Турбо ON/OFFтурбото на колата не всеки път се включва
Започната от IcoPetrov, 29 авг 2010 - 18:06:05
28 мнения по тази тема
#16
Публикувано 04 септември 2010 - 18:44
Проблема още не е решен. Извадих всички маркучета които отиват играят роля за вакума продухах ги едно по едно и там където отиват в тия датчици и тях извадих и запушвах дупка по дупка и пак ги продухвах и всичко е нормално пробвах и мембраните на двете вакумпомпички горната където е до двигателя при нея като дърпам с уста се чува как вакума издърпва мембраната, а тая толната с лостчето където на турбината като я пробвам с една маруче и с уста се чува някъкав странен шум от нея и имам чусвтвото, че недържи вакум, обаче запалихме колата и гледахме да ли ще пребере лостчето долу и тя си го прибра и си до държи. Казаха ми че може и катализатора да ми прави проблем. Пробвах и без него и пак нищо. И колата пак си е тромава. Ако някой има идея друга нека да каже. Също така ако някой знае съвестен майстор в Ст.Загора и околията нека каже.
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#17
Публикувано 04 септември 2010 - 19:13
Баси, то кво остана да се гледа...
Провери всички турбо пътища-въздуховодите от турбото през интеркулера,напречната тръба над двигателя, която влиза в колекторите, прегледай всички гумени съединения по тоя път да няма някое спукано или хлабаво.
Също затапи маркучето на EGR (дето му викаш горна вакуум помпичка) с подходящо болтче и пробвай колата.
Провери всички турбо пътища-въздуховодите от турбото през интеркулера,напречната тръба над двигателя, която влиза в колекторите, прегледай всички гумени съединения по тоя път да няма някое спукано или хлабаво.
Също затапи маркучето на EGR (дето му викаш горна вакуум помпичка) с подходящо болтче и пробвай колата.
#18
Публикувано 04 септември 2010 - 19:32
Утре ще го гледаме по светлото, че днес вече умаляхме цял ден от 11 до преди 1 час седнахме. Само това не сме проверили, имали ли връзка с компютърно управеление или всичко е вакум-механично?
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#19
Публикувано 05 септември 2010 - 13:37
колега ако искаш обади се да я погледнем
0888471700 николай
0888471700 николай
#20
Публикувано 05 септември 2010 - 14:05
Благодаря много колега. Имам още 2 жокера да ги пробвам и....ще звънкам
Ти нещо сервиз ли имаш или просто им разбираш на "мечоците"
Ти нещо сервиз ли имаш или просто им разбираш на "мечоците"
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#21
Публикувано 05 септември 2010 - 19:20
Колеги мисля, че вече имам добра новина.И слега ще ви кажа от какво е и на мен ми се стори просто невероятно смешно но явно е от него. Разглобихме цялата система като почнете от гъфкавите връзки на турбината и горе на напречната тръба абе всичко което може да се стигне без канал отгоре изичстихме ги и пак ги сложихме. Накрая видях едина лилава шлауфка която без да искам сутринта бях прочел, че отговаряла за вакума на фаровете понеже те небиле на ел. ми на вакум. Тази шлауфка беше пукната на две места точно горе м/у въздушния филтър и разширителния съд. По пътя на логиката щом е за вакум може и да има значение което ми се струваше доста смешно да зависи от фаровете турбината. Отрязахме преблемните места и ги свързахме с друго парче. Сменихме всички скоби и завъртяхме съединенията обратно да не лежат в старите си позиции, като ги изолирахме отвънка с pvc за проба. Тествахме и всичко си е нормално пътя свърши на 170км/h. Имайте в предвид тогава, че може и вакума на фаровете да има намеса незнам дали е вярно проверявайте го и него.
Благодаря на всички за помощта на всички.
Сега ще тествам да видим да не е нещо временно.
Благодаря на всички за помощта на всички.
Сега ще тествам да видим да не е нещо временно.
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#22
Публикувано 05 септември 2010 - 19:31
нормално турбото се управлява точно от този вакуум
и като го няма не включва коректно
и като го няма не включва коректно
#23
Публикувано 10 септември 2010 - 20:27
Нямам такива проблеми и моя C250TD си върви много добре, но темата ми е интересна. Само че не можах да разбера какво точно е оправил колегата IcoPetrov и къде се намира то? Ето една снимка на двигателя на C250TD - ако някой може да обясни за каква шлауфка и за какъв вакуум става въпрос и къде се намират точно?
#24
Публикувано 10 септември 2010 - 21:12
Ето я снимката в по-голям размер качена в друг сайт че предния я е смалил много и се губят дерайли -
#25
Публикувано 11 септември 2010 - 11:51
на снимката не се вижда хубаво , но като погледнеш
фаровете отзад влизат освен кабелите и едни мъркучета
а също и на ЕГР и в купето влизат и стигат до копчето за регулиране
на фаровете и до турбото ходят
фаровете отзад влизат освен кабелите и едни мъркучета
а също и на ЕГР и в купето влизат и стигат до копчето за регулиране
на фаровете и до турбото ходят
#26
Публикувано 11 септември 2010 - 15:32
niknd - знам че има вакуумна система на фаровете, но не знаех че тя може да има някаква връзка и с турбината на колата. Трябва да погледна на моя как е.
#27
Публикувано 11 септември 2010 - 21:01
тя вакуум помпата е обща на
някой модели има обратни клапани които
като се спука мъркуче не бърка работа на
останалите системи ама не всички работят
някой модели има обратни клапани които
като се спука мъркуче не бърка работа на
останалите системи ама не всички работят
#28
Публикувано 14 септември 2010 - 18:28
Здр колеги.
Небях чел тамата няколко дни и гледам, че има нови мнения.
Показал съм на снимката от къде минава шлауфката и горе-долу цвета е същия.
При мен проблемната област беше точно от страни на въздишния филтър (ляво)
http://prikachi.com/...06/2508906f.jpg
Небях чел тамата няколко дни и гледам, че има нови мнения.
Показал съм на снимката от къде минава шлауфката и горе-долу цвета е същия.
При мен проблемната област беше точно от страни на въздишния филтър (ляво)
http://prikachi.com/...06/2508906f.jpg
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#29
Публикувано 19 септември 2010 - 04:07
ми за информация дори и климатроника както и рег. на фаровете ползва същия вакуум от въпросната помпа за вакуум за турбото !
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни













