
Окачване от Avantgarde на ClassicW210
Започната от ///sasho, 05 сеп 2010 - 21:43:16
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 септември 2010 - 21:43
Интересува ме при смяна на пружините на Е класа W210 Classic, с такива от Avantgarde, необходимо ли е да се сменят и други детайли като амортесиори и т.н. или може само пружините?
И също така какво ще са промените в автомобила, освен това , че ще стане по ниък.
И има ли според вас смисъл от прилагането на подобно нещо?
И също така какво ще са промените в автомобила, освен това , че ще стане по ниък.
И има ли според вас смисъл от прилагането на подобно нещо?
#2
Публикувано 04 октомври 2010 - 01:20
Добре де, никой ли не може да даде съвет, дали мога да сменя 4 пружини на класика с такива от авангард и ще създава ли проблем това за амортесиорите?
#3
Публикувано 04 октомври 2010 - 02:27
Нищо друго не се сменя.Аз смених мойте пак сложих авангардови ама мислех да сложа елегансови и майстора каза че разликата е само във височината а и в цената.
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60

#4
Публикувано 04 октомври 2010 - 07:17
Мисля,че Хамортесьорите са с по-малък ход на авангарда... вкарваш ме в мисли...дали да не ги бартеросаме,щот ми е писнало от ниско окачване


Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#5
Публикувано 04 октомври 2010 - 11:32
Мен ако питаш,няма да сбъркаш.Смени си пружините от Classic или Elegance и ще родиш.И аз мразя колата да ми е ниска и да немога да отида тук и там.Мисля,че Хамортесьорите са с по-малък ход на авангарда... вкарваш ме в мисли...дали да не ги бартеросаме,щот ми е писнало от ниско окачване
#6
Публикувано 04 октомври 2010 - 23:06
MTZ едната пружина ми е за смяна, и затова съм пуснал темата, да видя дали няма да е подобре да сменя цялото окачване с авангардово.
Мен лично не ме притеснява, че е ниска даже ми харесва стойката, която придобива. Единственното, което ме притеснява е да не започне да друса прекалено много и да не си прецакам амортисиорите с тези пружини след като не са за този модел автомобил.
Другото което попитах, в Балканстар казват, че имало значение цвета на прижината, за да разберат каква е за мен, някой знае ли нещо за това?
Мен лично не ме притеснява, че е ниска даже ми харесва стойката, която придобива. Единственното, което ме притеснява е да не започне да друса прекалено много и да не си прецакам амортисиорите с тези пружини след като не са за този модел автомобил.
Другото което попитах, в Балканстар казват, че имало значение цвета на прижината, за да разберат каква е за мен, някой знае ли нещо за това?
#7
Публикувано 04 октомври 2010 - 23:17
За цвета не съм просветен...Виж стойката в чат темата - преди малко пуснах пресни снимки... А за друсането,мога да ти дам малко да потъркаляш моята,за да се ориентираш


Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#8
Публикувано 05 октомври 2010 - 00:31
Червените пружини не са за БГ-то,та ний нямаме пътища.Моите ги хвъллих още на първата седмица.М/у калника и гумата неможеше да влезне и единия пръст,а пек аз трябваше да съм в колата и с поголама скорост като мина през по голяма кривина а само аз си знаех как подскачах из купето.На 124ката му викат спортлайн.Наистина изглеждаше много добре като линия ама му останаха само само табелите на предните калници и скоростния лост.Все пак живеем в България.Пък амортис.на ваште май са еднакви.Сменяйте само пружини.Като малък съвет по принцип отпред е по добре да е с потвърди и ниски а отзат меки и високи.Има и стойка вози и добре.Пробвал съм го.Така че комбинирайте.
Никога не оставям магарето си в калта.
#9
Публикувано 06 октомври 2010 - 23:44
@MTZ айде ще видя тези дни като си взема колата, че я дадох да и сменят решетката с авангардова и предния прозорец, и като имам повече време да видя някъде на някой авангард как му е возията, и може да измислим нещо, ама пак ти казвам, едната пружина ми е пукната и е за смяна.
@dilqnski основното, което ме кара да се замисля дали да поставя авангардови пружини е по хубавата стойка, която придобива тази кола, когато е по ниска.
Като стана навъпрос за модификации, някой да знае откъде мога да намеря фейслифтови стопове и каква горе долу е нормалната цена за такива?
@dilqnski основното, което ме кара да се замисля дали да поставя авангардови пружини е по хубавата стойка, която придобива тази кола, когато е по ниска.
Като стана навъпрос за модификации, някой да знае откъде мога да намеря фейслифтови стопове и каква горе долу е нормалната цена за такива?
#11
Публикувано 07 октомври 2010 - 12:27
@hammer^BaTe ще се свържа с колегата, ама поринцип държа на оригиналните части в автомобила,затова и се забавих толкова и с намирането на лети джанти за този модел, просто, защото държах да са оригинални, а доколкото виждам от линка, който си дал, не всичко е оригинално, но ще проверя.
#12
Публикувано 22 ноември 2010 - 12:06
Моята 124-ка е спортлайн/авантард ги наричат при W210/.Илах на едната предна пружина счупен крайчец/около 5смИнтересува ме при смяна на пружините на Е класа W210 Classic, с такива от Avantgarde, необходимо ли е да се сменят и други детайли като амортесиори и т.н. или може само пружините?
И също така какво ще са промените в автомобила, освен това , че ще стане по ниък.
И има ли според вас смисъл от прилагането на подобно нещо?
можех да си я карам така но нали съм маниак....Та смених двете предни пружини пак със спортни.Та значи колега просто трябва да решиш какво искаш...При спортните ти е малко по-ниска колата ама в завоите влизаш и излизаш много по0 стабилно с другите ще се лашкаш помече ...ако пък имаш неравноси във завоя с висока скорост си е кофти.При класика и елеганса обаче самата думичка ти подсказва...т.е. возерията е по-мека и комфортна.Така ,че избирай...Ако сложиш авангардови пружини зимата можеш да компенсираш височината с по -високопрофилни гуми.!!!
#13
Публикувано 22 ноември 2010 - 12:12
Опа-а забравих за амортисьорите...Не съм сменял амортисьори досега защото не ми се е налагало,но почти съм сигурен че и амортисьорите са други...табелката на калниците визира цялото окачване а не само пружините.Виж в руския форум ,че за Спортлайн и Авангард разрешените размери гуми са и различни от Класик и Елеганс .Интересува ме при смяна на пружините на Е класа W210 Classic, с такива от Avantgarde, необходимо ли е да се сменят и други детайли като амортесиори и т.н. или може само пружините?
И също така какво ще са промените в автомобила, освен това , че ще стане по ниък.
И има ли според вас смисъл от прилагането на подобно нещо?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни