Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Много пуши !!!


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юли 2010 - 18:20

Здравейте колеги да Ви запозная сега с най новия ми проблем.Значи колата е 290 турбо 96 год. и като и поддам газта до долу резко ми излиза много черен пушек, а ако поддавам постепенно газ си е нормално.Ако евентуално ми свали две предавки надолу защото е автомат направо един черен облак нещо страшно.Ако някой може да ми помогне ще бъда благодарен.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#2 NikolovE290

NikolovE290

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E290 ,170 Кончета

Публикувано 01 ноември 2010 - 23:38

Пушека веднага ли се чисти? Принципно не е проблем при рязко форсиране да направи облак и веднага да изчисти(това е неизгорена нафта), това може да се дължи на изморени дюзи,повишено подаване на нафта от помпата(при мен също правеше облак при яко напъване,ремонтирах помпата и я насторйха в сервиза на бош,казаха че подавала повече гориво от необходимито. От тогава черен пушек не съм имал. Форисирам си и е направо като бензинова кола.
Един съвет карай си колата и да не ти дреме като попушва по малко.
  • 1

#3 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 ноември 2010 - 17:32

Колега значи какво направих аз.....четях много из форума за това пушене, и всеки казва пробвал ли си да смениш горивото....от къде зареждаш.Аз също бях тръгнал към сервиз, но пък си казах какво не ми пречи да пробвам със смяната на горивото.По принцип винаги зареждам от Лукойл, но този път заредих от ОМВ...и резултата на лице веднага......колата спря да пуши поне не изкарваше такива облаци, които ме притесняваха.На следващото зареждане пак в ОМВ сложих и добавка за изчистване на дюзи. На следващото зареждане сложих и 1 литър масло(хидравлично) и колата се успокои почна да работи по тихо и по добре,Реших да пробвам и дизела на ОМВ тоя по скъпия Премиум Дизел мисля че беше....е от тая нафта вече ти казвам колата заспа.Никаво пушене и идеална работа на двигателя.Следователно при мен проблема се реши със смяна на горивото и добавка за почистване на дюзи.А ми е интересно колко пари ти излезе на теб тазя процедура в Бош.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#4 NikolovE290

NikolovE290

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E290 ,170 Кончета

Публикувано 05 ноември 2010 - 22:26

Колега значи какво направих аз.....четях много из форума за това пушене, и всеки казва пробвал ли си да смениш горивото....от къде зареждаш.Аз също бях тръгнал към сервиз, но пък си казах какво не ми пречи да пробвам със смяната на горивото.По принцип винаги зареждам от Лукойл, но този път заредих от ОМВ...и резултата на лице веднага......колата спря да пуши поне не изкарваше такива облаци, които ме притесняваха.На следващото зареждане пак в ОМВ сложих и добавка за изчистване на дюзи. На следващото зареждане сложих и 1 литър масло(хидравлично) и колата се успокои почна да работи по тихо и по добре,Реших да пробвам и дизела на ОМВ тоя по скъпия Премиум Дизел мисля че беше....е от тая нафта вече ти казвам колата заспа.Никаво пушене и идеална работа на двигателя.Следователно при мен проблема се реши със смяна на горивото и добавка за почистване на дюзи.А ми е интересно колко пари ти излезе на теб тазя процедура в Бош.


Колега аз опрях дотам ,заради сълзене от нафтовата помпа, съвсем слуяайно го забелязах,иначе не миришеше нямаше разлика в разхода ,но колкото и да е се спускаха капки на носачите и за да не стане гаф ,я закарах да сменят всички семеринги, маркучи за обратна нафта ,абе всичко. Изчистиха я добре помпата (невероятни боклуци излязаха) цената 550лв с гаранция 5г.
  • 0

#5 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 ноември 2010 - 00:07

Благодаря ти колега за инфото...иначе на мой приятел също му сълзеше помпата и той си купи всички пръстенчета(които струваха няколко стотинки)смени си ги сам и колата стана жица-ток.Маркучите те също са евтини по принцип и не е философия тяхната смяна ама....нали е БОШ и там не бръснат.....направо дерат:))))Но по важното е че са си свършили работата като хората.По добре 550 лева и всичко да е окей, отколкото 550 лева и после още нерви и главоболия.Желая ти успех и безаварийно шофиране:)))
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#6 NikolovE290

NikolovE290

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E290 ,170 Кончета

Публикувано 08 ноември 2010 - 17:18

Мерси колега и да много си прав за дрането,незнах аз колко ще ми излезе отначало, прати ме мой познат .Като я направиха и разбрах цената,лошо ми стана. Ма кво да се прави случва се....от познати най се пати
  • 0

#7 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 ноември 2014 - 11:35

здравейте, виждам че темата е доста стара, аз има същото явление със същия двг на същата кола. като подам рязко газ и я задържа за известно време си става доста сериозен черен облак. ще пробвам и аз с добавка за дюзите, но искам да съм сигурен, че няма да направя някоя беля с гнп или дюзите. първоначално си мислех, че над 2500 об/мин, когато се включва турбото започва да пуши, обаче напоследък това става и над 2000 об/мин. не пипа масло, няма течове, няма висок разход, но пуши. видях една добавка на лики моли за почистване на дюзи и мисля да я ползвам, но питам дали е възможно да направя някоя беля на помпата или дюзите? А каква бихте точно бихте ми препоръчали като марка и действие?  

 

 

може да е наивен и лаишки въпрос, но не бих искал сам да се прецакам


  • 0
Публикувано изображение

#8 osmandjikov

osmandjikov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 06 ноември 2014 - 23:04

За беля няма какво да стане слагай смело но гледай да не предозираш защото всички боклуци от резервоара се вдигат и затлачват всичко напред,изпробвано само че на бензинова кола.След като изгориш нафтата в която си сложил добавка си смени горивния филтър и това е.Аз съм слагал лики моли на бензин и съм доволен за дизел не съм ползвал нека колегите да споделят.


  • 0

#9 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 07 ноември 2014 - 10:58

Относно почистването на дюзите

 

Относно пушека - EGR клапан, пикаещи дюзи, много гориво от помпата и т.н.

Сега да изясним пушеците.
1.Черен много гориво малко въздух.Проблеми,възд. филтър ,дебитомер, умна дюза, ГНП.
2.Бял не изгоряла нафта.Дюза,ГНП,центровка ГНП, гарнитура глава ,въздух в гор.с-ма.
3.Сив изгоряло масло.Проблеми в турбината,гумички на клапаните,износени бутални пръстени.
4.Безцветен дим пръдня.


  • 1

#10 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 август 2015 - 08:53

Пиша пак в тази извехтела тема, защото някак си случайно си реших проблема, за който бях споделил до. Някъде по-горе беше споменато, че смяната на горивото ще доведе го лишаване от черен дим през ауспуха. Миналата седмица реших да пробвам един шумнорекламиран напоследък дизел, който е с 20 цента по-скъп от масовия и о, чудо, черните облаци дим след мен при изцеждане не се появяваха. След 300 км пак сложих от същия, за да си потвърдя впечатленията- пак няма черни кълба дим след 3000 оборота на 1-ва или 2-а предавка. Нямам никакво намерение да правя реклама, но авиодизелът на еко накара моята печка да спре да къди. Има един дизелджия в Стамболийски, който искаше да му дам 50 марки за да ми бара помпата и да спре да пуши. Въпросът е защо само по-скъпите горива са истински, а масовите ни предизвикват такива явления и ядове.


  • 0
Публикувано изображение

#11 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 14 август 2015 - 10:26

Има и нещо друго. Аз съм с CDI и както ми обясни майстора всмукателя бил с две "дупки" на цилиндър. Вторите са с клапа с обща рейка и стъпково моторче. Около клапите се получава нагар, остават затворени не достига въздух и пуши. Та причината е лошата нафта.


  • 0

#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 14 август 2015 - 13:55

Пиша пак в тази извехтела тема, защото някак си случайно си реших проблема, за който бях споделил до. Някъде по-горе беше споменато, че смяната на горивото ще доведе го лишаване от черен дим през ауспуха. Миналата седмица реших да пробвам един шумнорекламиран напоследък дизел, който е с 20 цента по-скъп от масовия и о, чудо, черните облаци дим след мен при изцеждане не се появяваха. След 300 км пак сложих от същия, за да си потвърдя впечатленията- пак няма черни кълба дим след 3000 оборота на 1-ва или 2-а предавка. Нямам никакво намерение да правя реклама, но авиодизелът на еко накара моята печка да спре да къди. Има един дизелджия в Стамболийски, който искаше да му дам 50 марки за да ми бара помпата и да спре да пуши. Въпросът е защо само по-скъпите горива са истински, а масовите ни предизвикват такива явления и ядове.

Бъркаш паричните единици:евро-евроцент. :марка-пфениг (германска)
Що не му даде 50 марки,щеше да ти излезе безплатно :)
  • 1

#13 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 август 2015 - 19:20

Всеки фен на МБ и живял през 90-те няма как да не е бил със слабост към марката. На мен  още си ми е любима и я използвам като нарицателно за универсално платежно средство. Не така стоят нещата с монетната единица на ДМ- пфенигът- досадният дисбаланс между консунанти и волаки в тази чужда лексема, автоматично я правят трудна и непредпочитана пред друга чужда пара- центът, но не на еврото, щото пак става дълго и неудобно. Все пак, ако нямаш десетки левове, няма бенцове, няма лоша нафта, няма пушек, няма материал за темата...

Останете със здраве. 


Този пост е редактиран от grafgin: 14 август 2015 - 19:22

  • 0
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни