Колеги това ми е грешката.Сондата е чисто нова 200км(Слагах бош универсална и такава за модела,разлика няма след 200-300км.Светва чека.Изспускателната система няма теч.Дебитомера е в норми.Помогнете ако можете.Предварително благодаря на отзовалите се.
p2031-002-o2 probe before kat
possible causes:
-ageing correction value exceeded
-ageing period too long
-ageing of o2 too slow
measure values:
-lower limit :< -0.15v
-upper limit :>1.5v

Чека светна пак
Започната от naskogt, 24 авг 2010 - 17:39:22
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 август 2010 - 17:39
#2
Публикувано 25 август 2010 - 09:39
Колега, и на мене все ми светеше ей така без никаква причина! Въпроса го реших максимално прагматично! Отидох и ми изключиха check engine индикацията. Ако разхода ти е в норми, и катализатора ти е в ред..., Все пак да ти кажа има едни адаптори за вануса на разпределителния вал продават се в балкан стар за около 40 лв. Тъй като от вануса започва да пуска масълце, което не бива да те тревожи, то се стича по шлауха на кабела и стиго до първата ламбда сонда тази пред катализатора и там вече замасява! Този адаптор е нещо като удължител, който не позволява да се стече масло по шлауха до ламбда сондата. Пробвай го.
#3
Публикувано 25 август 2010 - 12:22
Благодаря колега.Моята шлауфка на сондата до куплунга е суха,ама в куплунга ми направи впечатление че има масло и се чудих дали не е заводска смазка.Разхода е нормален.Поздрави.
#4
Публикувано 25 август 2010 - 14:27
Ми, тогава просто отиди на стардиагнозата да я изключат тази лампа и не го мисли повече! Уверявам те че това е най-правилното решение. Ако не за друго, то защото аз така съм направил и нямам проблем, та го казвам от опит, а не че някой така ми е казал! Поздрави и на тебе!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни