VIN Декодерwww.mbclub.ru не работи
Started by Илия Горанов, 18 Jun 2010 - 09:47:50
2164 replies to this topic
#46
Posted 25 September 2010 - 20:01
Може ли и аз да помоля, че в понеделник ще ходя за тоя, а да видя да не ме мята нещо. Вина му е WDB2100041A297081 Благодаря Ви предварително!
#47
Posted 26 September 2010 - 20:21
Никой ли не може да помогне?!?!?!Здравейте, може ли някой да провери вина на моя звяр че ме притеснява нещо ...частите не отговарят(подгревни свещи-различни по каталог и в действителност)
WDB1241251B960489
Благодаря предварително!
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#48
Posted 26 September 2010 - 21:30
Модел: 250 DНикой ли не може да помогне?!?!?!
Поръчка: 0 3 278 82047
Дата: не е посочена, вероятно 93 г.
Дилър: Специални продажби
Двигател: 602912 10 239441
Скоростна кутия: 717413 06 322629
Фарове: HELLA
Чистачки: BOSCH 930331
Цвят: 744 тъмно синьо, мек таван (това с мекия таван - да не е кабриолет тая кола?) / евентуално може и да е сребрист металик некабриолет?
Тапицерия: 068 текстил, сиво
Екстри
412 Електрически люк
430 Подглавници на задната седалка (ляво и дясно)
537 Ръчно сгъваема антена, тонколони отпред, без фабрично радио
591 Атермични стъкла тонирани в зелено, задното с подгряване
620 Контрол на емисиите в газовете
855 V140 M119 MIT NAG (43 FZG.) - не знам какво е?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#49
Posted 27 September 2010 - 17:11
Благодаря!Модел: 250 D
Поръчка: 0 3 278 82047
Дата: не е посочена, вероятно 93 г.
Дилър: Специални продажби
Двигател: 602912 10 239441
Скоростна кутия: 717413 06 322629
Фарове: HELLA
Чистачки: BOSCH 930331
Цвят: 744 тъмно синьо, мек таван (това с мекия таван - да не е кабриолет тая кола?) / евентуално може и да е сребрист металик некабриолет?
Тапицерия: 068 текстил, сиво
Екстри
412 Електрически люк
430 Подглавници на задната седалка (ляво и дясно)
537 Ръчно сгъваема антена, тонколони отпред, без фабрично радио
591 Атермични стъкла тонирани в зелено, задното с подгряване
620 Контрол на емисиите в газовете
855 V140 M119 MIT NAG (43 FZG.) - не знам какво е?
Направо ме озадачи за някои неща, колата е като на профила ми същата като на снимката
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#50
Posted 27 September 2010 - 21:26
Кое по-точно те озадачи? За синия цвят и кабриото ти казах, че или е едното или другото!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#51
Posted 27 September 2010 - 22:19
Здравейте, може ли някой да провери вина на моя звяр WDB2083651F059400
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
#52
Posted 28 September 2010 - 18:55
Колкото и да е читава, определено няма да я купя с тия бакшиш простотии. И само някой ако може да каже какво е редуцирана възможност на двигателя?TAXI
Е 220D
Дата на производство 20 ноември 1996г.
Двигател 604 912
Скоростна кутия 717 418
Светлини HELLA
Заключване на скоростния лост
Специална аларма за такси
Тапицерия сива
Двигател ТAXI със специално редуцирани възможности
#53
Posted 28 September 2010 - 20:49
Благодаря!
Направо ме озадачи за някои неща, колата е като на профила ми същата като на снимката
Колата в талона ми пише че е Е250Д, има подгряващи предни седалки, ел антена
Какво значи:
Поръчка: 0 3 278 82047
Дилър: Специални продажби
Edited by 124_2.5D lim, 28 September 2010 - 20:51 .
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#54
Posted 28 September 2010 - 23:03
Ами прекарах я на диагностики, пълен оглед и се направи, приятел от БС я одобри и препоръча, и я купувам за 5к. Такси функция не намирам, но си има незначителни забележки, нов внос е. Специално за помпата нямало проблеми, ще ги чакам да се проявят. По мотор и ходова част никакви грижи, сменяно и е всичко и има пълна сервизна история, както и на компютъра показа, че километрите са реални (188 хиляди). Не вярвам аз, но определено колата изглежда добре на всякакво четене. Че и кожа чак има.Точния превод е : TAXI ENGINE OM604 D22 с намаляване на мощността .
Само Mercedes , група съветски учени и няколко стари баби знаят какво означава .
Такси не означава че колата не е наред , даже в някой случай е по читава и гледана .
Мен повече ме притеснява помпа "Lucas" (само от чуто и прочетено във Форума) .
Цената на колата е определящия фактор , а думата
TAXI е голям аргумент при пазарлък .
#55
Posted 29 September 2010 - 08:36
Колата в талона ми пише че е Е250Д, има подгряващи предни седалки, ел антена
Какво значи:
Поръчка: 0 3 278 82047
Дилър: Специални продажби
Първо, имай предвид, че някои екстри е възможно да не ги пише по VIN, но това не означава, че трябва да липсват в колата.
Най-често става дума за екстри, които са били вграждани серийно за модела, годината и модификацията.
Номера на поръчката означава:
нулата май винаги е нула, поне не си спомням да съм виждал други
тройката е последната цифра от годината на производството, затова ти писах вероятно 93 г, понеже 83 тоя модел още го няма на пазра, а 2003 със сигурност не е, 73 още по-малко
278 е номера на дилъра, като в програмата има списък на дилърите. За 278 излиза Authorized sales - може да означава много неща - патрулка за полицията, правителствен автомобил, за дипломатическо представителство, пътна помощ... трудно е да се каже. Но 99% колата е продадена в Германия. Просто съм правил проверки на български патрулки, правителствени и т.н. и на тях си излиза дилър Балкан Стар. Гарантирано не е такси, защото на тях им пише изрично, че са таксита. Най-вероятно и за полицията не е, защото в патрулките фабрично вграждат разни екстри, които при теб ги няма - буркани, сирени, решетки, специално окачване и т.н.
останалите 5 цифри са пореден номер на поръчката
Наличието на номер на поръчката не означава, че автомобилът е поръчков. Това е вътрешна поръчка, а не поръчка подадена от купувача.
Автомобилите, които са поръчани - със специално изпълнение, във EPC излизат по различен начин и има пълно копие от поръчката.
Досега, на такъв автомобил не съм попадал никога, като изключим един единствен случай от примера в документацията на програмата, който е с реално съществуващ автомобил.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#56
Posted 29 September 2010 - 08:50
Сравни номера на двигателя с номера от EPC-то... Няма такси на тия години и тия километри.Ами прекарах я на диагностики, пълен оглед и се направи, приятел от БС я одобри и препоръча, и я купувам за 5к. Такси функция не намирам, но си има незначителни забележки, нов внос е. Специално за помпата нямало проблеми, ще ги чакам да се проявят. По мотор и ходова част никакви грижи, сменяно и е всичко и има пълна сервизна история, както и на компютъра показа, че километрите са реални (188 хиляди). Не вярвам аз, но определено колата изглежда добре на всякакво четене. Че и кожа чак има.
Иначе по въпроса, дали таксито е добър или лош признак - не случайно колите за таксита са маркирани отделно от всички останали, те се правят по поръчка специално за таксита и се правят с някои подсилени компоненти. Предполагам, че намалената мощност на двигателя е обусловена от факта, че тази кола ще се кара 99.99% в градски условия и няма да й трябва кой знае каква мощност, а в същото време ще трябва да даяни много километри с минимум финансови загуби от поддръжка. Не рядко на такива автомобили се прави двойна защита от корозия, по-дебели материали за ламарините и шасито - има много структурни изменения, които като цяло на се лошо, че колата ги има.
Проблемите при такситата най-често са породени от факта, че такъв поръчков автомобил за такси като нов струва по-скъпо от серийното производство. И никой в Германия няма да даде толкова пари за такъв автомобил и да го продаде след 200 хил. километра, ако нищо му няма. Обикновено или колата е катастрофирала и затова се продава или просто е на над половин милион километра. Но докато колата не си избие парите за закупуването, никой няма да я продаде, а докато си избие парите които струва - значи вече е достатъчно амортизирана. Както разбираш - нито един от описаните сценарии не са 100% задължителни, винаги можеш да попаднеш на нещо добро. Щом колата е прегледана и ако имаш доверие на хората, които са я гледали - взимаш и караш...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#57
Posted 29 September 2010 - 16:43
Жив и здрав да си! Имаш от мен бира КАТО се видим, на събор ли ще е незнам. Купих колата за 5000 лв. Била е предвидена за такси, но никога не е влязла в тази си употреба. Незнайно как се е озовала в Италия, а от там ми я и докараха, съответно със сменени всички консумативи и книжка със сервизна история в Италия (тук само масло и въздушен филтър смених, и то защото нямах доверие на италианките). Чисто нови гуми Мишлен бонус, през БС и 2 други сервиза я прекарах за диагностики и всички не вярваха на очите си какъв е тоя късмет. Има само козметични забележки, но по интериора (копчето за детския контрол е за смяна, ръчката за страничните огледала). Взех я и съм адски доволен, никакви тропания, никакви скърцания,само тоя Лукас ме коси да не сдаде, но всичко друго е отлично. И аз самия не вярвах на очите си, че тая кола е така стегната, здрава и на тия километри, но едва ли компютрите лъжат!Сравни номера на двигателя с номера от EPC-то... Няма такси на тия години и тия километри.
Иначе по въпроса, дали таксито е добър или лош признак - не случайно колите за таксита са маркирани отделно от всички останали, те се правят по поръчка специално за таксита и се правят с някои подсилени компоненти. Предполагам, че намалената мощност на двигателя е обусловена от факта, че тази кола ще се кара 99.99% в градски условия и няма да й трябва кой знае каква мощност, а в същото време ще трябва да даяни много километри с минимум финансови загуби от поддръжка. Не рядко на такива автомобили се прави двойна защита от корозия, по-дебели материали за ламарините и шасито - има много структурни изменения, които като цяло на се лошо, че колата ги има.
Проблемите при такситата най-често са породени от факта, че такъв поръчков автомобил за такси като нов струва по-скъпо от серийното производство. И никой в Германия няма да даде толкова пари за такъв автомобил и да го продаде след 200 хил. километра, ако нищо му няма. Обикновено или колата е катастрофирала и затова се продава или просто е на над половин милион километра. Но докато колата не си избие парите за закупуването, никой няма да я продаде, а докато си избие парите които струва - значи вече е достатъчно амортизирана. Както разбираш - нито един от описаните сценарии не са 100% задължителни, винаги можеш да попаднеш на нещо добро. Щом колата е прегледана и ако имаш доверие на хората, които са я гледали - взимаш и караш...
#58
Posted 01 October 2010 - 22:05
Помощ,не можах да се справя ,а много ми е спешно да се провери следния номер WDB1400501A357705. Иначе може да се разходя до Немско залудо.Мерси предварително!
#59
Posted 02 October 2010 - 17:37
Здравейте, дали ще е възможно да ми извадите информация за автомобил, който смятам да закупя - MB Е200 kompressor. VIN номера му е: WDB2100451B102231.
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
#60
Posted 02 October 2010 - 19:16
WDB2100451B102231
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users