Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Съвет за покупка на W124


  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#31 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,184 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 08 October 2010 - 15:02

Благодаря колега, значи да знам, че 136 нконя 2,0 е пълна инжекция ... Написаното за мотора ме устройва, утре ще гледам един такъв. А това как се прави на газ, трябва газов инжекцион ли?

Препоръчително е но не е задължително.Може и нормалноАГУ с ланда контрол.Газовия инжекцион пази бензиновите дюзи и е по-икономичен,докато при др.АГУ-та се правят едни ръкоделия като дупчене на колектори,всмукатални тръби и др.Газта минава през дроселовата клапа,което не е мн.добре за нея.После преминава и през бензиновите дюзи,като ги запича.Ако колата която купуваш е с вече поставено АГУ това означава че е доста карана и не се знае какви изненади ще има.Ако ти поставяш АГУ,препоръчвам дори и обикновено да е,да палиш винаги на бензин,и след като позагрее темп.на мотора тогава да се прехвърля на бензин.Този разход ще ти спести много други в последствие. А къде била пребоядисвана колата са дрън-дрън на продавачите.Колата трябва да ти хареса без компромиси още в началото!Такива от рода на -само това ще смениш и ще се оправи ги забрави!Трябва да върви перфектно и на бензин и на газ без никакви придърпвания и глъхнене и пр...Успех!!!
  • 0

#32 cyanogen78

cyanogen78

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Интереси:абсолутно всекакви
  • Автомобил:
    W124 E 200 - 1995
Garage View Garage

Posted 08 October 2010 - 15:52

Препоръчително е но не е задължително.Може и нормалноАГУ с ланда контрол.Газовия инжекцион пази бензиновите дюзи и е по-икономичен,докато при др.АГУ-та се правят едни ръкоделия като дупчене на колектори,всмукатални тръби и др.Газта минава през дроселовата клапа,което не е мн.добре за нея.После преминава и през бензиновите дюзи,като ги запича.Ако колата която купуваш е с вече поставено АГУ това означава че е доста карана и не се знае какви изненади ще има.Ако ти поставяш АГУ,препоръчвам дори и обикновено да е,да палиш винаги на бензин,и след като позагрее темп.на мотора тогава да се прехвърля на бензин.Този разход ще ти спести много други в последствие. А къде била пребоядисвана колата са дрън-дрън на продавачите.Колата трябва да ти хареса без компромиси още в началото!Такива от рода на -само това ще смениш и ще се оправи ги забрави!Трябва да върви перфектно и на бензин и на газ без никакви придърпвания и глъхнене и пр...Успех!!!


Благодаря за мнението, и аз научих същото и реших, че ще взема кола на бензин само, и ще си я направя с газов инжекцион, ще се оръся де, но разбирам, че това вероятно ще ми спести главоболия и ще ми намали разхода на газ.

За пребоядисването - не, нищо не са ми казали джамбазите, аз сам си го видях това, и като си направих сметката, мисля, че би им било доста неизгодно да го пребоядисат Мечо тук, това са си над 1000 лв., ако ще и за 500 евро да са го купили в Италия, пак не им излиза сметката, те ми го дават под 4хил. лева.

Съгласен съм за "Колата трябва да ти хареса без компромиси още в началото!Такива от рода на -само това ще смениш и ще се оправи ги забрави!Трябва да върви перфектно и на бензин и на газ без никакви придърпвания и глъхнене и пр..." Те не са ме уговаряли с такива неща, е, твърдят,че колата е супер, което е разбираемо, но не отговаря съвсем на истината. На мен ми хареса колата, ако се абстрахирам от смущаващите проблеми с тъпата им свещ, дето не си ги бяха проверили, хем знаят, че ще идвам да я гледам, и с лампичката на ABS-a, дето свети. Сега, тука вече идва въпроса и какви пари е тази кола, и колко струват да се отстранят забелязаните проблеми. Защото да, перфектните коли се харесват от раз, но пък цената им е друга. В неделя ще видим моя човек монтьора какво ще каже, като я види и чуе ...

А я кажете поради какви причини лампата SRS на възд, възглавници ту изгасва, ту светва. Благодаря още веднъж за всички коментари.
  • 0

#33 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,184 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 08 October 2010 - 18:03

Благодаря за мнението, и аз научих същото и реших, че ще взема кола на бензин само, и ще си я направя с газов инжекцион, ще се оръся де, но разбирам, че това вероятно ще ми спести главоболия и ще ми намали разхода на газ.

За пребоядисването - не, нищо не са ми казали джамбазите, аз сам си го видях това, и като си направих сметката, мисля, че би им било доста неизгодно да го пребоядисат Мечо тук, това са си над 1000 лв., ако ще и за 500 евро да са го купили в Италия, пак не им излиза сметката, те ми го дават под 4хил. лева.

Съгласен съм за "Колата трябва да ти хареса без компромиси още в началото!Такива от рода на -само това ще смениш и ще се оправи ги забрави!Трябва да върви перфектно и на бензин и на газ без никакви придърпвания и глъхнене и пр..." Те не са ме уговаряли с такива неща, е, твърдят,че колата е супер, което е разбираемо, но не отговаря съвсем на истината. На мен ми хареса колата, ако се абстрахирам от смущаващите проблеми с тъпата им свещ, дето не си ги бяха проверили, хем знаят, че ще идвам да я гледам, и с лампичката на ABS-a, дето свети. Сега, тука вече идва въпроса и какви пари е тази кола, и колко струват да се отстранят забелязаните проблеми. Защото да, перфектните коли се харесват от раз, но пък цената им е друга. В неделя ще видим моя човек монтьора какво ще каже, като я види и чуе ...Може да не е свещ а например сваляне на глава и шлайф на клапани и легла на клапаните.

А я кажете поради какви причини лампата SRS на възд, възглавници ту изгасва, ту светва. Благодаря още веднъж за всички коментари.

...Може да не е свещ а например сваляне на глава и шлайф на клапани и легла на клапаните.
  • 0

#34 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5,571 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex

User's Awards

3
24
15
3
Garage View Garage

Posted 08 October 2010 - 18:35

Ако не държиш само на седаните.. що не погледнеш ето Това купенце например ?
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#35 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 08 October 2010 - 18:50

hammer^BaTe това купенце дето му го предложи и на мен много ми хареса.Карам го същото и мисля че е перфектен избор.Само да ви информирам за още от положителните черти за този двигател е единствения с ковани бутала,и вече са премахнати комутаторите.Водят го спортен мотор.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#36 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,184 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 09 October 2010 - 08:52

hammer^BaTe това купенце дето му го предложи и на мен много ми хареса.Карам го същото и мисля че е перфектен избор.Само да ви информирам за още от положителните черти за този двигател е единствения с ковани бутала,и вече са премахнати комутаторите.Водят го спортен мотор.

Между другото и аз карах само че лимузина с такъв мотор и мога да кажа че има голяма разлика от 200-тата,въпреки само 14-те кончета в плюс.Изтрелва се мноого по бързо!Някои ги притеснява това че има дебитомер(маф-сензор),но пък като го смениш и решаваш много чуденки и колата заспива.
  • 0

#37 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,418 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 09 October 2010 - 09:47

MAF-а е доста по-евтиния вариант от MAP. Taка че въобще няма нужда от притеснение :)
  • 0

#38 cyanogen78

cyanogen78

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Интереси:абсолутно всекакви
  • Автомобил:
    W124 E 200 - 1995
Garage View Garage

Posted 12 October 2010 - 10:56

Здравейте отново на всички,

Да се похваля първо, че и аз станах един от вас, в неделя взех една 124-ка с М111 мотор :beer: Да, държа да е седан, въпреки, че въпросното купе е наистина забележително, изглежда е отлично състояние и мотора е по-силен от моя - идеално за купето. Но тази цена аз не мога да я платя в момента за каквато и да било кола. Купето много си заслужава, ама не е за мен ... засега :)

Аз вчера закарах моята от Плевен, където я купих, в Карлово, където ще я обслужат приятели. Всеки, който видя колата досега, я хареса много, наистина, на мен също много ми харесва ... опитвам се да се възпирам емоционално, щото се знам какъв съм и как ми изтичат парите до дупка, като съм "много зарадван" ;). Слагам и газов инжекцион и трябват нови гуми, общо сумата е меко казано, тежка.

Ето и първите снимки, които и направих:

Attached Files


  • 0

#39 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,418 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 12 October 2010 - 11:09

Честито, добър избор на мотор. И колата изглежда чудесно. Ако си маниак, добре дошъл в клуба на вечно безпаричните ентусиасти :)
  • 0

#40 cyanogen78

cyanogen78

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Интереси:абсолутно всекакви
  • Автомобил:
    W124 E 200 - 1995
Garage View Garage

Posted 12 October 2010 - 11:48

Честито, добър избор на мотор. И колата изглежда чудесно. Ако си маниак, добре дошъл в клуба на вечно безпаричните ентусиасти :)


Хахаха, мерси, мисля, че съм точно за този клуб, :)
  • 0

#41 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 12 October 2010 - 19:11

Честито,за придобивката колега.Да си я караш със здраве!
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#42 cyanogen78

cyanogen78

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Интереси:абсолутно всекакви
  • Автомобил:
    W124 E 200 - 1995
Garage View Garage

Posted 12 October 2010 - 22:38

Днес и сложиха газов инжекцион и поръчах гуми ... Утре я обслужват с консумативи и засега мисля да е това, че се уморих да плащам, оххх, ето - пъшкам :)
  • 0

#43 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Posted 12 October 2010 - 23:43

Честито, със здраве да си я караш, колата изглежда много добре!!! :)
  • 0

#44 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,184 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 13 October 2010 - 08:04

Честито и добре дошъл!Наистина колата изглежда много запазена.Желая ти много безаварийни километри!!! :flagMB new:
  • 0

#45 cyanogen78

cyanogen78

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Интереси:абсолутно всекакви
  • Автомобил:
    W124 E 200 - 1995
Garage View Garage

Posted 13 October 2010 - 15:35

Благодаря, благодаря, да ви се връща на всички х2 ... Смятам да я приключим тази тема вече, нали все пак идеята беше да получа съвети, за които съм признателен на всички ви - но вече колата е избрана и купена. И сега вече ще има други теми ;)


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users