Бензин - газПроблем на бензин
Започната от ilkoh, 27 юли 2010 - 13:41:11
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 юли 2010 - 13:41
Здравейте на всички.Колата ми е Е200 95г. с газов инж. на БИГАС.До преди десет дена нямах никакви проблеми с машината, а я карам вече 3 год.Работеше на бензин и газ перфектно.Никога не съм и правил профилактика на газ поради причината че във Велинград газаджиите нямат софтуер за БИГАС.Така до преди 10 дена докато един газаджия познат ми се похвали че вече може да прави и БИГАС понеже взел софтуер и ми предложи да ми направи диагностика.Е направихме я и освен многото натрупани грешки по негови думи всичко е ОК.Обаче само след 2 дена и колата ми се скапа на бензин.Сутрин пали трудно,мъчи се на 400 - 500 оборото, кашля тресе няколко секунди и после се изфорсира и се оправи, ама като работи на място потриса и препуква/на газ работи перфектно/.Закарах я на диагностика и първите думи на майстора бяха дали съм правил скора диагностика на газта.Казах му че съм правил точно преди 2 дена.Той каза че често се среща този проблем при Е и С класа след промяна на параметрите на газовия инжекцион да се разбазика на бензин.Закачи я момчето и видя че нещо е забила ладсондата и не ми обогатява както трябва сместа на бензин.Направи я той и колата замърка.Посъветва ме да покарам 2 дена на бензин и ако няма проблем да мина на газ и ако проблема се появи отново да накарам газаджията да ми направи сместта по бедна и щяла да се оправи колата.Така и направих и всичко беше ОК докато не минах на газ. Точно след ден пак се скапа на бензин.Отидох при газаджията и му казах какво са ме посъветвали, а той се кълне че не е пипал настройките а само е изчистил грешките.
Та въпроса ми е някой имал ли е такъв проблем и по принцип възможно ли е да се получи това което описах по горе след промяна на настройките на газта и възможно ли е да има нещо друго?
Та въпроса ми е някой имал ли е такъв проблем и по принцип възможно ли е да се получи това което описах по горе след промяна на настройките на газта и възможно ли е да има нещо друго?
#2
Публикувано 27 юли 2010 - 15:19
... нов софтуер за газа казваш ... сигурно се учи още да работи с него и газаджията ... сигурно барабар с грешките /ако въобще са били грешки/ ти е позачистил и това което не трябва ...
Успех
Успех
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#3
Публикувано 30 юли 2010 - 16:02
Я кажи какви грешки даде на бензин?
Пипал ли е твоя човек, загаджията, коефициента на времето на газовите инжектори?
По принцип газовия комп взима наготово изчисленото от бензиновия комп време и го умножава по някакъв коефициент.
Пипал ли е твоя човек, загаджията, коефициента на времето на газовите инжектори?
По принцип газовия комп взима наготово изчисленото от бензиновия комп време и го умножава по някакъв коефициент.
#4
Публикувано 10 август 2010 - 14:54
На бензин дава грешка в ладсондата.Газаджията се кълне че не е пипал нищо освен да минава на газ на 1200 об. а не на 1600 както ми беше.От тогава колата не е същата.Сутрин трудно пали и като потеглям е като задавена.Трябва да я изфорцирам и така да тръгна иначе забива моцуната и не иска да върви.Като загрее се пооправя ама пак не е както трябва. Това /коефициента на времето на газовите инжектори/ нищо не ми говори каквое.Ще питам газаджията ама вече пътека направих до него и нищо не се оправя.Я кажи какви грешки даде на бензин?
Пипал ли е твоя човек, загаджията, коефициента на времето на газовите инжектори?
По принцип газовия комп взима наготово изчисленото от бензиновия комп време и го умножава по някакъв коефициент.
#5
Публикувано 11 август 2010 - 09:09
Ако дава нещо от сорта на "Lambda regulation at rich stop" или подобно, не е ламбда сонда.
За ламбда сонда ще пише "Oxygen Sensor fault".
можеш ли да намериш точния номер на грешката или какво е изплюло при диагностиката.
Защото при работа на студен мотор не се ползва информация от ламбда сондата. Поне до 50-60 градуса Т на охл. течност.
За ламбда сонда ще пише "Oxygen Sensor fault".
можеш ли да намериш точния номер на грешката или какво е изплюло при диагностиката.
Защото при работа на студен мотор не се ползва информация от ламбда сондата. Поне до 50-60 градуса Т на охл. течност.
#6
Публикувано 12 август 2010 - 16:22
Ако покараш няколко дни само на бензин оправя ли се студения старт или все е тая?
Да не би да е вдигнал газаджията налягането на газовите дюзи и компа да си е адаптирал времето за пръскане към по-малко, та като тръгнеш на бензин студена и да не и стига горивото?
Погледни си регулатора за налягането дето е на горивната рейка на бензиновите дюзи, също някъде вакумни съединения да няма измъкнати и т.н.
Да не би да е вдигнал газаджията налягането на газовите дюзи и компа да си е адаптирал времето за пръскане към по-малко, та като тръгнеш на бензин студена и да не и стига горивото?
Погледни си регулатора за налягането дето е на горивната рейка на бензиновите дюзи, също някъде вакумни съединения да няма измъкнати и т.н.
#7
Публикувано 16 август 2010 - 15:45
Карях само на бензин но промяна няма.Сутри е се такава мъка.Като мина 1км. и се пооправя но пак не е както трябва.Гледах за вакуми ама всичко си е наред.Регулатора също е добре поне според един пич при който ходя и съм доволен.Утре ще ходя пак при него да я направи на бензин, както вече го прави един път и ще покарам този път около седмица само на бензин и ако няма проблем ще мина на газ да видя какво ще се получи./ако пак се скапе казах на газаджията, понеже той твърди опурито че проблема не е в наго, че ще го гръмна/Ако покараш няколко дни само на бензин оправя ли се студения старт или все е тая?
Да не би да е вдигнал газаджията налягането на газовите дюзи и компа да си е адаптирал времето за пръскане към по-малко, та като тръгнеш на бензин студена и да не и стига горивото?
Погледни си регулатора за налягането дето е на горивната рейка на бензиновите дюзи, също някъде вакумни съединения да няма измъкнати и т.н.
#8
Публикувано 17 август 2010 - 07:39
колега и при мен е същият проблем!уж вдигнахме малко мощноста,2-3 дена беше добре и после същия цирк като при теб!можеш ли да ми кажеш в кой сервиз са ти изчистили грешките?щото и аз съм от В-д!
#9
Публикувано 18 август 2010 - 13:15
Във В-д няма кой да ти го направи това, само ще оплескат нещата.Аз ходя във Пещера при един пич и съм доволен от него. Утре пак ще ходя.Аз имам магазин до Люпилнята в Каменица /под Термата/ и ако искаш мини ще ти обясна къде каво или ми звънни ще ти дам тел. на момчето в Пещера. 0888852073 Илкоколега и при мен е същият проблем!уж вдигнахме малко мощноста,2-3 дена беше добре и после същия цирк като при теб!можеш ли да ми кажеш в кой сервиз са ти изчистили грешките?щото и аз съм от В-д!
#10
Публикувано 22 август 2010 - 18:55
Колега какво стана с колата,ходи ли при майстора?Във В-д няма кой да ти го направи това, само ще оплескат нещата.Аз ходя във Пещера при един пич и съм доволен от него. Утре пак ще ходя.Аз имам магазин до Люпилнята в Каменица /под Термата/ и ако искаш мини ще ти обясна къде каво или ми звънни ще ти дам тел. на момчето в Пещера. 0888852073 Илко
#11
Публикувано 24 август 2010 - 12:28
Да ходих.Пак беше забила ламбсондата.Той ми обяснява че при достигане на определен темп. диапазон нещо и става и изключва, в следсвие на променените настройки на газинжекциона.Направи я момчето и вече 10 дена карам само на бензин и няма проблеми.Само сутрин нещо трудно пали.Като заварти се почуди дали да изгасне и като и помагна малко с гаста поема и после е ОК.Мисля вече да мина на газ да видя какво ще стане.Колега какво стана с колата,ходи ли при майстора?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни