211 4matic 2005Какво ще кажете?
Started by sinsister, 02 Aug 2010 - 17:37:10
10 replies to this topic
#1
Posted 02 August 2010 - 17:37
211 ??? Някой има ли впечатления? Е500,разбира се!
#2
Posted 02 August 2010 - 21:04
Здравей колега,
лично на мен като усещане задното по ми допада от 4 матик, но впечатленията ми са само от 221 и 216. 211 съм карал само със задно. Моят съвет е да се огледаш за нещо 2007 с последния фейс, иначе мотора си го улучил. Противно на очакванията ми осмака дава доста добър разход и разликата с четрицилиндровите агрегати не е голяама, а гласа .... GEIL
лично на мен като усещане задното по ми допада от 4 матик, но впечатленията ми са само от 221 и 216. 211 съм карал само със задно. Моят съвет е да се огледаш за нещо 2007 с последния фейс, иначе мотора си го улучил. Противно на очакванията ми осмака дава доста добър разход и разликата с четрицилиндровите агрегати не е голяама, а гласа .... GEIL
#3
Posted 03 August 2010 - 18:29
Ще ти кажа да бягаш.....
Колата не е лоша, но зависи този преди теб как е стопанисвал.
Скъпи части, подръжка е не е от най-приятните.
Всичко това, разбира се, може да може да не го вземеш под внимание, ако имаш пари за трошене.
Колата не е лоша, но зависи този преди теб как е стопанисвал.
Скъпи части, подръжка е не е от най-приятните.
Всичко това, разбира се, може да може да не го вземеш под внимание, ако имаш пари за трошене.
#4
Posted 03 August 2010 - 21:35
Благодаря ви ,за сега! Големия въпрос за мен обаче си остава..... W220! Но ме притесни Bat Andi с тоя Airmatic. А всички 211 и 220 ли са с Airmatic?!
#5
Posted 03 August 2010 - 21:36
2007!? Много пари е бе човек!
#6
Posted 03 August 2010 - 23:02
А всички 211 и 220 ли са с Airmatic?!
Има 211 също Air Matic, води се екстра.
При 220-ката е серийно.
#7
Posted 03 August 2010 - 23:02
Относно въздушното окачване не всички 211 са с него, а има и 220 с хидравлично. 211 с последния фейс сам гледал 350 с директно впръскване на горивото и бяаха кам 15 000 евро и нагоре, говорим за седана, комби се намира и за 12 000, а ако държиш на спорт пакета, там цената е малко по висока. Със сигурност подръжката на 500 мотора ще е по сериоъна като цена от 200 копресор, но си е друг клас кола. Относно 211 преди 2007 работата е на късмет, повечето имат доста "детски болести" и от там идва разликата в цената.2007!? Много пари е бе човек!
#8
Posted 05 August 2010 - 17:57
Аз доколкото знам, Е500 W211 всичките са с еърматик. Тоест, основните агрегати са като на S500.
Такова според мен трябва да се купува с новия мотор 388к.с.. При новия Е500 4матик пак е 5-скоростната кутия, но вървежът няма нищо общо.
И друго - W220 лично на мен ми харесва повече от W211 - вози по-добре, по-широка е и по-удобна и т.н. Единственото предимство на 211 е по-големият багажник и евентуално по-новата година, но дотам
Такова според мен трябва да се купува с новия мотор 388к.с.. При новия Е500 4матик пак е 5-скоростната кутия, но вървежът няма нищо общо.
И друго - W220 лично на мен ми харесва повече от W211 - вози по-добре, по-широка е и по-удобна и т.н. Единственото предимство на 211 е по-големият багажник и евентуално по-новата година, но дотам
I love the sound of V8 in the morning...
#9
Posted 07 August 2010 - 13:04
Относно дизайна, вкус приятел няма. Но относно предимствата на 221 пред 220. Ако говорим за Опел Корса съм съгласен. Но за топ модел на една от топ марките в света, който от години въвежда системи, които другите марки вграждат след петилетка и общо възето е автомобил от бъдещето, не е редно да сравняваме багажниците. Технологично 221 е дост понапред, да не говорим че 212 е доста по на пред от 221 преди фейса. Все едно да сравняваме 221 с 222 и да кажем, добре че няма раздувките на 221. Най малкото целия Command е сериозно променен. За системите за сигурност няма нужда да се коментира.Аз доколкото знам, Е500 W211 всичките са с еърматик. Тоест, основните агрегати са като на S500.
Такова според мен трябва да се купува с новия мотор 388к.с.. При новия Е500 4матик пак е 5-скоростната кутия, но вървежът няма нищо общо.
И друго - W220 лично на мен ми харесва повече от W211 - вози по-добре, по-широка е и по-удобна и т.н. Единственото предимство на 211 е по-големият багажник и евентуално по-новата година, но дотам
Не че съм противник на 220 ката или пък е лоша кола, но в последно време имах възмовността да покарам доста 221 и лично ми харесва мн повече, а и вчера карах парвото си AMG в живота - S63AMG Bi turbo, Designo , и определено затвърди мнението ми за 221.
#10
Posted 11 August 2010 - 13:14
Ама аз сравнявам 211 и 220, понеже имам 220, а съм карал и 211 доста. 211 Е500 от последните години е 388 коня.
На по-новите модели съм се качвал да карам за 10-на км, и пак 221 ми се струва много по-добро от 212. А при БМВ примерно новата 5-ца прекалено се доближава до новата 7-ца.
Иначе, естествено, 221 много повече ми харесва от моята s-ка, все пак е 7 години по-нов модел Единственото условие е да е с голям мотор, щото 350 бензин е зле.
На по-новите модели съм се качвал да карам за 10-на км, и пак 221 ми се струва много по-добро от 212. А при БМВ примерно новата 5-ца прекалено се доближава до новата 7-ца.
Иначе, естествено, 221 много повече ми харесва от моята s-ка, все пак е 7 години по-нов модел Единственото условие е да е с голям мотор, щото 350 бензин е зле.
I love the sound of V8 in the morning...
#11
Posted 11 August 2010 - 19:41
Като лукс и усещане съм напълно съгласен с теб, 212 не може да се сравнява дори с 220, все пак си е Ес класа, няма нищо общо нито с ЦЛС нито с Е класа. Като лукс 212 отстъпва с една идея на 211. Според мен е заради 218 (новия ЦЛС) Освен на външен дизайн, като интериор е доста по луксозен и красив. Определено ще е хита на паъара като се появи. Отдавна не съм виждал толкова красив Мерцедес (разбирасе за сметка на фунциолността).Ама аз сравнявам 211 и 220, понеже имам 220, а съм карал и 211 доста. 211 Е500 от последните години е 388 коня.
На по-новите модели съм се качвал да карам за 10-на км, и пак 221 ми се струва много по-добро от 212. А при БМВ примерно новата 5-ца прекалено се доближава до новата 7-ца.
Иначе, естествено, 221 много повече ми харесва от моята s-ка, все пак е 7 години по-нов модел Единственото условие е да е с голям мотор, щото 350 бензин е зле.
При 204 се прояви тази тенденция за леко евтин интериор от тип Ауди Фолксваген, но определено дизайнерите са се коригирали при Фейса на 204
Та идеята ми беше за технологията която е заложена в колата, като усещане няама спор че Ес си с Ес. До сега не съм чул на нещо хубаво да кажат, че е Седмицата или А-осмицата. Ес-класата е нарицателно за нещо върхово. Просто при раъработката на 220 по голямо влияние са оказали икономистите отколкото инжинерите на Даймлер. В последните години е такава тенденцията и имам безброй примери но не е тук мястото да ги пиша. Живот и здраве на някоя среща ще си говорим пак. И аз не умирам да карам 201, но се стремя да работя, за да мога един ден да подържам и аз една такава кола като 221, а за сега се задоволявам да карам само служебни
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users