Привет на всички. Имам проблем с двигателя на комбито. Блокира коляновия вал и сега комшията , който от как се помня е монтьор и то добър разглобява. Проблема е че коляновия е блокирал и не можем да го завъртим на ръка за да видим зацепването с разпределителния вал. Казва, че ако е можело, дори той сам щял да си го бележи. Имам софтуер(руски) за ремонт, но там точно тия белези не ги намирам. Имаше вода в картера в маслото и вероятно това е причинило повредата. Зимата го запалих и за секунди просвири и спря. Сега му дойде момента за ремонт и всеки съвет ще ми е от помощ. Двигателя е бензинов 2000 кубика мисля че това е номера по малкия талон: WDB1240811F121123 Във руската програмка за ремонт пише да питам призводителя за белезите, щото били различни... Пусто не знам немски, че и английски)) И искам да разкажа как се получи при мен проблема за да не пострада още някой толкова тъпо! Та, купих колата от автосалон - докарана от Италия - тия италианци с невероятни палачори! Карам си и всичко е ок, до като един ден парното отказа да грее. На таблото- никаква индикация! Оказа,че че няма охладителна течност или поне в резервоарчето няма. В последствие разбирам,че на таблото изобщо липсва крушката , която трябва да ми подскаже,че охладителната течност трябва да се долее! И аз си карам и т.н. Вероятно тогава още се е издънила гарнитурата и е започнала да надува радиатора, който един ден се пръсна в горния край, цена от 220- доо 160, най- ниска оферта до момента. Сега, и блокирал двигател. Колеги- много внимавайте, като купувате кола, била тя и мерджо идваща от Италия! Ония леваци карат без масло дори. Само без бензин не са измислили начин да карат... Моля ако някой има снимка или схема на белезите за зацепване да помага. [email protected] Може и на имейла. Благодаря!
Белези на колянов и разпределителен вал за 124 200ТЕ 1990
Started by alistar, 16 Jul 2010 - 16:10:22
5 replies to this topic
#1
Posted 16 July 2010 - 16:10
#2
Posted 16 July 2010 - 23:06
на коляновия вал имаш означение "ОТ" това ти е ГМТ на първи цилиндър. на разпределителния вал имаш един прорез, който ще съвпадне с една пъпка, стояща на петата отгоре.
кола от италия-- повече никога!!! ама от Италия нямали ръжди... а по добре да ми изгние...
кола от италия-- повече никога!!! ама от Италия нямали ръжди... а по добре да ми изгние...
#3
Posted 16 July 2010 - 23:23
Благодаря ти ЛоринЗер за бързия отговор, но не разбрах много добре за разпределителния...Ще ти представлява ли трудност да скицираш картинката? Това с прореза ,който ще съвпадне с пъпката не разбрах...Прореза е на самия вал така ли, а не на зъбното колело? Относно италианските боклуци- бил съм автотенекиджия в италиански сервиз преди години)) Още псувам ,като видя фиат -дукато)) ламарините им са под всякаква критика,а за качество немам думи. Пример: Със секач до като чукна точкова заварка на Италианска кола и се отлепя, а ми беше дошло едно ауди- от 4 страни режа точковата със секача, няма отлепяне! При удар на италианката ламарините и цъфват по точковите заварки. Първия си Мерджо купих от София... На връщане към Варна още на Правец си зададох въпроса: - "Добре бе, като правят Мерцедес, що изобщо правят и други коли?" Опа, май включих ПетА отгоре нали? А, не 5-тата))) Хихихи голем съм тъп)) Все пак ако може надраскай го
#4
Posted 17 July 2010 - 13:25
Няма нужда от скица, дано не си губил време да рисуваш. Майстора ми се е оправил... Мерси ЛоринЗер, за помоща. Нещата отиват на бира с мезе Като идвам в София непременно ще дойда на някоя от сбирките на клуба.
#5
Posted 19 July 2010 - 21:42
немаш ядове оправяйте сега колата, пак да е пушка..
#6
Posted 22 September 2010 - 22:46
Все пак ако не е проблем постнете скица - ще е полезна
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users