W220Хора ,здравейте!
Започната от sinsister, 14 юли 2010 - 18:07:18
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 юли 2010 - 18:07
Хора,здравейтел Карам W124 "95 от 6 години. Добра Мечка! Но вече остарява ! Взирам се на W220 500L 2004. Какво мислите? Чувам какво ли не...! Но само от "професори", и искам да чуя някой който кара,или е карал такава!
#2
Публикувано 15 юли 2010 - 13:52
Хора,здравейтел Карам W124 "95 от 6 години. Добра Мечка! Но вече остарява ! Взирам се на W220 500L 2004. Какво мислите? Чувам какво ли не...! Но само от "професори", и искам да чуя някой който кара,или е карал такава!
Какво те интересува по специално ?
#3
Публикувано 15 юли 2010 - 18:33
с Аирматк или АБЦ окачване е тази която гледаш,аз ти препоръчвам да се загледаш за 4матик,и кажи какви пари си отделил за такава кола,защото имам нещо впредвид за една 500-4мат
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#4
Публикувано 15 юли 2010 - 20:00
Колега здравей,
от опит да ти кажа, чувал съм и съм вивжал доста лощи неща от тази кола, но като се качих за първи път да я карам, определено забравих всичко. Колата създава страхотно усещане и трябва да внимаваш. Избягвай коли карани в България, дори и перфектно подържани най малкото пътищата са ни кофти, за сервиъите няама да коментирам. Търси нещо немско и повъзможност от Нидерласунг на Мерцедес със съответния сертификат. Малко по скъпо е, но ще ти спести главоболия. Само факта, че цените на 220 и 140 са почти ендакви при търговците в Германия, говори за това какво е качеството на продаваните от тях коли.
Тайна от кухнята, тези коли както и по новите са конструирани за пробег 200 250 000 км. От там насетне качеството ма мерцедес изчезва. Не очаквай корава кола като 124.
Не знам с какви пари рарполагащ но скоро гледах 221 за едно приятелче. В нидерласунгите има цени от по 30 000 евро за коли на по 100 120 000км със абсолютно гарантирана история и обслужени преди продажбата.
а за 50 55 000 евро мове да се вземе последната на не повече от година и пробег 0т 6000 до 18 000км.
Успех в покупката
от опит да ти кажа, чувал съм и съм вивжал доста лощи неща от тази кола, но като се качих за първи път да я карам, определено забравих всичко. Колата създава страхотно усещане и трябва да внимаваш. Избягвай коли карани в България, дори и перфектно подържани най малкото пътищата са ни кофти, за сервиъите няама да коментирам. Търси нещо немско и повъзможност от Нидерласунг на Мерцедес със съответния сертификат. Малко по скъпо е, но ще ти спести главоболия. Само факта, че цените на 220 и 140 са почти ендакви при търговците в Германия, говори за това какво е качеството на продаваните от тях коли.
Тайна от кухнята, тези коли както и по новите са конструирани за пробег 200 250 000 км. От там насетне качеството ма мерцедес изчезва. Не очаквай корава кола като 124.
Не знам с какви пари рарполагащ но скоро гледах 221 за едно приятелче. В нидерласунгите има цени от по 30 000 евро за коли на по 100 120 000км със абсолютно гарантирана история и обслужени преди продажбата.
а за 50 55 000 евро мове да се вземе последната на не повече от година и пробег 0т 6000 до 18 000км.
Успех в покупката
#5
Публикувано 15 юли 2010 - 21:29
само за това не съм съгласен виждал съм и съм карал 220 ки на доста повече от 250 000 км.Но качествата на мерцедес не бяха изчезнали,не всяка 220 ка на над 250 000 км. не става за нищо има и много добре поддържани автомобили,съгласен съм,че е по добре да е на 100 000 км.,но колко има такива може би 20 в целия нет в Германия,а колко от тях са реални??? моята ес-класа в момента е на 164 купих я преди близо година на 150,това означава ли че като стане на 200 000 е за изхвърлянеТайна от кухнята, тези коли както и по новите са конструирани за пробег 200 250 000 км. От там насетне качеството ма мерцедес изчезва.
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#6
Публикувано 15 юли 2010 - 22:07
само за това не съм съгласен виждал съм и съм карал 220 ки на доста повече от 250 000 км.Но качествата на мерцедес не бяха изчезнали,не всяка 220 ка на над 250 000 км. не става за нищо има и много добре поддържани автомобили,съгласен съм,че е по добре да е на 100 000 км.,но колко има такива може би 20 в целия нет в Германия,а колко от тях са реални??? моята ес-класа в момента е на 164 купих я преди близо година на 150,това означава ли че като стане на 200 000 е за изхвърляне
И аз не съм съгласен за километрите, моята е на 330000 и е доста запазена, но и аз я поддържам не съм я оставил по нанадолнището... Който не вярва мога да му снимам и да види че е запазена Ако една кола се поддържа и се пази, километрите са и най малкия проблем. И това за дупките че ги има е вярно, но пък не е казано че трябва да се минава през тях, моята кола я имам от две години и мога да кажа че за тия две години не съм минал през нито една дупка а колата я карам абсолютно всеки ден, просто трябва да се внимава и гледа. Който знае колко струва един ремонт в БС със сигурност знае и как да си пази колата...
#7
Публикувано 15 юли 2010 - 22:44
Според мен колегата Bat Andi е имал надпредвид, че след тези 200-250хил.км. може да се очаква оскъпяване в самата поддръжка, смисъл по-чести ремонти.
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#8
Публикувано 15 юли 2010 - 22:48
Според мен колегата Bat Andi е имал надпредвид, че след тези 200-250хил.км. може да се очаква оскъпяване в самата поддръжка, смисъл по-чести ремонти.
Вероятно това има предвид. После се сменят няколко неща за няколко хиляди и колата пак става добре
#9
Публикувано 16 юли 2010 - 00:05
top ти най-точно можеш да кажеш как седят нещатата, знам че си маниак на тема поддръжка.
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#10
Публикувано 16 юли 2010 - 00:10
Именно това имах предвид. С навлизането на CAD и CAM софтуера в автомобилостроенето, живота на една част може доста прецизно да се изчисли и да се произведе максимално икономически изгодно. Политиката на мерцедес от години е живота на автомобилите да е около 200 250 000 км. След което, каквото стане може до 500к да изкара, не е казано че всички се чупят и се хвърят. Идва момента на сериозното обслужване. И когато цената на час работа в сервиза е 80 евро, мобиле.де започва да се пълни с автомобили. малко са германците които продават колата си просто така. В момента в който почнат да се обаждат проблеми и обслужването става по остро колата излиза на пазара. Това важи за всички производители. Автомобилната техника се развива с месеци и моделите остаряват морално по бързо от преди 20 30 години. Никой производител на коли не се интересува особено от нас потребителите на коли втора употреба. Не могат да спечелят кой знае колко от продажба на части, при наличието на куп други производители на такива.Според мен колегата Bat Andi е имал надпредвид, че след тези 200-250хил.км. може да се очаква оскъпяване в самата поддръжка, смисъл по-чести ремонти.
Материалите от които се правят са лесни за рециклиране и въпроса е да има продажби, и тази схема върви. Миналия месец беше рекорден по продажби за Мерцедес за всички времена. Въпреки това хората които се занимават с инжинерното дело в Даймлер карат доста масово мерцедеси като 201, 124 и 202. Нов мерцедес рядко се купува, изключение правят хората, които си взимат за 6 месеца нова кола и плащата на месец 1% от стойноста и, и само наливат гориво, не се занимават с обслужване и застраховки. За жалост хубавите времена са минало. Никой не мове да ме убеди, че в момента има мерцедес в производство който да има качеството на 124.
Ще си позволя да вмъкна едно примерче. Колегата Томас работи от 23 години в Даймлер и отговаря за прототипните редови безин мотори. Кара 124 ТЕ 1990. купил я е на една година и 20 000 км, сега колата е на 130 000км 20 години по късно. Освен смяна на накладки, масло и филтри единствения сериозен ремонт е смяна на водна помпа и 2 нови гърнета. Като му видях сервизната книжка останах с пръст в уста. Колата няма точка по нея с изключение на едно петънце ражда на багажника с диамеъар 4-5мм. А да, каза ми че ведъж е пукал гума.
Друг е момента, че пазара изисква все повече глезотии и усложнения с еко цел, които правяат колата силно чувствителна към дефекти, а наред със стотиците сензори, компютъра засича нердност, много по рано отколкото и най професионалния шофьор.
Така че ако на колегата му се кара 220 ка ще си купи и ще и се радва, но не бива да остава с представат за 124 когато има и поддържа 220.
Относно мобиле.де, колите за които говоря ги няма там. Това са автомобили подържани само в Мерцедес нидерласунги, напълнообслужени след последния собственик и имат сертификат от Даймлер относно удари, пробег, боя и други неща. Но и цените са други.
#12
Публикувано 16 юли 2010 - 17:49
320CDI - 650 000км. , мотора мърка, немско такси.....
#13
Публикувано 16 юли 2010 - 18:39
Не се и съмнявам, но да го кажеш за 190 ка или 124 си е хвалба. Все пак мотора на Мерцедес е едно от малкото неща които се разработват почти изцяло от Мерцедес.320CDI - 650 000км. , мотора мърка, немско такси.....
И не забравй че поточната линия за такситата е друга и в друг завод, а и частите са други дори още от времето на 190 и 124.
#14
Публикувано 27 юли 2010 - 18:24
Благодаря ви колеги! Много ми харесва "пустата" 220-ка! Но знам че ще ми скъса джоба! Вече не знам какво да гледам. Моя шеф има 4 бр. 140! 350,320,420,500! Но и минава времето и на нея. Мога да дам около 15Е за кола ,да оснат и 5 за старт. Не разбрах ,колега,каква е играта в немско с представител на МБ?
#15
Публикувано 27 юли 2010 - 19:50
Чувам неприятни неща за окачването...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни