Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

За какво е ключето, монтирано при механизъма за подаване на газ?ключе, което стои натиснато при пуснат педал..


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 Milenski

Milenski

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Автомобил:
    W124 E200 / 1990<br />Peugeot 605 sv24 / 1991

Публикувано 28 август 2010 - 13:28

Здравейте,
Става въпрос за w124 200E.
Някой има ли представа каква роля играе ключето, което е монтирано до лостовата система за подаване на газ?
Предполгам че лостовата система го натиска като е във свободно положение. При мене това ключе май никога не се натиска, но колата си работи добре..
  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 01 септември 2010 - 13:56

Не ти ли държи по-високи обороти колата?

Това ключе казва на ЕКУ-то че си си махнал крака от газта. когато моторът е достигнал нормална температура и е достигнал над 2500 оборота веднъж, при махането на крака от газта, ЕКУ-то прекъсва подаване на гориво чрез електро-хидравличния регулатор. До достигане на 1200 оборота. И после пак възобновява. Но това е валидно само за бензин.

В ЕКУ-то постъпва и сигнал от превключвателя на дросела, който затваря преди това ключе.

Ако си забелязал имаш няколко мм "глух" ход на педала. или може би при теб са го обрали този глух ход и затова не се натиска ключето?

Жилото на газта трябва да е така обтегнато, че пружинката в края да на жилото да не е под напрежение.
  • 0

#3 Milenski

Milenski

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Автомобил:
    W124 E200 / 1990<br />Peugeot 605 sv24 / 1991

Публикувано 03 септември 2010 - 07:35

Глухия ход някоя поразяваща ръка го е обрала явно и ключето не играе... Чудя се дали да го върна..
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни