Здравейте на всички.
Ситуацията е следната :
Колата е бензин 89 г., 124.021 200 E. От определено време веригата започна да трака. От капачката за маслото се виждаше че зъбните колела са поизядени, но ситуацията не изглеждаше много зле. Преди няколко дни обаче веригата се откачи по време на движение.
В момента съм свалил капака на клапаните и нещата не изглеждат много добре. Хидр. обтегач е тотално потрошен и най-вероятно картера е пълен с парчета от него.
Какъв е шанса да не се сваля/шлайфа/ глава и да се сменят клапани?
Та въпросите са ми следните :
Може ли да се смени комплекта : 3 зъбни колела, хидр. обтегач и самата верига , само отгоре и със свален картер отдолу?
Ако можете помогнете със схема за зацепване на валовете.
Въобще всякаква информация относно смяна на верига ще ми е от полза.
Правя цялото това упражнение защото ми е писнало от 'добри' майстори вече
поздрави и благодаря предварително
Ще сменям верига саммоля за малко информация
Започната от bvuchev, 22 сеп 2010 - 23:43:14
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 септември 2010 - 23:43
#2
Публикувано 23 септември 2010 - 00:05
трябва да свалиш и капака отпред
и виж и колелото на маслената помпа
и виж и колелото на маслената помпа
#3
Публикувано 23 септември 2010 - 00:33
Братле,сори ма си мисля че без криви клапани няма да се разминеш,така ме разглобявай тотално.Свали главата и ангренажния капак,и ще видиш пораженията.Пък за всеки случай след като свалите раз.вал надуй цилиндрите с въздух,ма невярвам да си отървал клапаните.И още един съвет след като ще се даваш толкова пари за ремонт провери си и биелните лагери.Това ти го казвам от опит.
Никога не оставям магарето си в калта.
#4
Публикувано 23 септември 2010 - 01:15
Ако все пак ще правиш ремонта сам мога да ти пратя наръчник който ще ти свърши работа.Skipe- dilqnski76 мота да ти го пусна по скайпа.
IMG0049A.jpg 231,14K
61 Брой сваляния
Прикачени файлове
Никога не оставям магарето си в калта.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни