Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Избор на CLK


  • Please log in to reply
53 мнения по тази тема

#1 HIFI

HIFI

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 120 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Интереси:Еlectronics, Embedded Software Development for Microcontrolers, BasketBall
  • Автомобил:
    CLK 320 W208
    m112 18V V6 218hp
    SmaragdSchwarz

Публикувано 23 юли 2010 - 17:09

Здравейте,
Нов съм в форума, но мисля да стана редовен член с едно CLK в отбора. Изчетох предварително форума и мисля да купя 200 компресор или 230 компресор като разход и коне са приблизително (с малки разлики) еднакви не говоря за "скопения" вариант на 200 компресор (за италия май беше). Ако може да ме посъветвате какво по-точно да гледам, да избирам. От форума прочетох за стандартните неща като да е след 2001 с фейслифта и мултибедииния волан, както и големи дисплей под скоростомера, за таблото на климатика с LCD и т.н. Питам за по-специфични неща към модела, който трябва да се знаят и проверят.

Ако има някой разбиращ и искащ да помогне - да дойде на 1-2 огледа с мен ще се радвам много :) все пак ако я пробва и човек, който е карал такава ще съм по-спокоен...

Гледах нещо от сорта на :
http://nfs.mobile.bg...6028&f1=details
http://nfs.mobile.bg...9022&f1=details
http://nfs.mobile.bg...1814&f1=details
http://nfs.mobile.bg...7312&f1=details
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 юли 2010 - 22:49

Няма нищо уникално в зелената.
Онази с Газовия инжекцион изглежда ОК, но си нямам идея какъв е ГИ-то като модел... т.е. потенциални проблеми. Освен това е с аналоговия климатроник.
Първите две сивите са една и съща кола ;) Изглежда добре.
Имай предвид че 230 и 200К (италианската версия) на каране са почти еднакви като поведение. Няма "скопена" версия на 200К, нормалната е 163кс. за повечето пазари. Италианската е 192к.с. от 200К
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 joroCLK

joroCLK

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor, 2001

Публикувано 23 юли 2010 - 23:38

Здравей HIFI, не мога да претендирам за много компетентно мнение, защото си взех ЦЛК преди седмица и съм от новак по-новак. Но все пак мога да ти кажа какво лично на мен ми направи впечатление от десетките огледи и от новата кола.

Значи аз търсих ръчни скорости, заради по-лесната поддръжка и затова, че съм свикнал с тях, но след известно време каране мисля, че наистина специално за тази серия w208 са доста "кокалести" и автоматик е по-добрия избор. Естествено всеки си преценява, но ако сега си купувах щях задължително да си взема с автоматични въпреки, че когато търсих ръчните ми беше абсолютно изискване. Друго което мога да отбележа е да се запали и да видиш дали няма изгорели пиксели, защото това се оказва доста трудно решим (поне ако нямаш излишни 1.5к лева) проблем - не е фатално, но мен лично ме дразни. И последно се абстрахирай от описанието на обявите - километрите никога не са реални, който има ЦЛК го кара, а не ходи само до аптеката с него (примерно - защото съм срещал и такива обяви :closed-topic: ). Двигателят си го заведи при сервиз наистина доверен, а не някой, където никой не познаваш и ще те претупат. Надявам се съм бил полезен, иначе колата е уникална =) Не си сбъркал въобще с избора си.
  • 0

#4 HIFI

HIFI

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 120 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Интереси:Еlectronics, Embedded Software Development for Microcontrolers, BasketBall
  • Автомобил:
    CLK 320 W208
    m112 18V V6 218hp
    SmaragdSchwarz

Публикувано 23 юли 2010 - 23:55

Няма нищо уникално в зелената.
Онази с Газовия инжекцион изглежда ОК, но си нямам идея какъв е ГИ-то като модел... т.е. потенциални проблеми. Освен това е с аналоговия климатроник.
Първите две сивите са една и съща кола ;) Изглежда добре.
Имай предвид че 230 и 200К (италианската версия) на каране са почти еднакви като поведение. Няма "скопена" версия на 200К, нормалната е 163кс. за повечето пазари. Италианската е 192к.с. от 200К

Да в зелената като изключим цвета и по-готиния светъл интериор няма уникални неща съгласен съм, но не разбрах кой две сиви са еднакви...
Мерси за съвета това за пикселите по дисплея не го знаех като дефект ще ги погледна преди покупва всички, мерси!
  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 юли 2010 - 09:12

3-тата и 4-тата обява от първия ти линк показват 2 сиви коли на 11к. и 11500лв. Изглеждат ми като една и съща кола.
Големия дисплей няма проблеми принципно. Според много хора във всички форуми, няма кола с това табло (слагат го на Е-класа-та W210 също), което да е с работещи малки странични дисплеи. Ако са здрави, то са сваляли таблото.
200К 192к.с. трябва да е с 5ск. Почти сигурен съм, че няма 6ск. такава.

Виж сега. Отиди, сравни няколко, покарай и прецени коя ти харесва най-много и я взимай... Втора употреба е, все ще има нещо малко да се прави.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 HIFI

HIFI

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 120 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Интереси:Еlectronics, Embedded Software Development for Microcontrolers, BasketBall
  • Автомобил:
    CLK 320 W208
    m112 18V V6 218hp
    SmaragdSchwarz

Публикувано 24 юли 2010 - 12:45

Добре, тогава въпроса ми става друг - кое е по-разумно да е повече коне или да има 6-та скорост? Предполагам отговорите ще са според зависи нуждите ти... но гледам единни сте - събирате се карали сте си колите един на друг и може да кажете от опит :)
  • 0

#7 Nico

Nico

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 24 юли 2010 - 12:46

Зелената отидох и аз да я гледам,по боята няма дори драскотинка,което ме навежда на мисълта,че е пребоядисвана,което ме кара да си мисля,че е удряна и като цяло мен не ме грабна,сивата която е регистрирана също я гледах,прилична беше вътре бачкаше всичко,мисля че трябваше само малко климатика да се зареди,защото мн време му тряваше да почне да духа студено, да знаеш,че тази с газовия инж.,не е със фабричен ксенон,а е слаган допълнително и ако тоя ти каже обратното да знаеш,че лъже.
И аз като колегата,малко съм разочарован от ръчните скорости на Мерца,макар че и при мен беше абсолютно задължително да са ръчка,иначе какво да ти кажа,аз мойта я взех преди 5 дена не беше регистрирана иии като я купиш си проготви още 1500-2000лв в зависимост дали трябва да я правиш или само масла,филтри и т.н,които са задължителни,моята нямаше регистрация иии като се почне застраховка 800-1000лв зависи къде и за колко,270лв гражданска,еко такса 150 лв,регистрация с номер по избор 120лв,данък към 300-350лв мисля че беше,аз моя още не съм го платил.Не се оплаквам,просто давам инфо :) Успех с търсенето:)
  • 0

#8 Nico

Nico

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 24 юли 2010 - 12:58

Купето е доста тежко ии ако искаш повече коне,за да се дърпаш с негп,просто няма смисъл,возих се на 192 коня иии според мен драстична разлика няма,за разхода не мога да говоря,но моята е 163 коня 6 степенна ръчка иии върви супер,извън градско 7,5-8 с включен климатик,а градско 10-12л в зависимост от трафик,климатик и т.н,но най добре е да се качиш да покараш и 2те,да усетиш колата и да решиш.
  • 0

#9 HIFI

HIFI

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 120 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Интереси:Еlectronics, Embedded Software Development for Microcontrolers, BasketBall
  • Автомобил:
    CLK 320 W208
    m112 18V V6 218hp
    SmaragdSchwarz

Публикувано 24 юли 2010 - 13:01

Това беше полезно, мерси много! И аз мислех да ходя да ги гледам точно тези четирите. Въпреки, че и аз искам ръчни скорости все повече ме навиват за автоматик и Hooligan-а на първо място това класира като екстра на колата хммм.... Като се замисля нямам повече от 300-400 метра на автоматик навъртяни и не знам какво е усещането сигурно постоянно ще ритам на мястото на съединителя :D а другото което ме притеснява са ремонтите му и завишения разход като цяло на автоматиците... A я кажи това за номера по избор как стой като въпрос и какви номера дават от вида XXYY, XYYY, XYXY и т.н. това само 120 ли е? Знам че за надпис беше 3к до 5 букви което е безумие да ги дам само за гъзарията...
  • 0

#10 HIFI

HIFI

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 120 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Интереси:Еlectronics, Embedded Software Development for Microcontrolers, BasketBall
  • Автомобил:
    CLK 320 W208
    m112 18V V6 218hp
    SmaragdSchwarz

Публикувано 24 юли 2010 - 13:09

http://www.epi.bg/calc_danak_auto.php
http://www.hemasolut...query.php?id=57
Като смятам данъка не е чак толкова за 167коня... вярно и окръга където се плаща има значение, но все пак :)
  • 0

#11 Nico

Nico

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 24 юли 2010 - 13:21

Ами автоматика е много удобен,особено за градски условия,но да знаеш,че ако купиш автоматик се сменя маслото задължително,на новите модели скоростните кутии на автоматиците са на модули и ако нещо се преебе,сменяш модула,а не цялата,тоест по тънко ще ти излезе,за ЦЛК-то незнам.Според мен автоматика си е по капризен .За разхора при нормално карана е с около 1-2л мисля повече.
  • 0

#12 Nico

Nico

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 24 юли 2010 - 13:28

Когато отидох до общината и всех някакъв формуляр да попълня,една девойка с Бенц ,2.0 163 коня каза,че миналата година е платила 400лв и сега май щяла да плаща към 300-350 и явно от там съм се заблудил.И мерси за линка,дано да е така както излиза.
  • 0

#13 Nico

Nico

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 24 юли 2010 - 13:43

Като отидеш в КАТ,съветвам те да си там от 6 и 45,защото отварят в 7 иии да си от първите,като влезеш се нареждаш мержду 9ти и 10ти канал ако си с Бенц,попълваш някаква бланка,че искаш регистрация,попълваш от къде е купена ала бала,и маркираш че искаш номер по избор,отиваш да ти я заверят и чакаш да отворят гишетата да си дадеш документите за да ти направят талон,след което отиваш при колата и чакаш да те викнат да минеш на преглед,да знаеш че може да ти искат аптечка,пожарогасител и жилетка,не винаги но понякога се правят,там има комплекти за 45лв в който има всичко,след като минеш прегледа,те ще ти кажат къде да отидеш и пак ще чакаш да те извикат,за да си избереш номер,викат подред,в засимост от часа на заявлението за регистрация,за това е добре да си от първите,като те викнат на един екран има номера от типа 0202,0303,0020, и ти си избираш,всеки ден излиза нова серия,след като избереш отиваш плащаш и отиваш да ти сложат номера.Номер по избор е 50лв. и крайната цена е 120лв всичко.
  • 0

#14 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 юли 2010 - 14:21

Нали ти казах, обади ми се и ще ходим заедно на огледи ;)
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#15 HIFI

HIFI

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 120 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Интереси:Еlectronics, Embedded Software Development for Microcontrolers, BasketBall
  • Автомобил:
    CLK 320 W208
    m112 18V V6 218hp
    SmaragdSchwarz

Публикувано 24 юли 2010 - 17:19

Супер вероятно другата седмица почивните дни ще свърша това :)
Ако не си си сменял телефона значи го имам номера от преди.
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни