Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

гори много и върви малко


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Refat

Refat

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:

Posted 25 August 2010 - 20:42

Здравейте,

Имам C200 бензин 95г., която беше в перфектно състояние, но последните 2 години беше оставена в гаража и небеше карана. Когато реших да я изкарам проблемите започнаха един след друг.
Първо не искаше да запали като проблема се оказа в клеясалите кабели на дюзите.
После започнаха да горят бушоните наред.
След отстраняването на тези проблеми колата започна да работи доста тихо и да поддържа нормални обороти, но остана основния проблем-колата няма мошност и ми гори 10,5-11 извън градско като искам да отбележа, че повече от 130 неможе да вдигне.
Ако някой има някаква идея какъв може да е проблема моля да сподели.

Благодаря предварително.
  • 0

#2 ikarlo

ikarlo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 105 Posts:
  • Автомобил:
    W202, C180, 1995, Esprit (но никъде не пише), цвят "среднощна синева"

Posted 27 August 2010 - 07:56

Опитай следното - налей А98 от ЛукОил или OMV, иди на магистралата и поддържай поне час над 100km/h и виж резултата. Остатъците от маслото върху отворените клапани засъхват, окисляват се и е равносилно на нагар от лош бензин или лошо масло. Няма компресия и т.н. Не е зле предварително да смениш маслото, защото може и да не е на 15000km, но е на две години, което е кофти. Провери и свещи и кабелите им. Мойта С180 95 беше така като я взех. Мина почти месец след смяна на свещи, кабели, масла, филтри преди да се оправи - сега не дава да я барнеш, на 5-та към Витиня ускорява от 80 до 120 без да натискам много.
  • 0

#3 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Posted 27 August 2010 - 09:07

Здравей колега!
Съветвам те да отидеш на диагностика при кадърен майстор като преди това смениш маслото и вс видове филтри/горивен задължително/ както е казал колегата по горе.Ако на диагностиката не се открие някакъв проблем обърни внимание на катализатора който може да е запушен.Нека на диагностиката да ти проверят окабеляването в моторния отсек защото това е един от най-съществените проблеми на този модел.
Не напразно хората казват че кола от каране не се плаши а от седене.Успех!
  • 0

#4 Refat

Refat

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:

Posted 16 September 2010 - 13:50

Благодаря Ви за съдействието.
Проблема се оказа в свещите. След смяната им колата тотално си промени поведението. За всеки случаи смених и горивния филтър и изчистих дросела и сега всичко е наред.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users