Препоръчително е но не е задължително.Може и нормалноАГУ с ланда контрол.Газовия инжекцион пази бензиновите дюзи и е по-икономичен,докато при др.АГУ-та се правят едни ръкоделия като дупчене на колектори,всмукатални тръби и др.Газта минава през дроселовата клапа,което не е мн.добре за нея.После преминава и през бензиновите дюзи,като ги запича.Ако колата която купуваш е с вече поставено АГУ това означава че е доста карана и не се знае какви изненади ще има.Ако ти поставяш АГУ,препоръчвам дори и обикновено да е,да палиш винаги на бензин,и след като позагрее темп.на мотора тогава да се прехвърля на бензин.Този разход ще ти спести много други в последствие. А къде била пребоядисвана колата са дрън-дрън на продавачите.Колата трябва да ти хареса без компромиси още в началото!Такива от рода на -само това ще смениш и ще се оправи ги забрави!Трябва да върви перфектно и на бензин и на газ без никакви придърпвания и глъхнене и пр...Успех!!!Благодаря колега, значи да знам, че 136 нконя 2,0 е пълна инжекция ... Написаното за мотора ме устройва, утре ще гледам един такъв. А това как се прави на газ, трябва газов инжекцион ли?
Съвет за покупка на W124
Започната от
cyanogen78
, 04 окт 2010 - 13:33:36
48 мнения по тази тема
#31
Публикувано 08 октомври 2010 - 15:02
#32
Публикувано 08 октомври 2010 - 15:52
Препоръчително е но не е задължително.Може и нормалноАГУ с ланда контрол.Газовия инжекцион пази бензиновите дюзи и е по-икономичен,докато при др.АГУ-та се правят едни ръкоделия като дупчене на колектори,всмукатални тръби и др.Газта минава през дроселовата клапа,което не е мн.добре за нея.После преминава и през бензиновите дюзи,като ги запича.Ако колата която купуваш е с вече поставено АГУ това означава че е доста карана и не се знае какви изненади ще има.Ако ти поставяш АГУ,препоръчвам дори и обикновено да е,да палиш винаги на бензин,и след като позагрее темп.на мотора тогава да се прехвърля на бензин.Този разход ще ти спести много други в последствие. А къде била пребоядисвана колата са дрън-дрън на продавачите.Колата трябва да ти хареса без компромиси още в началото!Такива от рода на -само това ще смениш и ще се оправи ги забрави!Трябва да върви перфектно и на бензин и на газ без никакви придърпвания и глъхнене и пр...Успех!!!
Благодаря за мнението, и аз научих същото и реших, че ще взема кола на бензин само, и ще си я направя с газов инжекцион, ще се оръся де, но разбирам, че това вероятно ще ми спести главоболия и ще ми намали разхода на газ.
За пребоядисването - не, нищо не са ми казали джамбазите, аз сам си го видях това, и като си направих сметката, мисля, че би им било доста неизгодно да го пребоядисат Мечо тук, това са си над 1000 лв., ако ще и за 500 евро да са го купили в Италия, пак не им излиза сметката, те ми го дават под 4хил. лева.
Съгласен съм за "Колата трябва да ти хареса без компромиси още в началото!Такива от рода на -само това ще смениш и ще се оправи ги забрави!Трябва да върви перфектно и на бензин и на газ без никакви придърпвания и глъхнене и пр..." Те не са ме уговаряли с такива неща, е, твърдят,че колата е супер, което е разбираемо, но не отговаря съвсем на истината. На мен ми хареса колата, ако се абстрахирам от смущаващите проблеми с тъпата им свещ, дето не си ги бяха проверили, хем знаят, че ще идвам да я гледам, и с лампичката на ABS-a, дето свети. Сега, тука вече идва въпроса и какви пари е тази кола, и колко струват да се отстранят забелязаните проблеми. Защото да, перфектните коли се харесват от раз, но пък цената им е друга. В неделя ще видим моя човек монтьора какво ще каже, като я види и чуе ...
А я кажете поради какви причини лампата SRS на възд, възглавници ту изгасва, ту светва. Благодаря още веднъж за всички коментари.
#33
Публикувано 08 октомври 2010 - 18:03
...Може да не е свещ а например сваляне на глава и шлайф на клапани и легла на клапаните.Благодаря за мнението, и аз научих същото и реших, че ще взема кола на бензин само, и ще си я направя с газов инжекцион, ще се оръся де, но разбирам, че това вероятно ще ми спести главоболия и ще ми намали разхода на газ.
За пребоядисването - не, нищо не са ми казали джамбазите, аз сам си го видях това, и като си направих сметката, мисля, че би им било доста неизгодно да го пребоядисат Мечо тук, това са си над 1000 лв., ако ще и за 500 евро да са го купили в Италия, пак не им излиза сметката, те ми го дават под 4хил. лева.
Съгласен съм за "Колата трябва да ти хареса без компромиси още в началото!Такива от рода на -само това ще смениш и ще се оправи ги забрави!Трябва да върви перфектно и на бензин и на газ без никакви придърпвания и глъхнене и пр..." Те не са ме уговаряли с такива неща, е, твърдят,че колата е супер, което е разбираемо, но не отговаря съвсем на истината. На мен ми хареса колата, ако се абстрахирам от смущаващите проблеми с тъпата им свещ, дето не си ги бяха проверили, хем знаят, че ще идвам да я гледам, и с лампичката на ABS-a, дето свети. Сега, тука вече идва въпроса и какви пари е тази кола, и колко струват да се отстранят забелязаните проблеми. Защото да, перфектните коли се харесват от раз, но пък цената им е друга. В неделя ще видим моя човек монтьора какво ще каже, като я види и чуе ...Може да не е свещ а например сваляне на глава и шлайф на клапани и легла на клапаните.
А я кажете поради какви причини лампата SRS на възд, възглавници ту изгасва, ту светва. Благодаря още веднъж за всички коментари.
#35
Публикувано 08 октомври 2010 - 18:50
hammer^BaTe това купенце дето му го предложи и на мен много ми хареса.Карам го същото и мисля че е перфектен избор.Само да ви информирам за още от положителните черти за този двигател е единствения с ковани бутала,и вече са премахнати комутаторите.Водят го спортен мотор.
Никога не оставям магарето си в калта.
#36
Публикувано 09 октомври 2010 - 08:52
Между другото и аз карах само че лимузина с такъв мотор и мога да кажа че има голяма разлика от 200-тата,въпреки само 14-те кончета в плюс.Изтрелва се мноого по бързо!Някои ги притеснява това че има дебитомер(маф-сензор),но пък като го смениш и решаваш много чуденки и колата заспива.hammer^BaTe това купенце дето му го предложи и на мен много ми хареса.Карам го същото и мисля че е перфектен избор.Само да ви информирам за още от положителните черти за този двигател е единствения с ковани бутала,и вече са премахнати комутаторите.Водят го спортен мотор.
#37
Публикувано 09 октомври 2010 - 09:47
MAF-а е доста по-евтиния вариант от MAP. Taка че въобще няма нужда от притеснение
#38
Публикувано 12 октомври 2010 - 10:56
Здравейте отново на всички,
Да се похваля първо, че и аз станах един от вас, в неделя взех една 124-ка с М111 мотор
Да, държа да е седан, въпреки, че въпросното купе е наистина забележително, изглежда е отлично състояние и мотора е по-силен от моя - идеално за купето. Но тази цена аз не мога да я платя в момента за каквато и да било кола. Купето много си заслужава, ама не е за мен ... засега 
Аз вчера закарах моята от Плевен, където я купих, в Карлово, където ще я обслужат приятели. Всеки, който видя колата досега, я хареса много, наистина, на мен също много ми харесва ... опитвам се да се възпирам емоционално, щото се знам какъв съм и как ми изтичат парите до дупка, като съм "много зарадван"
. Слагам и газов инжекцион и трябват нови гуми, общо сумата е меко казано, тежка.
Ето и първите снимки, които и направих:
Да се похваля първо, че и аз станах един от вас, в неделя взех една 124-ка с М111 мотор
Аз вчера закарах моята от Плевен, където я купих, в Карлово, където ще я обслужат приятели. Всеки, който видя колата досега, я хареса много, наистина, на мен също много ми харесва ... опитвам се да се възпирам емоционално, щото се знам какъв съм и как ми изтичат парите до дупка, като съм "много зарадван"
Ето и първите снимки, които и направих:
Прикачени файлове
#39
Публикувано 12 октомври 2010 - 11:09
Честито, добър избор на мотор. И колата изглежда чудесно. Ако си маниак, добре дошъл в клуба на вечно безпаричните ентусиасти
#40
Публикувано 12 октомври 2010 - 11:48
Честито, добър избор на мотор. И колата изглежда чудесно. Ако си маниак, добре дошъл в клуба на вечно безпаричните ентусиасти
Хахаха, мерси, мисля, че съм точно за този клуб,
#41
Публикувано 12 октомври 2010 - 19:11
Честито,за придобивката колега.Да си я караш със здраве!
Никога не оставям магарето си в калта.
#42
Публикувано 12 октомври 2010 - 22:38
Днес и сложиха газов инжекцион и поръчах гуми ... Утре я обслужват с консумативи и засега мисля да е това, че се уморих да плащам, оххх, ето - пъшкам
#43
Публикувано 12 октомври 2010 - 23:43
Честито, със здраве да си я караш, колата изглежда много добре!!!
#44
Публикувано 13 октомври 2010 - 08:04
Честито и добре дошъл!Наистина колата изглежда много запазена.Желая ти много безаварийни километри!!!
#45
Публикувано 13 октомври 2010 - 15:35
Благодаря, благодаря, да ви се връща на всички х2 ... Смятам да я приключим тази тема вече, нали все пак идеята беше да получа съвети, за които съм признателен на всички ви - но вече колата е избрана и купена. И сега вече ще има други теми 
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА









