Mercedes-Benz G-Wagon LAPV 6.X Concept
Започната от KPAHK, 09 юли 2010 - 14:41:18
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 юли 2010 - 14:41
Щутгартската автомобилна компания Mercedes-Benz показа прототип на брониран патрулен автомобил. Концептът е разработен на базата на легендарната G-klasse, а пълното му обозначение е Mercedes-Benz G-Wagon LAPV 6.X Concept.
Автомобилът е предназначен изключително за военни нужди и се явява евентуален заместник на досегашния LAPV 5.4, който в момента е на въоръжение в немската армия. Концептуалната разработка, подобно на нейния предшественик е оборудвана с дизелов V-образен шестак с мощност 224 к.с.
Източници: mobile.bg & worldcarfans.com & .autoblog.com
Това, което отличава автомобила с висока проходимост е неговата товароносимост. Той може да развие максимална скорост от 150 км/ч. дори и с товар на борда от 1 300 килограма. По информация от компанията, Mercedes-Benz G-Wagon LAPV 6.X Concept има клиренс от 450 милиметра.
Късите преден и заден надвеси му позволяват да преодолява наклони при изкачване и спускане, съответно от 50 и 45 градуса. В автомобилът е интегриран компресор, чрез който по време на движение може да бъде променяно налагането в гумите с цел по-добра проходимост.
Още едно основно отличие на концепта от предшественика е неговата по-добра бронировка. Изключително лесна е и подмяната на повреден панел от каросерията с нов. LAPV 6.X е снабден и с най-модерната навигационна система на ESA (Европейска космическа агенция).
Автомобилът няма да бъде пускан серийно за цивилна употреба. Някои от системите му за безопасност обаче могат в бъдеще да се появят на моделите S600 Pullman и E-klasse Guard.
Автомобилът е предназначен изключително за военни нужди и се явява евентуален заместник на досегашния LAPV 5.4, който в момента е на въоръжение в немската армия. Концептуалната разработка, подобно на нейния предшественик е оборудвана с дизелов V-образен шестак с мощност 224 к.с.
Източници: mobile.bg & worldcarfans.com & .autoblog.com
Това, което отличава автомобила с висока проходимост е неговата товароносимост. Той може да развие максимална скорост от 150 км/ч. дори и с товар на борда от 1 300 килограма. По информация от компанията, Mercedes-Benz G-Wagon LAPV 6.X Concept има клиренс от 450 милиметра.
Късите преден и заден надвеси му позволяват да преодолява наклони при изкачване и спускане, съответно от 50 и 45 градуса. В автомобилът е интегриран компресор, чрез който по време на движение може да бъде променяно налагането в гумите с цел по-добра проходимост.
Още едно основно отличие на концепта от предшественика е неговата по-добра бронировка. Изключително лесна е и подмяната на повреден панел от каросерията с нов. LAPV 6.X е снабден и с най-модерната навигационна система на ESA (Европейска космическа агенция).
Автомобилът няма да бъде пускан серийно за цивилна употреба. Някои от системите му за безопасност обаче могат в бъдеще да се появят на моделите S600 Pullman и E-klasse Guard.
#2
Публикувано 09 юли 2010 - 14:45
Много ме радват мостовете, че са като на Унимог
#3
Публикувано 09 юли 2010 - 15:42
Мда... и аз си падам много по унимога, ама 1) не става да ходиш на работа с него в София и 2) малко скъпичко му излиза поддръжката
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#4
Публикувано 09 юли 2010 - 17:04
Ако патрулираш границата или където и да било.. и дебнеш да кажеме контрабандисти или нелегални емигранти .. оранжевия цвят е изключително подходящ ! ... ебати карикатурата е това ..представям си на кои титан на мисълта му е хррумнала тази блестяща идея..
#5
Публикувано 09 юли 2010 - 17:19
е оранжевото е сложено за контраст на рекламните снимки. Сток моделите надали ще са с него, да не казвам че ще са чисто зелени или черни. Освен тия за Гражданска защита
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни