Покупка на MB CLK
Започната от Karl Benz, 09 юли 2010 - 19:05:29
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 юли 2010 - 19:05
Здравейте на всички.
Едно приятелче е решил да си купи CLK (208), но ме затрудни с няколко въпросчета:
1. Каква е разликата м/у 200К 163к.с. и 192к.с
2. Вместо 200К 192 к.с. не е ли по-добре 230К (193к.с.)
Благодаря предварително.
Едно приятелче е решил да си купи CLK (208), но ме затрудни с няколко въпросчета:
1. Каква е разликата м/у 200К 163к.с. и 192к.с
2. Вместо 200К 192 к.с. не е ли по-добре 230К (193к.с.)
Благодаря предварително.
“Да създадем най-доброто сред най-добрите – автомобил, който да задоволи всяко едно желание и да въплъщава в най-висша степен елегантност и сила.”
#2
Публикувано 09 юли 2010 - 21:08
Рaзликата най-очевидно е в черния накрайник на ауспуха. Мотора няма декоративен пластмасов капак вдясно от него, който да покрива голямата тръба на инжекторите и всмукателния (там е дросела). Ако има капак, значи не е 192к.с. просто. Също 192к.с. (111.944 мотора) е с виско перка.
Произвежда се за Италия и Испания, поради различията в законодателството най-общо казано.
Разликата е в електрониката и шайбата на компресора. Иначе е същата кола. И да ти отговоря на следващия въпрос, не е толкова просто да вземеш 163-ка и да я направиш 192ка. Досега в никой от форумите по света не са писали да е правено като хората. Иначе, не е проблем да я Мегаскуъртнеш, но също си е голяма занимавка и не става, ако ти е евридейката
на втория ти въпрос: спорно е. Показателите са същите, не върви повече, но гори повече. Според мен е все тая дали е 230 или 200 192к.
Ако нещо конкретно те интересува, казвай!
Произвежда се за Италия и Испания, поради различията в законодателството най-общо казано.
Разликата е в електрониката и шайбата на компресора. Иначе е същата кола. И да ти отговоря на следващия въпрос, не е толкова просто да вземеш 163-ка и да я направиш 192ка. Досега в никой от форумите по света не са писали да е правено като хората. Иначе, не е проблем да я Мегаскуъртнеш, но също си е голяма занимавка и не става, ако ти е евридейката
на втория ти въпрос: спорно е. Показателите са същите, не върви повече, но гори повече. Според мен е все тая дали е 230 или 200 192к.
Ако нещо конкретно те интересува, казвай!
#3
Публикувано 09 юли 2010 - 21:36
Лично според мен - по-добре да гледа годината (дали е след фейслифта) и състоянието на колата, какви екстри има, а не колко к.с. е двигателя, защото разликата не е чак толкова голяма.
Лилов, доколкото съм запознат 230К гори по-малко от 200К/136к.с. ама не съм го виждал на живо - така го дават по книжка и по коментарите, които съм чел. Аз навремето вероятно щях да взема 230, ама тогава бяха акцизни.
Лилов, доколкото съм запознат 230К гори по-малко от 200К/136к.с. ама не съм го виждал на живо - така го дават по книжка и по коментарите, които съм чел. Аз навремето вероятно щях да взема 230, ама тогава бяха акцизни.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#4
Публикувано 09 юли 2010 - 22:36
Съгласен за фейслифта.
Виж за разхода, където пише 200 Компресор, се има предвид 192к.с. версията.
Ускорения и всички други параметри са еднакви. 230К има 10Nm отгоре на моята.
Виж обаче при разхода разликите.
Илия, ако ти е на лесно книжката, постни една снимка от твоята, че ми е интересно. В моята книжка не пише за 163к.с. версията.
Виж за разхода, където пише 200 Компресор, се има предвид 192к.с. версията.
Ускорения и всички други параметри са еднакви. 230К има 10Nm отгоре на моята.
Виж обаче при разхода разликите.
Илия, ако ти е на лесно книжката, постни една снимка от твоята, че ми е интересно. В моята книжка не пише за 163к.с. версията.
#5
Публикувано 09 юли 2010 - 22:43
нямам книжка Хулигана да каже, ако има...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#6
Публикувано 10 юли 2010 - 23:59
Много ви благодаря за отговорите, но ме интересуваше по-точно двигателя, а не фейслифт и интериор. Ако нещо се сетя да питам, знам къде....
“Да създадем най-доброто сред най-добрите – автомобил, който да задоволи всяко едно желание и да въплъщава в най-висша степен елегантност и сила.”
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни