Здравейте,200Е,89г,мотор 102,122кс има и газова,от известно време прави следният номер:Като е студена държи си 900 оборота,и като се опитам да дам газ се получава едно придръпване(няма значение дали е на газ или бензин)Като загрее се оправя.Някакви мнения.
п.п.И препоръка на добър диагностик(без на братя Миладинови)
200Е,89г - Проблем с оборотите
Started by tany, 28 Jun 2010 - 10:21:14
7 replies to this topic
#1
Posted 28 June 2010 - 10:21
#2
Posted 05 July 2010 - 13:34
Ела някой път на срещите в сряда - ако не друго, поне ще проветрим под капака .
#3
Posted 28 August 2010 - 13:24
Препоръчвам ти да си почистиш клапата за въздуха (мисля че се нарича дебитомер на въздуха). Тя се намира под въздушния филтър. Като я чукнеш с пръст трябва да потъва и да се връща сама. Не трябва да е омаслена. Има и един стърчащ нагоре механизъм за регулация на положението на клапта при ниски обороти - върти се със шестограм или еврейска звезда - незнам кой номер. Всъщност този отвор може да се достъпи и без да сваляш филтъра - има дупка на самия капак на филтъра. Трябва да натиснеш надолу и тогава можеш да регулиращ чрез въртене.
Поздрави.
Поздрави.
#4
Posted 28 August 2010 - 15:03
дебитомера не плияе при работа на газ - значи не е от него
туй със шестограма не ти препоръчвам да го правиш ако не си
го правил- много хубаво маже да си разцентроваш колата
провери по добре кабели свещи комутатор
туй със шестограма не ти препоръчвам да го правиш ако не си
го правил- много хубаво маже да си разцентроваш колата
провери по добре кабели свещи комутатор
#5
Posted 03 September 2010 - 07:38
Защо да не влияе при работата на газ? Все пак тази клапа регулира въздушния поток - при работа на газ от там постъпва и горивото.
#6
Posted 03 September 2010 - 09:17
Съвсем маргинално влияе при работа на газ.
Клапата се отваря сама от раликата в налягането под нея, откъм дросела, и над нея, откъм въздушния филтър. Ходът и зависи от количеството въздух което трябва да пропусне.Ако се движи свободно няма отношение към работата на газ.
Виж вече ако е заклинил плунжера и клапата не се движи свободно е друго.
Този тип дебитомер се нарича ротаметър с променливо сечение. Има по-голяма точност с по-широк диапазон на работа от вентури-метъраа например.
Клапата се отваря сама от раликата в налягането под нея, откъм дросела, и над нея, откъм въздушния филтър. Ходът и зависи от количеството въздух което трябва да пропусне.Ако се движи свободно няма отношение към работата на газ.
Виж вече ако е заклинил плунжера и клапата не се движи свободно е друго.
Този тип дебитомер се нарича ротаметър с променливо сечение. Има по-голяма точност с по-широк диапазон на работа от вентури-метъраа например.
#7
Posted 17 October 2010 - 15:03
Имам МЕРЦЕДЕС С-180-елеганс, от известно време нямам високи обороти. На бензин над4000об. прекъсва, а на газ /инжексион/над 2500об. На компютър показва, че всичко е на ред. Има ли някой мнение по въпроса.
#8
Posted 17 October 2010 - 18:28
tany защо не сменяш свещи от време на време на таз кола.Проблема ти във високото.
Никога не оставям магарето си в калта.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users