Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Нов член и малко въпроси


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#1 givanov

givanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:design, photography
  • Автомобил:
    W210, E230 150hp, 1997

Публикувано 30 юли 2010 - 22:40

Здравейте от мен!

След десет години в клуба на Рено, след два дни мисля да премина към немския лагер! (надявам се да е добро решение)

Харесал съм си w210 E230 бензинка. Ако не се лъжа произведена 97 година.

Имам и следните въпроси
- От къде да си дръпна актуалното заявление за членство в МБ клуб? От темата линка не е активен. Т.е. активен е до пилотен сайт, но не и до самият PDF.
- Какво масло да сложа? Никакви компромиси с марка и цена.
- Сигурно не е лоша идея и хидравличното да сменя, отново кое би било най-добрият вариант без никакъв компромис.
- Филтрите също ще сменя. Не бих отказал също предложения за марки на отделните филтри.
- Забелязвам че му липсва кората под двигателя, рових из форума тука и като че ли става въпрос за 2 или 3 кори, но така и не можах да се ориентирам за този модел колко са, а държа на въпросната кора.

Друго какво, занимавам се с дизайн и фотография, и при наличие на време няма проблем да удрям по едно рамо на клубари от Варна, като трябва да се щракне някоя мецана за продажба или пък просто да си я има човек с добро боке :-)

Георги
  • 0

#2 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 август 2010 - 17:41

А добре дошъл.

Относно заявлението пиши ЛС на Илия Горанов той ще ти прати.
Относно маслото гледай да е оригинално без значение от марка и да отговаря на mb спецификациите. За твоят мотор евентуално ще е mb229.3 или mb229.31. за филтри аз залагам на HENGST (Made in Germany), Knecht/Mahle също са много добър вариант. За хидравликата го виж ако е бистро може и да го отложиш, ако не е препоръчително да го смениш - там best choice е от официалният представител говорим за 0,5л од 1л на цена към 20-30 кинта ако на греша.
За корите не мога да ти помогна - доста вероятно е да са две. Тях ги търси из могрите.

Айде и скоро да се похвалиш с нов Бенц.

ПП. Междудругото ако ще е 210-ка я огледай хубаво защото по-старите (преди 1998)и особенно от Германия имат склонността да ръждясват :cool:
  • 0

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 август 2010 - 19:43

- пиши ЛС на Илия Горанов (така e nick-a му във форума)
- По спецификации мисля че трябва да си с 5W40, аз лично карам със Q8 в момента, сега мисля да сложа или Yacco или Liqui Molly. Няма значение какво е маслото, до колкото е истинско (а не гараж-менте), и до колкото покрива МБ спецификациите, които КРАНК е посочил по-горе
- Хидравличното е от Мерцедес. (А000989880310) - Крайната цена беше 29лв. Tрябва ти по-малко от литър, понеже не може да се източи лесно цялото.
- Филтри: Въздушни с каквото ми падне: SCT, Filtron, Mahle. Горивния е хубаво фабричен. Ремъци Gates и т.н.
- Кората е важна, аз бих си я поръчал от Мерцедес. По лични наблюдения не са много скъпи. Купих си наскоро фабричен подкалник за 16Eur от Мерцедес.

Добре дошъл! :)
  • 0

#4 givanov

givanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:design, photography
  • Автомобил:
    W210, E230 150hp, 1997

Публикувано 01 август 2010 - 20:05

Благодаря ти за отговора.
Почти изчетох тия три дни форума и съм решил да сменя
- маслото
- ремъка
- спирачна течност
- хидравличното масло
- за диференциалноно (имаше и такова, нали?) не съм решил още
- филтрите въздушен, горивен, поленов и на купето.
- евентуално нещо по ходовата част ако сме го пропуснали на огледа.

Меца е германка, и наистина ще има грижи с ръжда тук таме, но това не ме притеснява особено, стига технически автомобила да излезе окей.

Колата е минала туф преди няколко месеца и звучи супер тихичко, с три ключа е, вкл. сервизен, сервизна книжка и бая стикери под капака за какво ли не. То ясно, че всичко може да се фалшифицира, но не бива да лежа на стикерите, а сменям всичко по-горе нали? Карам средно по 12-15 хил на година.
  • 0

#5 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 01 август 2010 - 20:53

Честито нова придобивка!
Само радост да ти носи!
Освен изброените от теб неща не се сещам друго освен да си видиш накладки, година на производство на гумите и състоянието им, да си провериш нивото на фреона в климатика и... както беше казал един колега от форума отдааавна - слагаш си кожените ръкавици, пускаш си Бари Уайт и се наслаждаваш на пътя.
  • 0

#6 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 01 август 2010 - 21:55

Или на това на което ние в България казваме пътПубликувано изображение
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 август 2010 - 23:36

Аз не бих пипал диференциалното масло за момента. Много е скъпо това масло от дилъра, а не бих омешвал някакво друго с това, което така или иначе е вътре в диф-а. Диф-овете са спокойно 500хилядници, ако не е мъчена колата.
Също провери и за спирачната течност преди да направиш нещо по въпроса. На моята излиза DOT 4PLUS, която определено е различна от стандартната DOT4. Не съм намерил досега никаква информация с какво са различни, единственото е че 4PLUS я ползват при моделите с ЕSP. Струва си да провериш как стоят нещата при теб, и ако е така, по-добре ходи при дилъра да ти я смени.

Аз ще правя цялостно рециклиране на спирачната система (дискове, накладки, маркучи и т.н.) скоро и ще пусна допълнителна информация и снимки. Едва ли ти е спешно това и според мен не избързвай с това, ако колата има нормално поведение при спиране.

За Barry не бях се сещал докато карам, при други обстоятелства обичам да ми пее... Но имам една любима на Morcheeba - Enjoy the ride :D
  • 0

#8 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 август 2010 - 11:19

На моята излиза DOT 4PLUS, която определено е различна от стандартната DOT4. Не съм намерил досега никаква информация с какво са различни, единственото е че 4PLUS я ползват при моделите с ЕSP.


Издържа на по-висока температура, има по нисък вискозитет, което я прави по-подходяща за новите системи с abs, esp и т.н.
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#9 Dydo

Dydo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 781 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 202 - продаден!

Публикувано 02 август 2010 - 15:57

Честито нова придобивка!


Аз като гледам, в първата си реплика човека казва, че си е харесал кола, а във втората дава по-подробна информация за нея. Никъде не видях ясно да каже, че вече си я е купил.
В крайна сметка колега, купи ли вече автомобила. Питам защото от 30-ти юли до сега вече са минали двата дена, за които говориш, че след тях ще си вече собственик или по-точно в групата на МБ.
  • 0
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!

#10 givanov

givanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:design, photography
  • Автомобил:
    W210, E230 150hp, 1997

Публикувано 02 август 2010 - 17:54

Здравейте,

Трябваше да стане понеделник да си задвижа документите. Вече има още един мерц във Варна. Утре ще си задвижа и членството в клуба! Благодаря за препоръките в темата.

Първо впечатление - няма такъв кеф просто!
  • 0

#11 givanov

givanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:design, photography
  • Автомобил:
    W210, E230 150hp, 1997

Публикувано 04 август 2010 - 15:34

Ей ни и нас :D

Публикувано изображение
  • 0

#12 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 04 август 2010 - 17:54

Много арна!
Пу да не са и уроки :D
Смени филтри и масло иии ... с двата крака на деснио педал!
  • 0

#13 givanov

givanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:design, photography
  • Автомобил:
    W210, E230 150hp, 1997

Публикувано 09 август 2010 - 10:02

Здравейте отново,

Моля някой да даде помощ къде да открия бушончето за предни халогени. Крушките сменени, лампичката до контактния ключ светва при издърпване, но не палят халогенчетата, иначе са си фабричните. Задните светват.

Освен това ми се искаше да си сменя крушчицата на задната секция между седалките за вентилация в купето. На врътката включено/изключено би трябвало да свети през нощта (както тия отпред), но също не захапва. Някой може ли да ме упъти каква крушка ми трябва и как се отваря там за да не потроша нещо.

Благодаря
  • 0

#14 givanov

givanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:design, photography
  • Автомобил:
    W210, E230 150hp, 1997

Публикувано 09 август 2010 - 11:32

Бушончето намерено, благодарение на fika210 :hooray:
  • 0

#15 fika210

fika210

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 738 Мнения:
  • Град:Най-голямото село
  • Автомобил:
    W201 1991
    W210 2000

Публикувано 09 август 2010 - 12:20

Бушончето намерено, благодарение на fika210 :hooray:

:icon_coolgrin:
  • 0
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....

На тази сладурана е кръстена нашата марка
Публикувано изображение
Мерседес Йелинек




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни