Сервиз за стартери и алтернатори(в София и още няколко града)
Започната от kdl, 25 сеп 2010 - 00:54:25
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 септември 2010 - 00:54
От няколко дни ми светкаше от време на време надпис на борд компа: Battery/Alternator - Visit Workshop. Първо помислих, че ми е паднал леко волтажа на батерията, понеже докато оправяхме дебитомера направих поне 50 старта на място за няколко дни, на светнати интериорни лампи и т.н.
Свалих батерията и си я заредих... съответно никакъв проблем за 1 ден.
Вчера си карам и ми се струва, че колата се държи странно, някак си не ми беше толкова ярко таблото и по-горното съобщение се включваше още като дам на контакт, не само при палене... явно имах проблем.
Ами... изнервих се, понеже 2 пъти вкарвам колата в сервиз за 2 седмици... Кофти период с няколко ремонта в рамките на месец, който надявам се отмина. Взех едно мултицет-че, което обожавам (трябва да си го оставя в колата, а не да ми седи у нас). И замерих волтажа на акумулатора при запален мотор. УЖАСссссс... 11,7V. По-лошо даже... не се променя като вдигна оборотите. Замерих на загасен: 12.4... Явно наистина заминал алтернатор.
Ами прегледах из интернет, звъннах на един приятел и ме насочиха директно към: Франсизкуп. Името звучи малко странно. Оказа се, че това е франчайз компания за рециклиране на компоненти (не само в България), и хората от над 10 години (днес разбрах това) се занимават с рециклиране на стартери и алтернатори. Вкл. и неофициално работят с Балканстар.
Та... запалих колата, спрях музика, лампи, парно... всичко, което консумира излишен ток. Вярно... със 100Аh акумулатор на 1г. съм, но не исках да ми изгасне колата на пътя, в най-големия трафик. Отидох, и след 1 час и нов реле-регулатор, всичко си дойде на място. Почистиха всичко отлично, тестваха намотки, четки, лагери и... 40лв. Колата ми отново е перфектна.
Откровено съм впечатлен от работата им. Винаги си личи, когато някой знае отлично какво прави и като видях с каква увереност, спокойствие и рутина почнаха работа над моя алтернатор, нямах съмнения че всичко ще е ОК след максимум час.
Та... ето сайта на фирмата:
http://www.fransizkup.com/
Аз отидох в магазин/сервизчето на ул. Антим I, бл.2, която е пресечна на Цар Симеон. На навигацията ми излезе близо до МВР на Ал.Стамболийски, но се оказа че номер 2 и бл.2 са различни (oбожавам София). Казаха ми директно да отида точно при тях, а не при другите сервизи. Не знам дали колегите им са добри, но тези момчета определено си знаят добре работата.
Има точно до тях голям сервиз за стартери и алтернатори. Конкуренция, не са те, предупреди ме един приятел да не отида в лъскавия сервиз. Това което ви трябва е малко магазинче, на ъгъла на блока.
Аз съм възхитен от професионализма на тези хора. Монтираха ми нова част, за смешни пари, и при това -> изключително бързо в Петък следобед. Просто отлична работа.
Надявам се няма да се налага често да търсите тази тема, но ако се наложи -> в София, препоръчвам горещо тези контакти.
Свалих батерията и си я заредих... съответно никакъв проблем за 1 ден.
Вчера си карам и ми се струва, че колата се държи странно, някак си не ми беше толкова ярко таблото и по-горното съобщение се включваше още като дам на контакт, не само при палене... явно имах проблем.
Ами... изнервих се, понеже 2 пъти вкарвам колата в сервиз за 2 седмици... Кофти период с няколко ремонта в рамките на месец, който надявам се отмина. Взех едно мултицет-че, което обожавам (трябва да си го оставя в колата, а не да ми седи у нас). И замерих волтажа на акумулатора при запален мотор. УЖАСссссс... 11,7V. По-лошо даже... не се променя като вдигна оборотите. Замерих на загасен: 12.4... Явно наистина заминал алтернатор.
Ами прегледах из интернет, звъннах на един приятел и ме насочиха директно към: Франсизкуп. Името звучи малко странно. Оказа се, че това е франчайз компания за рециклиране на компоненти (не само в България), и хората от над 10 години (днес разбрах това) се занимават с рециклиране на стартери и алтернатори. Вкл. и неофициално работят с Балканстар.
Та... запалих колата, спрях музика, лампи, парно... всичко, което консумира излишен ток. Вярно... със 100Аh акумулатор на 1г. съм, но не исках да ми изгасне колата на пътя, в най-големия трафик. Отидох, и след 1 час и нов реле-регулатор, всичко си дойде на място. Почистиха всичко отлично, тестваха намотки, четки, лагери и... 40лв. Колата ми отново е перфектна.
Откровено съм впечатлен от работата им. Винаги си личи, когато някой знае отлично какво прави и като видях с каква увереност, спокойствие и рутина почнаха работа над моя алтернатор, нямах съмнения че всичко ще е ОК след максимум час.
Та... ето сайта на фирмата:
http://www.fransizkup.com/
Аз отидох в магазин/сервизчето на ул. Антим I, бл.2, която е пресечна на Цар Симеон. На навигацията ми излезе близо до МВР на Ал.Стамболийски, но се оказа че номер 2 и бл.2 са различни (oбожавам София). Казаха ми директно да отида точно при тях, а не при другите сервизи. Не знам дали колегите им са добри, но тези момчета определено си знаят добре работата.
Има точно до тях голям сервиз за стартери и алтернатори. Конкуренция, не са те, предупреди ме един приятел да не отида в лъскавия сервиз. Това което ви трябва е малко магазинче, на ъгъла на блока.
Аз съм възхитен от професионализма на тези хора. Монтираха ми нова част, за смешни пари, и при това -> изключително бързо в Петък следобед. Просто отлична работа.
Надявам се няма да се налага често да търсите тази тема, но ако се наложи -> в София, препоръчвам горещо тези контакти.
#2
Публикувано 25 септември 2010 - 01:32
Лилов, аз не съм имал съобщения на таблото в тази връзка, но от както съм купил колата (а сменях акумулатора, и аз съм със 100 Ah) ми прави впечатление, че 1) ако съм на фарове (аз постоянно съм на къси) и пусна плафона в купето и пусна четирите мигача, когато мигат мигачите, плафонът много леко, но заглъхва... 2) когато пусна музиката до дупка (евентуално фаровете пак светят) и плафона в купето свети - при басовете светлината леко заглъхва (а музиката е 4*40 вата - фабричната). Това се вижда само нощно време, през деня е светло и не може да се види разликата в светенето на плафона.
Може би трябва да ги посетия тия пичове, да кажат компетентно мнение?
Може би трябва да ги посетия тия пичове, да кажат компетентно мнение?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#3
Публикувано 25 септември 2010 - 12:40
Карай си колата, докато не му дойде времето
#5
Публикувано 26 октомври 2010 - 16:42
И Аз се отчетох при младежите - Смяна на шалтер на стартера - 80 кинта
Впечатления все още нямам, надявам се да са добри
Впечатления все още нямам, надявам се да са добри
#6
Публикувано 26 октомври 2010 - 18:52
И аз се отбих до сервиза Обаче нещо не са много наясно с някой неща.Kaзаха ми за сваляне и качване на алтернатор на Фиат Добло 20лв.Как ще го свалят на тротоара като се маха моста за да излезе алтернатора отдолу не знам па и за 20 лв?
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#7
Публикувано 26 октомври 2010 - 21:52
Зад сервиза едно момче ги сваля, има малко гаражче и винаги при него пращат. Колкото се разберете с момчето за пари. На нормалните коли взима 20лв. Тях не ги интересува как се сваля на Фиат Добло
#8
Публикувано 23 ноември 2010 - 11:59
Впечатления вече имам - 1 месец след ремонта стартера го няма отново. Този път бушона е здрав т.е. или не стига ток до стартера (разкачен кабел,изгоряло реле ако има нещо освен бушона по веригата или нещо от сорта) или стартера е заминал.
Интересно ми е дали са ремонтирали моят или за понабързо са ми навряли някой друг ужким рециклиран
Дайте идеи кво да гледам, тествам и меря (не че имам канал в гаража и имам достъп до стартера)??
Интересно ми е дали са ремонтирали моят или за понабързо са ми навряли някой друг ужким рециклиран
Дайте идеи кво да гледам, тествам и меря (не че имам канал в гаража и имам достъп до стартера)??
#9
Публикувано 24 ноември 2010 - 18:19
Впечатления вече имам - 1 месец след ремонта стартера го няма отново. Този път бушона е здрав т.е. или не стига ток до стартера (разкачен кабел,изгоряло реле ако има нещо освен бушона по веригата или нещо от сорта) или стартера е заминал.
Интересно ми е дали са ремонтирали моят или за понабързо са ми навряли някой друг ужким рециклиран
Дайте идеи кво да гледам, тествам и меря (не че имам канал в гаража и имам достъп до стартера)??
Само да те питам дали си ръчка или автомат...
Аз на автомата скоро имах проблем с блокировката на ск.лост,и също чезне стартера.Оправя се с почистване на куплунга на кутията.
#10
Публикувано 25 ноември 2010 - 13:59
Ръчка
Все още не съм намерил време и най-вече място където да мога да го погледна от долу и да замеря има ли - няма ли ток до стартера. Някой ако има под ръка подемник/канал в района на Младост (София) да свирка, че не ми се тегли колата до другият край на София
Все още не съм намерил време и най-вече място където да мога да го погледна от долу и да замеря има ли - няма ли ток до стартера. Някой ако има под ръка подемник/канал в района на Младост (София) да свирка, че не ми се тегли колата до другият край на София
#11
Публикувано 26 ноември 2010 - 16:09
Токущо се прибирам и бързам да споделя:
Днес намерих време и 3-ма мераклии и побутнахме Бенца да запали. Първоначално мислех да го паля с дърпане, ама от втори опит запали и право във Франсизкуп. Гледаха, мислеха ама то от горе няма никав достъп и хайде при тяхното майсторче да осигури достъп до клемите на стартера пуснахме едно кабелче + и тук-там ама не ще да запали. Видя се че ще се сваля стартера. След 30-тина минутки стартера беше вече с нов шалтер и след още толкова завъртях ключа - радст за моите уши - мАторката бръмна. След още малко време всичко си беше на мястото (кори, капачи, филтри и т.н.). Цялата операция по подмяната на шалтера беше извършена бързо, безплатно (без да броим някой и друг лев който оставих на пичовете напълно доброволно) и надявам се качественно
Така че заключението е едно - хората са точни и коректни
Днес намерих време и 3-ма мераклии и побутнахме Бенца да запали. Първоначално мислех да го паля с дърпане, ама от втори опит запали и право във Франсизкуп. Гледаха, мислеха ама то от горе няма никав достъп и хайде при тяхното майсторче да осигури достъп до клемите на стартера пуснахме едно кабелче + и тук-там ама не ще да запали. Видя се че ще се сваля стартера. След 30-тина минутки стартера беше вече с нов шалтер и след още толкова завъртях ключа - радст за моите уши - мАторката бръмна. След още малко време всичко си беше на мястото (кори, капачи, филтри и т.н.). Цялата операция по подмяната на шалтера беше извършена бързо, безплатно (без да броим някой и друг лев който оставих на пичовете напълно доброволно) и надявам се качественно
Така че заключението е едно - хората са точни и коректни
#12
Публикувано 05 февруари 2012 - 13:41
Попълних местопребиваването, засега София.
Момчетата там пак ще замерят всичко, за да е точна диагнозата за проблема, нали?!
Т.е. отивам там, където всички сте супер доволи, а именно:
гр. София, ул. Антим I, бл.2, тел. 02 / 931 06 30
.... и всичко е ОК.
Момчетата там пак ще замерят всичко, за да е точна диагнозата за проблема, нали?!
Т.е. отивам там, където всички сте супер доволи, а именно:
гр. София, ул. Антим I, бл.2, тел. 02 / 931 06 30
.... и всичко е ОК.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни