Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с запалването2.3


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 Cougar

Cougar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Интереси:Мерцедеси, Кучета
  • Автомобил:
    W108 250 S 69' - pickUp
    W116 450 SEL 6.9 75' - RESTORATION
    W124 230 CE 89' - Black Dream
    W210 220 D 97' - Franky

Публикувано 11 юли 2010 - 15:54

Колата W124 2.3 CE. Проблема - При студен двигател колата пали безотказно. При загрят - също, но когато съм карал и спра за около 30-40 минути е изгасена и запаля, колата пали и угасва веднага, след това въртя по 5-6 пъти докато запаля и на 3 или 4 припалва на задавяне и чак на следващият запалва нормално. Колата няма газ и не е имала, сменени са свещите, дистрибуторната капачка. Гледаха е на ЕЛКОН и уж нищо не излезна, замерваха после да няма прекъсване по тока от бубината после и от дистрибуторната капачка и т.н. Интересното е, че го прави само на загрят мотор и то след определен престой когато е била загасена - до 15-20 минута пали добре, след това положението е тежко.

Поздрави!
  • 0
Публикувано изображение

#2 Cougar

Cougar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Интереси:Мерцедеси, Кучета
  • Автомобил:
    W108 250 S 69' - pickUp
    W116 450 SEL 6.9 75' - RESTORATION
    W124 230 CE 89' - Black Dream
    W210 220 D 97' - Franky

Публикувано 12 юли 2010 - 10:40

Таааааааааа в край на сметка под горивен акумулатор кое да разбирам?
  • 0
Публикувано изображение

#3 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 12 юли 2010 - 11:40

На Горивния Акумулатор могат да му се случат две "случки"
1. Блокира му пружината - много рядко "явление" което обикновенно напомня за себе си след продължителен престой /поне 3 месеца/
2. Спуква се платното - веднага се забелязва защото край колата замирисва на бензинец и преходните режими на двигателя са нестабилни.
Търси другаде.
Дай повечко инфо.
Успех
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4575 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 12 юли 2010 - 15:21

Горивният акумулатор е на изхода на помпата.

В случай на пробита мембрана - горивото се връща в резервоара посредством маркуч - така че няма как да се разбере дали е пробита мембраната, преди да се свали маркуча, да се запуши откъм резервоара и да се види дали при работеща помпа тече от извода на горивния акумулатор.

По вероятно обаче е да е стоп-клапана на изхода на бензиновата помпа - той пречи на горивото да се стича обратно в резервоара когато помпата спре да работи и да се образува възглавница от бензинови пари в предната част на горивната система.

Другата възможност е скрит теч от главата на инжекциона в колектора (вътре в дебитомера и оттам в колектора)
  • 0

#5 alistar

alistar

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    230E 1987 // 200TE 1993

Публикувано 16 юли 2010 - 21:25

Това ми го правеше автоматика и се оказа прекъсната бобина! Студена пали от раз,като за изложба, но само да спра някъде и да мине малко време- събирам зяпачи до като запаля! Минах 15 елкона и накрая само един човек във варна позна,че е от бобина! Като се затопли бобината, вътре прекъснато кабелче или намотка се отвръща и не работи коректно-става мазало! (Така ми го обясниха)80лв. платих за бобина и сега е ОК! Ако имаш възможност колега, подмени бобината от някой авер преди да купуваш нова- то ще си покаже!
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни