Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ML-270 CDI Спря да пали като ЗАГРЕЕ


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 Winstrol

Winstrol

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 04 юли 2010 - 23:25

Здравейте колеги,
бих искал да ви ангажирам с мнение по моя проблем, за да знам "от къде да е почвам". От 2 месеца МЛ-а почна да пали на студено при 4-то,5-то или 6-то хихикане :) . Смених масло , въздушен и Горивен филтър. Бях подведен да сложа добавка на LIQUI MOLY за почистване на дюзи CDI. Сложих 2 бутилчици на 100 литра гориво, ефект нулев. Почна да ми гасне по време на движение при рязко подаване на газ. Следователно отбивам, спирам, изчаквам 1 мин. паля и продължавам кротко. Смених горивния филтър отново и се оправи това прекъсване на мотора. Преди два дни всички заминаваме въодушевлени на море, спираме за почивка и си оставаме така понеже вече няма палене. Изчаках близо 3 часа в размисъл и с надежда мотора да истине по-бързо, до новите ми опити за стартиране. Оказа се че акумолатора вече нямаше достатъчно напрежение. Обадих се на приятели от Бургас който дойдоха ,подадоха ми ток и запалих стандартно на 5-6то въртене. От там нататък няма гасене до крайната точка. Искам да знам какво ме чака като ремонт. Дюзи ли ще се сменям с нови , могат ли да се заменят с рециклирани , или некви гумички на високото налягане.
Както е редно да се казва -"Предварително Благодаря за отделеното време"
  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 05 юли 2010 - 20:58

първо свети ли ти някаква лампа по таблото
макър ,че на СДИ чек енджина е изключен по дефолт
като запалиш студена след това не ти ли свети подгряването
и накрая направи една диагностика в бургас има балкан стар
по високото налягане няма гумички и при това налягане ако
изпуща няма начин да не го забележиш
като отвориш капака отпред на двигателя има едно кафеникаво
в него влиза мъркуч и излиза тръба това ти е помпата за
високо налягане на по -ранните МЛ от там взимаше въздух и симптомите
са аналогични на твоите
ама най -добре диагностика и ще си каже
  • 0

#3 cartrader

cartrader

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 400 CDI Exclusive

Публикувано 05 юли 2010 - 22:48

Най-вероятно е от маркучите,които е споменал колегата по-горе.
И моя МЛ правеше така,сменяй ги всичките след филтъра които са,
около 100-тина лева бяха мисля.
  • 0

#4 Winstrol

Winstrol

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 06 юли 2010 - 00:14

"niknd" всичко по таблото е нормално. Не ми светят лампи, също и подгрева. Ще проверя за маркучите. Днес забелязах че и мощноста е намаляла. С един Sprinter 212 трудно се приборих.
  • 0

#5 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 06 юли 2010 - 18:27

иди на диагностика не си мъчи главата
може да са хиляда работи
без диагностика само ще сменяш и експериминтираш
незнам защо хората толкова се дърпат от тази диагностика
отиваш и компа ти казва какво и е в 90% от случаите познава
не е като едно време приемчика мислел ,че е това ,че онова ,че
смениш полвинта кола и пак не се оправя
  • 0

#6 Winstrol

Winstrol

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 07 юли 2010 - 00:02

Здрасти "niknd" диагностики съм правил много за дребни неща , понякога ме притесняват диагностиците. Така или иначе без нея нама как да се мине. Отделил съм петък за ремонти. Искам да ти кажа какво открих днес като отворих капака. Имаше изваден маркуч с размери около ф-100 мм.който влиза в конектора на филтърната кутия. Пласмасовия капак на мотора беше в масло. След като го свалих и кво да видя,
всички дюзи и тръбички омаслени. Запалих мотора и почна да издиша компресия от 2-ра дюза,като си пръскаше омаслен дим навсякъде. Явно има някво разхлабване на дефтунгата или просто така си става след време на тези модели. Ако ще да е от това проблема за трудното палене на студено и невъзможното на топло, то трябва да се причисля към късметлиите. Но имам съмнението че супата ще е топла.:)
  • 0

#7 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 07 юли 2010 - 12:06

от дюзата едва ли е
от този мъркуч по може ако е след дебитомера
нормално е да ти бърка сместта и паленето
  • 0

#8 iliann69

iliann69

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:коли и пистови мотори
  • Автомобил:
    ML400CDI

Публикувано 07 юли 2010 - 23:03

колега ако искаш да разчиташ на колата,смени дифтунгите на вс.дюзи,маркучи за обратна нафта,и кам помпата !моят е 2004г.МЛ400,само че започна да овлажнява от обратната на помпата,ЗАПОЧНА СУТРИН ТРУДНО ДА ПАЛИ !всички трабички от ауто+ са около260лв. с порьчка 8дни .а твоите ще са по евтини аз сьм 8 цилиндара !УСПЕХ ! :icon_coolgrin:
  • 0

ML- W163-W164 - AMG





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни