Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

200Е,89г - Проблем с оборотите


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 tany

tany

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 96 Posts:
  • Град:София

Posted 28 June 2010 - 10:21

Здравейте,200Е,89г,мотор 102,122кс има и газова,от известно време прави следният номер:Като е студена държи си 900 оборота,и като се опитам да дам газ се получава едно придръпване(няма значение дали е на газ или бензин)Като загрее се оправя.Някакви мнения.
п.п.И препоръка на добър диагностик(без на братя Миладинови)
  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 05 July 2010 - 13:34

Ела някой път на срещите в сряда - ако не друго, поне ще проветрим под капака ;).
  • 0

#3 Milenski

Milenski

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Автомобил:
    W124 E200 / 1990<br />Peugeot 605 sv24 / 1991

Posted 28 August 2010 - 13:24

Препоръчвам ти да си почистиш клапата за въздуха (мисля че се нарича дебитомер на въздуха). Тя се намира под въздушния филтър. Като я чукнеш с пръст трябва да потъва и да се връща сама. Не трябва да е омаслена. Има и един стърчащ нагоре механизъм за регулация на положението на клапта при ниски обороти - върти се със шестограм или еврейска звезда - незнам кой номер. Всъщност този отвор може да се достъпи и без да сваляш филтъра - има дупка на самия капак на филтъра. Трябва да натиснеш надолу и тогава можеш да регулиращ чрез въртене.
Поздрави.
  • 0

#4 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 28 August 2010 - 15:03

дебитомера не плияе при работа на газ - значи не е от него
туй със шестограма не ти препоръчвам да го правиш ако не си
го правил- много хубаво маже да си разцентроваш колата
провери по добре кабели свещи комутатор
  • 0

#5 Milenski

Milenski

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Автомобил:
    W124 E200 / 1990<br />Peugeot 605 sv24 / 1991

Posted 03 September 2010 - 07:38

Защо да не влияе при работата на газ? Все пак тази клапа регулира въздушния поток - при работа на газ от там постъпва и горивото.
  • 0

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 03 September 2010 - 09:17

Съвсем маргинално влияе при работа на газ.

Клапата се отваря сама от раликата в налягането под нея, откъм дросела, и над нея, откъм въздушния филтър. Ходът и зависи от количеството въздух което трябва да пропусне.Ако се движи свободно няма отношение към работата на газ.

Виж вече ако е заклинил плунжера и клапата не се движи свободно е друго.

Този тип дебитомер се нарича ротаметър с променливо сечение. Има по-голяма точност с по-широк диапазон на работа от вентури-метъраа например.
  • 0

#7 Angel Nedev

Angel Nedev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Posts:
  • Автомобил:
    Mercedes C180 1998g.

Posted 17 October 2010 - 15:03

Имам МЕРЦЕДЕС С-180-елеганс, от известно време нямам високи обороти. На бензин над4000об. прекъсва, а на газ /инжексион/над 2500об. На компютър показва, че всичко е на ред. Има ли някой мнение по въпроса.
  • 0

#8 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 17 October 2010 - 18:28

tany защо не сменяш свещи от време на време на таз кола.Проблема ти във високото.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users