло и вода,едно от двете да съгрешите и ще го повредите без време.
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Posted 05 October 2010 - 07:49
Моят опит е следният:
М102 - бензинов 4 цилиндров с по два клапана - много издръжлив и непретенциозен мотор само го карай с 10W40 и си свиркай (тромав , гори около 10л/100)
М111 - бензинов 4 цилиндров с по 4 клапана - пъргав ,но с проблеми по ел. част
М104 - Бензинов 6 цилиндров с по 4 клапана - гори около 15-17л/100км - за здравина още не знам.
Знам само, че какъвто и "бенц" да вземеш после друго няма да искаш. Всички мотори са здрави!
М102 - бензинов 4 цилиндров с по два клапана - много издръжлив и непретенциозен мотор само го карай с 10W40 и си свиркай (тромав , гори около 10л/100)
М111 - бензинов 4 цилиндров с по 4 клапана - пъргав ,но с проблеми по ел. част
М104 - Бензинов 6 цилиндров с по 4 клапана - гори около 15-17л/100км - за здравина още не знам.
Знам само, че какъвто и "бенц" да вземеш после друго няма да искаш. Всички мотори са здрави!
NO PAIN - NO GAIN!
#7
Posted 05 October 2010 - 10:50
Колеги, много благодаря за отговорите
Радвам се, че пуснах темата, оказва се, че има какво да се сподели и научи!
dilqnski, това което споделяш направо звучи невероятно, но съм и сигурен, че е вярно!
Но Да ви призная съвсем се обърках.
Със сигурност ще съм собственик на Мерцедес, но все още не мога да реша и преценя какъв да е.
Още веднъж благодаря за споделения опит, както ще се радвам на още мнения.
Радвам се, че пуснах темата, оказва се, че има какво да се сподели и научи!
dilqnski, това което споделяш направо звучи невероятно, но съм и сигурен, че е вярно!
Но Да ви призная съвсем се обърках.
Със сигурност ще съм собственик на Мерцедес, но все още не мога да реша и преценя какъв да е.
Още веднъж благодаря за споделения опит, както ще се радвам на още мнения.
#8
Posted 05 October 2010 - 12:43
Колеги, много благодаря за отговорите
Радвам се, че пуснах темата, оказва се, че има какво да се сподели и научи!
dilqnski, това което споделяш направо звучи невероятно, но съм и сигурен, че е вярно!
Но Да ви призная съвсем се обърках.
Със сигурност ще съм собственик на Мерцедес, но все още не мога да реша и преценя какъв да е.
Още веднъж благодаря за споделения опит, както ще се радвам на още мнения.
отговори си дали ти се кара дизел или бензин и от там нататък вече ще ти е много много по лесно
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#9
Posted 22 October 2010 - 12:46
Виждал съм и Ц класа 99г. ЦДИ, на около 1 милион, без ремонт на двигателя или на турбото.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users