Турбо ON/OFFтурбото на колата не всеки път се включва
Started by IcoPetrov, 29 Aug 2010 - 18:06:05
28 replies to this topic
#1
Posted 29 August 2010 - 18:06
Здр колеги.
Имам едно питане и дано намеря отговора.
Казано с няколко думи имам чувството, че турбото на колата не всеки път се включва като карам.
Говорим, че или работи или не след запалване (така си мисля)
Направи ми впечатление, че един път набира много бързо а друг път педала е до тенекията и се чуди кво да прави.
Когато си мисля, че неработи след като я настъпя и мине 2,200 обр/мин една предърпава и продължава да си набира лекичко, а когато не ги направи направо се изстрелва.
Дано ме разбрахте и да може да ми помогнете нещо.
Колата е C250TD Sport 06/09/1997година от Австрия
Мерси
Имам едно питане и дано намеря отговора.
Казано с няколко думи имам чувството, че турбото на колата не всеки път се включва като карам.
Говорим, че или работи или не след запалване (така си мисля)
Направи ми впечатление, че един път набира много бързо а друг път педала е до тенекията и се чуди кво да прави.
Когато си мисля, че неработи след като я настъпя и мине 2,200 обр/мин една предърпава и продължава да си набира лекичко, а когато не ги направи направо се изстрелва.
Дано ме разбрахте и да може да ми помогнете нещо.
Колата е C250TD Sport 06/09/1997година от Австрия
Мерси
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#2
Posted 30 August 2010 - 10:16
Турбината се задейства с едно буталче, което работи с вакуум.
Провери буталчето - понякога изпуска, може да е откачен и вакуум маркуча.
Също така - провери, дали на високи обороти се чува съскане откъм двигателя.
Има един натчик, който отчита налягането на въздуха в тръбата след турбината, който се откача и не подава правилно данни, а от мястото, където стои датчика излиза въздуха.
Брат ми караше такава C250TD и такива проблеми му е правило турбото. Ремонтът на буталцето излезе около 70 лв. ама трябва да го намериш от морга (ако е повредено)
Ремонтът на датчика струва около 2 лв. - купуваш свински опашки и връзваш датчика здраво да не пада! На брат ми беше форсирана и редовно го изхвърляше тоя датчик
За съжаление колата вече я продадохме, така че не мога да ти покажа снимки...
Но като отвориш капака, отляво има въздуховод (ляво като си срещу колата, иначе е дясно на колата)
Датчикът е на него - малко преди радиатора и стърчи навън (към фара)
Между другото - една диагностика със стар диагноза може да каже доста точно къде е проблема!
Провери буталчето - понякога изпуска, може да е откачен и вакуум маркуча.
Също така - провери, дали на високи обороти се чува съскане откъм двигателя.
Има един натчик, който отчита налягането на въздуха в тръбата след турбината, който се откача и не подава правилно данни, а от мястото, където стои датчика излиза въздуха.
Брат ми караше такава C250TD и такива проблеми му е правило турбото. Ремонтът на буталцето излезе около 70 лв. ама трябва да го намериш от морга (ако е повредено)
Ремонтът на датчика струва около 2 лв. - купуваш свински опашки и връзваш датчика здраво да не пада! На брат ми беше форсирана и редовно го изхвърляше тоя датчик
За съжаление колата вече я продадохме, така че не мога да ти покажа снимки...
Но като отвориш капака, отляво има въздуховод (ляво като си срещу колата, иначе е дясно на колата)
Датчикът е на него - малко преди радиатора и стърчи навън (към фара)
Между другото - една диагностика със стар диагноза може да каже доста точно къде е проблема!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#3
Posted 30 August 2010 - 20:28
Благодаря много за информацията утре ще прегледам изброените работи.
Ако я закарам 1-во да я закачат на компютър ще си покаже ли какво е?
Ако я закарам 1-во да я закачат на компютър ще си покаже ли какво е?
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#4
Posted 30 August 2010 - 20:36
Забравих да питам ако може да ми кажеш къде е това буталце. С 2-3 думи да го упишеш. Мерси
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#5
Posted 31 August 2010 - 12:58
на твойта кола малко неща могат да се
диагностицират но една диагностика никога не е излишна
това което ти го описва илииката и до самото
турбо и е сварзано с турбото с едно лостче
най-лесно дай газ и я пусни и трябва лосчето да
мърда ако не мърда или му е спукана мембраната
или пропуск от мъркучетата или механично е заклинило
провери си и ЕГР по някога и от него стават такива работи
диагностицират но една диагностика никога не е излишна
това което ти го описва илииката и до самото
турбо и е сварзано с турбото с едно лостче
най-лесно дай газ и я пусни и трябва лосчето да
мърда ако не мърда или му е спукана мембраната
или пропуск от мъркучетата или механично е заклинило
провери си и ЕГР по някога и от него стават такива работи
#6
Posted 01 September 2010 - 06:04
Аз вчера изкарах датчика който е на въздуховода и го забърсах и мисля, че за сега е добре не не ми се налагало да я карам на дълъг път тия дни. Днес мисля да проверя и другите работи където описахте за да съм сигурен. Тоя датчик имам чувството е са 2 един в друг единия е мъничак и се натиска отстрани да се изкара а другия има като 2 кукички се натискат. Тоз малкия излезе лесно, а другия помъчих малко без да го напвам понеже неможах да разбера наистина ли се вади и се отказах, а вади ли се?
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#7
Posted 01 September 2010 - 12:12
Този мъничкия не е датчик а букса, това с кукичките е датчика, вади се с дърпане, по-трудно е защото има о-пръстен.
От колекторните тръби излиза едно маркуче и отива в един датчик (MAP sensor),който е на левия калник, като си срещу колата е десен, изкуби маркучето от датчика и го продухай с уста, ако е запушено ще усетиш.
От колекторните тръби излиза едно маркуче и отива в един датчик (MAP sensor),който е на левия калник, като си срещу колата е десен, изкуби маркучето от датчика и го продухай с уста, ако е запушено ще усетиш.
#8
Posted 02 September 2010 - 18:26
здр колеги.
Проверих горе посочените датчици и маркучи. Продухах маркучите даже набедих единия който влиза въвъ вакум помпичката, че е пукнат ходих купих нов. Проверих и двата датчика който е от към левия фар и този на десния калник.Забелязах, че самата кола ускорява до 120 (и то мудно) и от там нататъка педала натиснат до дупка и едвам едвам отива на 130, а преди тва изобщо го нямаше за нищо.И супер бавно дига обороти. Когато е на свободна и натисна газста както си му е реда за няма и секунда направо отива 4,500 обр. и включа на скорост и пак дам газ нищо не се получава пак едвам едвам. Пускам ледала на газста когато колата е на скорост и го натисна рязко изобщо нереагира да набере.
Проверих горе посочените датчици и маркучи. Продухах маркучите даже набедих единия който влиза въвъ вакум помпичката, че е пукнат ходих купих нов. Проверих и двата датчика който е от към левия фар и този на десния калник.Забелязах, че самата кола ускорява до 120 (и то мудно) и от там нататъка педала натиснат до дупка и едвам едвам отива на 130, а преди тва изобщо го нямаше за нищо.И супер бавно дига обороти. Когато е на свободна и натисна газста както си му е реда за няма и секунда направо отива 4,500 обр. и включа на скорост и пак дам газ нищо не се получава пак едвам едвам. Пускам ледала на газста когато колата е на скорост и го натисна рязко изобщо нереагира да набере.
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#9
Posted 02 September 2010 - 19:00
пуши ли като се движиш
и провери ли онова лостче
дето е на турбото мърда ли се
и провери ли онова лостче
дето е на турбото мърда ли се
#10
Posted 02 September 2010 - 19:10
Изобщо и грам дим не излиза колкото и газ да и даваш. Само мърда тревата и дига прах.
Заставам пред колага от ляво на турбината няма нищо. Ако може да ми обясниш точно къде е това буталце. На какво прилича? Колко е голямо?
Казваш и ейся отивам да гледам.
Заставам пред колага от ляво на турбината няма нищо. Ако може да ми обясниш точно къде е това буталце. На какво прилича? Колко е голямо?
Казваш и ейся отивам да гледам.
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#11
Posted 02 September 2010 - 19:34
Ей за това нещо ти говори колегата nicknd.
Намира се под турбината, и е хубаво колата да е на канал.
Значи при запален мотор лостчето трябва да е издърпано максимално по посока на стрелката от втората снимка.
Нещото което движи лостчето се нарича вакуумен актуатор, в него влиза маркуче, провери и него да не е напукано.
Намира се под турбината, и е хубаво колата да е на канал.
Значи при запален мотор лостчето трябва да е издърпано максимално по посока на стрелката от втората снимка.
Нещото което движи лостчето се нарича вакуумен актуатор, в него влиза маркуче, провери и него да не е напукано.
Attached Files
#12
Posted 02 September 2010 - 19:56
Открихме го. Понеже колата има предпазна кора отдолу и няма как да го видим. Може ли на ръка да го мърдаме да видим да ли е заседнало. В момента двигателя е загрял. Ако се окаже проблем колко е приблизителната му цена?
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#14
Posted 02 September 2010 - 20:09
Мерси много за информацията. Утре ще вземем мерки да видим. Ще те помоля от време на време да хвърляш по едно око на темата, че ако нещо се закуца да питам, когато имаш време. И благодаря пак за помощта. Лека вечер.
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage










