Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

гаснене Ц180


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Scof1eld

Scof1eld

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:
  • Автомобил:
    C180 1994

Posted 18 September 2010 - 15:53

Здравеите колеги . Проблема е следния : карам си с 100км/ч колата ми губи мощност и като наитсна кикдаун бутона се оправя . но не винаги , а когато изгуби мощност и я изклуча от скорост веднага гасни,спирам паля и трагвам след няколко си километра пак така .

Колата е ц180 бензин 94година автоматик.
Компютaра няма грешки.

Благодаря ви!
  • 0

#2 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

User's Awards

2
8
3
2

Posted 18 September 2010 - 18:08

Филтър горивен да си сменял скоро? А въздушен?
  • 0

#3 Scof1eld

Scof1eld

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:
  • Автомобил:
    C180 1994

Posted 18 September 2010 - 19:45

Филтър горивен да си сменял скоро? А въздушен?

ДА сменявани са.Все повече се разваля , днес нз кво и стана , като га запалиш си работи на 500-600 оборота и като дадеш на R или Д и после пак я изклучиш от скорост работи на 1100-1200 оборота. Някои,ако знае да казва,че ме е страх да трагна на път .
  • 0

#4 valko72

valko72

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Posts:
  • Автомобил:
    C 180 94g
    E230 123

Posted 24 September 2010 - 17:49

ДА сменявани са.Все повече се разваля , днес нз кво и стана , като га запалиш си работи на 500-600 оборота и като дадеш на R или Д и после пак я изклучиш от скорост работи на 1100-1200 оборота. Някои,ако знае да казва,че ме е страх да трагна на път .

Възможно е да е потенциометър на дросела,оголени кабели в двигателния отсек,а също провери вакум/регулатора на инжекторите дали не пропуска бензин в смукателния колектор.
Дано съм помогнал
  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 24 September 2010 - 17:54

Виж стойностите на МАС-а (дебитомера). Трябва да отчита температура и въздушен поток. Не отчита грешка на диагностика, докато не спре да работи някой от датчиците, но не пречи да показва напълно абсурдни стойности.
И мен ме остави на пътя със същите симптоми (просто спря да се оправя след като дам газ).
После виж дали в тръбите има масло, ако има кажи, ще ти дам парт номерата, които оправят проблема (доста евтини са).

Не съм го направил още на моята, другата седмица ако се отвори възможност, ще пусна детайла тема.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 24 September 2010 - 21:50

виж и ЕГР понакога заклинва отворен
и пробвай и да му извадиш вакуума
ама запуши тръбичката да не бърка
другите системи
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users