Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Френският инженерен гениийНяма такива тъпаци


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#1 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 септември 2010 - 11:41


  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 29 септември 2010 - 14:01

Лично съм сменял крушка на Сутиен Саксо - два пъти. :)

Все още не знам как се откопчава металната щипка, която държи крушката. Става по чудо, след 15 минути борба, малко преди да се откажа. ;) И първия път от зор откачих рефлектора от моторчето, та трябваше и това да оправям.

Но там има място за още два двигателя под капака.

А тук като гледам - човек няма къде да си пъхне ръката - та се налага да се сваля колелото и да се бърка под калника.

На 307 дизелите примерно, въздупният филтър е зад мотора, между мотора и купето, и леко надолу.

Страх ме е да си помисля как се сменя - може би се демонтира двигателя за по-лесен достъп :).
  • 0

#3 Momchil

Momchil

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 488 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Specialized Allez - my favorite ride :)
    RAM Podium - off-road adventure :)
    Royal Enfield - Bike that has a soul!
    CLK 280, V6
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 септември 2010 - 16:32

Точно тази крушка на Меган-а (и на Clio също) по неизвестни никому причини гори веднъж месечно ...понякога и по-често :)
  • 0

#4 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 29 септември 2010 - 18:13

Няма да ви казвам как съм сменял изгоряла крушка на пепелника на Меган Сеник. За да стигна до нея, при свалена кутия, ми трябваха три вида отверки, а за самата крушка трябваше да счупя фасунгата и после да я лепя.
  • 0

#5 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 29 септември 2010 - 19:11

Това, колеги, е направено с цел да посетите сервиза! В никакъв случай не са тъпи, просто са алчни.
  • 1
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#6 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 29 септември 2010 - 19:17

Френска му работа,нищо немогат да направят като хората,освен св........... де :lol: И после като ми кажат колко хубави коли били и ми идва с права лопата да ги ударя :protest:
  • 0

#7 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 29 септември 2010 - 20:34

290лири звучи обещаващо :)
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 29 септември 2010 - 22:15

290лири звучи обещаващо :)


Всъщност, 320 с ДДС...:)

но при ксеноновите фарове се махала и бронята.
  • 0

#9 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 29 септември 2010 - 22:39

За бронята ясно,тва с ддстооо съм го пропуснал...ми таковааа - аз май ще ходя да свалям брони на острова :icon_coolgrin:
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#10 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 септември 2010 - 08:25

Аз съм свалял арматурно табло на Ситроен Ксара преди фейслифта. Трябваха ми около 3 часа докато го извадя. Разгледах десетина чертежа и изгледах два филма в Интернет, докато открия всичките над 30 винта, които трябваше да се отвиат. Само ще кажа, че се сваля лайсната около жабката и кожуха на волана! За останалото - вие си представяйте какво чудо е!

На снимката се виждат всички части, които трябваше да се свалят, за да се извади арматурното табло!

Публикувано изображение
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#11 hektor

hektor

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1751 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гера/София
  • Автомобил:
    Alfa Romeo 147 1.6 ts

Публикувано 30 септември 2010 - 08:57

Ooooooooooooooo значи не сте се захващали да сваляте средната конзола на А класа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! След това упражнение не ми останаха пръстенца, сухи дрехи и разширен речник с псувни!!!!
  • 0
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!

" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"

#12 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 30 септември 2010 - 09:33

Аха, я се пробвайте да свалите алтернатора на дизелов фиат - сваля се предна дясна гума, маха се подкалника, изважда се кормилната щанга, свалят се изпускателните колектори, развива се средния тампон, двигателят се повдига и изнася настрани, сваля се алтернатора и се изнася надолу и надясно :kill_myself: - 4 часа, и то ако сте имали опит преди това!

П.П. На мерца ако трябва да му се сменят най-горните тампони отзад ще си скъсате нервите. Всяка една кола има сложни ремонти! Признавам си най-мразя ситроен ХМ 2.5 турбо дизел. Е там трябва с пинцети да се бърка - за едни уплънения на ТРВ-то на климатика трябваше да разглобя цялато управление, барабар с кутията с хидравличната течност за окачването.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#13 martom

martom

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 415 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 30 септември 2010 - 20:05

Е за това мразя Френски и Италянски коли
Днес ми светна лапата за акумулатора(на фиата) и право в сервиза.После като си взимах колата го питам приемчика що се забавихте толко?Отговора беше:Щот се разкача прения мост :kill_myself: Не ще няма да се връщам утре пак ще нещо чука като въртя волана а и той седи на криво,ама това е една друга тема
  • 0
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

#14 martom

martom

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 415 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 30 септември 2010 - 20:09

Аха, я се пробвайте да свалите алтернатора на дизелов фиат - сваля се предна дясна гума, маха се подкалника, изважда се кормилната щанга, свалят се изпускателните колектори, развива се средния тампон, двигателят се повдига и изнася настрани, сваля се алтернатора и се изнася надолу и надясно :kill_myself: - 4 часа, и то ако сте имали опит преди това!

Е за това говоря ама си ме изпреварил с поста си
Я кажи може ли от тази процедура да ми е накриво волана?
  • 0
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

#15 Marty

Marty

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир/ София
  • Автомобил:
    Vito 112CDI 2002
    C S203 2.7CDI 2002
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 септември 2010 - 22:09

Еми ако преди процедурата волана ти е бил прав, а след нея ти е на криво, логично е да са направили те нещо. Възможно е да не са зацепили карето както трябва ( в случай че са махали рейката ама гледам че не си го написал) и за това да ти стои накриво волана.
  • 0
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни