Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W220Хора ,здравейте!


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#16 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2098 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 юли 2010 - 02:02

Чувам неприятни неща за окачването...


С нашите прекрасни пътища няма да чуеш добри неща. Въпреки че окачването не е толкова зле, моята кола си я карам внимателно и нямам проблеми, просто гледам да не влизам в дупки. Иначе си е скъпо ако се скапе амортисьор или компресора, но това не става всеки ден... на моята например от както съм я купил, противно на очакванията, не съм имал проблеми с окачването, само един но беше дребен.
  • 0

#17 msi200

msi200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 28 юли 2010 - 12:49

Значи, относно ремонтите - ами случват се, това не е най-здравата кола :)

Много от частите за 220-та са само оригинални. Те принципно поевтиняха доста, но все пак са си скъпи.

На мен сериозни ремонти ми бяха 2 предни долни носача (4матик - 950лв бройката), 2 задни амортисьора(1600лв бройката) и алтернатор - 180 долара от Щатите неоригинален(оригиналният беше 1500лв). Това за 130К км.

За издръжливостта - мисля си, че точно S-класата има ресурс като железа. Аз съм карал 320цди на 300-на хиляди км и не изглеждаше много по-зле от моята, която е на 130000км - т.е. доста запазена си беше.

Иначе поддръжката е като на всеки нов Мерцедес за 200бона, само дето в случая караш стар Мерцедес :)

Ако имаш излишни пари, които си готов да похарчиш за кеф, действай.
  • 0
I love the sound of V8 in the morning...

#18 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юли 2010 - 21:32

Благодаря ви колеги! Много ми харесва "пустата" 220-ка! Но знам че ще ми скъса джоба! Вече не знам какво да гледам. Моя шеф има 4 бр. 140! 350,320,420,500! Но и минава времето и на нея. Мога да дам около 15Е за кола ,да оснат и 5 за старт. Не разбрах ,колега,каква е играта в немско с представител на МБ?

Определено всички коли в Бг имат проблеми с окачването, въпроса е ремонта да не ти се увижда и да пазиш колата максимално. Лошото е само ако станеш роб на колата или пак работиш само да я поддържаш. В повечето случаи да купуваш кола на старо е като да купуваш прасе в чувал...
Относно нидерласунгите, предложих ти ги, защото там получаваш обслужена кола с ясна исторя.
Тъпо е да не караш колата която искаш, само заради това че държавата не може да ти усигори нормални пътни условия или пък че някой може да посегне на нея.
  • 0

#19 300 Gullwing

300 Gullwing

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 115 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    E230 Classic 2007 W211 2.5L 204/bhp - черен

Публикувано 29 юли 2010 - 22:11

Колеги всички коли се чупят малко или много, това каква ще ти се падне колата много зависи от предишния собственик как е карал и потдаржал, за 220 аз само добри впечатления имам, за частите цените са им като за Мерцедес-Бенц С-класа, което е нормално. Иначе като здравина едва ли са като 140 и 124. Абе като цяло за мен това е супер кола, кукличка.
  • 0
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц. ;)

#20 sinsister

sinsister

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Автомобил:
    MB W124 1995

Публикувано 30 юли 2010 - 18:35

Бил съм в немско няколко пъти по работа,и от скромните ми познания "нидерластунг" значи Вътрешен списък. Греша ли? Ще ме отвори ли някой какво точно да направя като отида там септември,ако е рекъл Господ!
  • 0

#21 sinsister

sinsister

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Автомобил:
    MB W124 1995

Публикувано 02 август 2010 - 17:01

Bat Andi!?
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни