Френският инженерен гениийНяма такива тъпаци
Started by KPAHK, 29 Sep 2010 - 11:41:04
28 replies to this topic
#1
Posted 29 September 2010 - 11:41
#2
Posted 29 September 2010 - 14:01
Лично съм сменял крушка на Сутиен Саксо - два пъти.
Все още не знам как се откопчава металната щипка, която държи крушката. Става по чудо, след 15 минути борба, малко преди да се откажа. И първия път от зор откачих рефлектора от моторчето, та трябваше и това да оправям.
Но там има място за още два двигателя под капака.
А тук като гледам - човек няма къде да си пъхне ръката - та се налага да се сваля колелото и да се бърка под калника.
На 307 дизелите примерно, въздупният филтър е зад мотора, между мотора и купето, и леко надолу.
Страх ме е да си помисля как се сменя - може би се демонтира двигателя за по-лесен достъп .
Все още не знам как се откопчава металната щипка, която държи крушката. Става по чудо, след 15 минути борба, малко преди да се откажа. И първия път от зор откачих рефлектора от моторчето, та трябваше и това да оправям.
Но там има място за още два двигателя под капака.
А тук като гледам - човек няма къде да си пъхне ръката - та се налага да се сваля колелото и да се бърка под калника.
На 307 дизелите примерно, въздупният филтър е зад мотора, между мотора и купето, и леко надолу.
Страх ме е да си помисля как се сменя - може би се демонтира двигателя за по-лесен достъп .
#3
Posted 29 September 2010 - 16:32
Точно тази крушка на Меган-а (и на Clio също) по неизвестни никому причини гори веднъж месечно ...понякога и по-често
#4
Posted 29 September 2010 - 18:13
Няма да ви казвам как съм сменял изгоряла крушка на пепелника на Меган Сеник. За да стигна до нея, при свалена кутия, ми трябваха три вида отверки, а за самата крушка трябваше да счупя фасунгата и после да я лепя.
#5
Posted 29 September 2010 - 19:11
Това, колеги, е направено с цел да посетите сервиза! В никакъв случай не са тъпи, просто са алчни.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#6
Posted 29 September 2010 - 19:17
Френска му работа,нищо немогат да направят като хората,освен св........... де И после като ми кажат колко хубави коли били и ми идва с права лопата да ги ударя
#7
Posted 29 September 2010 - 20:34
290лири звучи обещаващо
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#8
Posted 29 September 2010 - 22:15
290лири звучи обещаващо
Всъщност, 320 с ДДС...
но при ксеноновите фарове се махала и бронята.
#9
Posted 29 September 2010 - 22:39
За бронята ясно,тва с ддстооо съм го пропуснал...ми таковааа - аз май ще ходя да свалям брони на острова
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#10
Posted 30 September 2010 - 08:25
Аз съм свалял арматурно табло на Ситроен Ксара преди фейслифта. Трябваха ми около 3 часа докато го извадя. Разгледах десетина чертежа и изгледах два филма в Интернет, докато открия всичките над 30 винта, които трябваше да се отвиат. Само ще кажа, че се сваля лайсната около жабката и кожуха на волана! За останалото - вие си представяйте какво чудо е!
На снимката се виждат всички части, които трябваше да се свалят, за да се извади арматурното табло!
На снимката се виждат всички части, които трябваше да се свалят, за да се извади арматурното табло!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#11
Posted 30 September 2010 - 08:57
Ooooooooooooooo значи не сте се захващали да сваляте средната конзола на А класа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! След това упражнение не ми останаха пръстенца, сухи дрехи и разширен речник с псувни!!!!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#12
Posted 30 September 2010 - 09:33
Аха, я се пробвайте да свалите алтернатора на дизелов фиат - сваля се предна дясна гума, маха се подкалника, изважда се кормилната щанга, свалят се изпускателните колектори, развива се средния тампон, двигателят се повдига и изнася настрани, сваля се алтернатора и се изнася надолу и надясно - 4 часа, и то ако сте имали опит преди това!
П.П. На мерца ако трябва да му се сменят най-горните тампони отзад ще си скъсате нервите. Всяка една кола има сложни ремонти! Признавам си най-мразя ситроен ХМ 2.5 турбо дизел. Е там трябва с пинцети да се бърка - за едни уплънения на ТРВ-то на климатика трябваше да разглобя цялато управление, барабар с кутията с хидравличната течност за окачването.
П.П. На мерца ако трябва да му се сменят най-горните тампони отзад ще си скъсате нервите. Всяка една кола има сложни ремонти! Признавам си най-мразя ситроен ХМ 2.5 турбо дизел. Е там трябва с пинцети да се бърка - за едни уплънения на ТРВ-то на климатика трябваше да разглобя цялато управление, барабар с кутията с хидравличната течност за окачването.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#13
Posted 30 September 2010 - 20:05
Е за това мразя Френски и Италянски коли
Днес ми светна лапата за акумулатора(на фиата) и право в сервиза.После като си взимах колата го питам приемчика що се забавихте толко?Отговора беше:Щот се разкача прения мост Не ще няма да се връщам утре пак ще нещо чука като въртя волана а и той седи на криво,ама това е една друга тема
Днес ми светна лапата за акумулатора(на фиата) и право в сервиза.После като си взимах колата го питам приемчика що се забавихте толко?Отговора беше:Щот се разкача прения мост Не ще няма да се връщам утре пак ще нещо чука като въртя волана а и той седи на криво,ама това е една друга тема
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#14
Posted 30 September 2010 - 20:09
Е за това говоря ама си ме изпреварил с поста сиАха, я се пробвайте да свалите алтернатора на дизелов фиат - сваля се предна дясна гума, маха се подкалника, изважда се кормилната щанга, свалят се изпускателните колектори, развива се средния тампон, двигателят се повдига и изнася настрани, сваля се алтернатора и се изнася надолу и надясно - 4 часа, и то ако сте имали опит преди това!
Я кажи може ли от тази процедура да ми е накриво волана?
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#15
Posted 30 September 2010 - 22:09
Еми ако преди процедурата волана ти е бил прав, а след нея ти е на криво, логично е да са направили те нещо. Възможно е да не са зацепили карето както трябва ( в случай че са махали рейката ама гледам че не си го написал) и за това да ти стои накриво волана.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users