Проблем с показанията на стрелката за маслото.
Started by mironov_s, 18 Aug 2010 - 22:05:34
17 replies to this topic
#1
Posted 18 August 2010 - 22:05
Здравейте колеги имам следния въпрос ако някой може да ми отговори,става въпрос за 124творка 200Д 1985та година.От вчера като дам контакт стрелката за налягането на маслото отива на 3 без да е запален двигатела.Откачих кабела от датчика като предполагах че е от него,но няма промяна.Ще се радвам ако някой може да даде съвет от какво може да е.Благодаря ви предварително.
#2
Posted 18 August 2010 - 23:01
Моята го прави по същия начин и ми казаха.. че е отишъл датчика за налягането на маслото..
за моята кола (250Д 94г) струваше 89 лв май.. и реших за момента да не го сменявам
за моята кола (250Д 94г) струваше 89 лв май.. и реших за момента да не го сменявам
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#3
Posted 19 August 2010 - 08:27
да,колега и аз предположих това,но когато извадя кабела от датчика,стрелката пак отива до край.
#4
Posted 20 August 2010 - 10:15
Докосни за момент буксата от датчика /този в основанието на корпуса на масления филтър/ към маса.
Ако ти падне стрелката присъдата е - датчик!
Ако няма промяна - псувай.
Голяма врътня те чака защото трябва да намериш къде е прекъсната веригата, или уреда е дал фира ...
Успех
Ако ти падне стрелката присъдата е - датчик!
Ако няма промяна - псувай.
Голяма врътня те чака защото трябва да намериш къде е прекъсната веригата, или уреда е дал фира ...
Успех
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#5
Posted 25 August 2010 - 08:35
Благодаря ти колега!!! Ще пробвам и ще пиша за резултата!!!
Между другото вчера си регистрирах газовата инсталазия,така че вече съм газо-дизел официално.Ако някой се интересува как става или иска да види как е монтирано може да се обади.
Между другото вчера си регистрирах газовата инсталазия,така че вече съм газо-дизел официално.Ако някой се интересува как става или иска да види как е монтирано може да се обади.
#6
Posted 25 August 2010 - 08:57
Е те такова жЕвотно нема.
Снимки ???
Снимки ???
#7
Posted 25 August 2010 - 15:34
абе то има
ама колегата да даде малко повече инфо
интересно е и малко е писано а и аз поне не съм
срещал някой на кола да го е правил
колега каже проценти газ - дизел
мощност ускорение разход въобще впечатления
ама колегата да даде малко повече инфо
интересно е и малко е писано а и аз поне не съм
срещал някой на кола да го е правил
колега каже проценти газ - дизел
мощност ускорение разход въобще впечатления
#8
Posted 26 August 2010 - 10:27
Наистина е интересно. Но би било добре да се поразпитаме из бившите гаражи "Дружба" и "Малашевци" защото едно време те си караха някои от "Икарус" автобусите на газ. Интересно ще е да се знае и за пораженията върху двигателя след определени километри. А и да се направи сметка за рентабилност като цяло.
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#9
Posted 18 October 2010 - 01:13
Колеги дойде момента в който да ви дам малко информация:
1.Не е на метан а на пропан-бутан.
2.Съотношението дизел-газ трябва да е 60/40 като това е най-голямата играчка и отнема 1/2-1 ден.
3.Разхода на 124 200Д градцко по принцип е 6.5-7 на 100,а сега е 3.5 дизел и 1 литър газ на 100км.
4.Ускорението е по-добро от 300Д колата върви с лекота без да се узорва.
Ако някой има желание може да се видиме за да му покажа как е направено и може да се качи за да усети разликата.
За контакти:0889/617761;0894/663970;0879/015700
Skype:mironov_s
1.Не е на метан а на пропан-бутан.
2.Съотношението дизел-газ трябва да е 60/40 като това е най-голямата играчка и отнема 1/2-1 ден.
3.Разхода на 124 200Д градцко по принцип е 6.5-7 на 100,а сега е 3.5 дизел и 1 литър газ на 100км.
4.Ускорението е по-добро от 300Д колата върви с лекота без да се узорва.
Ако някой има желание може да се видиме за да му покажа как е направено и може да се качи за да усети разликата.
За контакти:0889/617761;0894/663970;0879/015700
Skype:mironov_s
#10
Posted 18 October 2010 - 18:59
Ами за тези които сме на доста разтояние от теб би ли щракнал някое фото на главните компоненти поне.
Поздрави
Поздрави
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#11
Posted 18 October 2010 - 19:06
От пълначката за газта през бутиулката до изпаритела всичко е като на бензинова кола,от изпаритела към двигатела цялото с електрониката е наша разработка.Дори и да го снимам няма какво да се види.
#12
Posted 18 October 2010 - 19:10
Колега щом си толкова доволен започвам да се замислям дали и аз да не си спретна едно такова дизелче.Разхода е добър ма ме заинтересува факта че върви и по добре.
Никога не оставям магарето си в калта.
#13
Posted 21 January 2012 - 11:33
коолеги много се отклонихте от темата и аз имам същия проблем със стрелката на маслото
#14
Posted 21 January 2012 - 12:07
Колегите са казали. Откачаш кабела от датчика отпред и ако продължава да седи на 3 атм. стрлката значе или иснталацията до талбото или самият уред на таблото. Ако в момента който откачиш датчика пада стрелката на таблото значи е датчика на мотора.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#15
Posted 21 January 2012 - 14:37
Аз съм с Бензин и Пропан-Бутан, но въпреки това ми стана интересно за Дизел - Газ, колко струва да се направи такава инстлалация?
Преди време бях чувал от един приятел ( газаджия ) че бил започнал да слага пропан бутан на дизелови двигатели, но не му обърнах много внимание но сега вече ще го разпитам.
Вярно ли е че тази операция е само за двигатели без турбо?
Преди време бях чувал от един приятел ( газаджия ) че бил започнал да слага пропан бутан на дизелови двигатели, но не му обърнах много внимание но сега вече ще го разпитам.
Вярно ли е че тази операция е само за двигатели без турбо?
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users