Колата W124 2.3 CE. Проблема - При студен двигател колата пали безотказно. При загрят - също, но когато съм карал и спра за около 30-40 минути е изгасена и запаля, колата пали и угасва веднага, след това въртя по 5-6 пъти докато запаля и на 3 или 4 припалва на задавяне и чак на следващият запалва нормално. Колата няма газ и не е имала, сменени са свещите, дистрибуторната капачка. Гледаха е на ЕЛКОН и уж нищо не излезна, замерваха после да няма прекъсване по тока от бубината после и от дистрибуторната капачка и т.н. Интересното е, че го прави само на загрят мотор и то след определен престой когато е била загасена - до 15-20 минута пали добре, след това положението е тежко.
Поздрави!
Проблем с запалването2.3
Започната от Cougar, 11 юли 2010 - 15:54:26
4 мнения по тази тема
#3
Публикувано 12 юли 2010 - 11:40
На Горивния Акумулатор могат да му се случат две "случки"
1. Блокира му пружината - много рядко "явление" което обикновенно напомня за себе си след продължителен престой /поне 3 месеца/
2. Спуква се платното - веднага се забелязва защото край колата замирисва на бензинец и преходните режими на двигателя са нестабилни.
Търси другаде.
Дай повечко инфо.
Успех
1. Блокира му пружината - много рядко "явление" което обикновенно напомня за себе си след продължителен престой /поне 3 месеца/
2. Спуква се платното - веднага се забелязва защото край колата замирисва на бензинец и преходните режими на двигателя са нестабилни.
Търси другаде.
Дай повечко инфо.
Успех
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#4
Публикувано 12 юли 2010 - 15:21
Горивният акумулатор е на изхода на помпата.
В случай на пробита мембрана - горивото се връща в резервоара посредством маркуч - така че няма как да се разбере дали е пробита мембраната, преди да се свали маркуча, да се запуши откъм резервоара и да се види дали при работеща помпа тече от извода на горивния акумулатор.
По вероятно обаче е да е стоп-клапана на изхода на бензиновата помпа - той пречи на горивото да се стича обратно в резервоара когато помпата спре да работи и да се образува възглавница от бензинови пари в предната част на горивната система.
Другата възможност е скрит теч от главата на инжекциона в колектора (вътре в дебитомера и оттам в колектора)
В случай на пробита мембрана - горивото се връща в резервоара посредством маркуч - така че няма как да се разбере дали е пробита мембраната, преди да се свали маркуча, да се запуши откъм резервоара и да се види дали при работеща помпа тече от извода на горивния акумулатор.
По вероятно обаче е да е стоп-клапана на изхода на бензиновата помпа - той пречи на горивото да се стича обратно в резервоара когато помпата спре да работи и да се образува възглавница от бензинови пари в предната част на горивната система.
Другата възможност е скрит теч от главата на инжекциона в колектора (вътре в дебитомера и оттам в колектора)
#5
Публикувано 16 юли 2010 - 21:25
Това ми го правеше автоматика и се оказа прекъсната бобина! Студена пали от раз,като за изложба, но само да спра някъде и да мине малко време- събирам зяпачи до като запаля! Минах 15 елкона и накрая само един човек във варна позна,че е от бобина! Като се затопли бобината, вътре прекъснато кабелче или намотка се отвръща и не работи коректно-става мазало! (Така ми го обясниха)80лв. платих за бобина и сега е ОК! Ако имаш възможност колега, подмени бобината от някой авер преди да купуваш нова- то ще си покаже!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни