Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Трябва ли да си сменя капачката на разширителния съд на антифриза? Ц220 цди


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 mdanov

mdanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Merc c220 cdi s203

Публикувано 23 юни 2010 - 21:55

Вчера сменях филтри и масло и както винаги момчетата в сервиза ми гледат колата от до. Единият ми гледа капачката на разширителния съд и ме пита дали този маркуч (който съм го посочил с червената стрелка) ставал твърд като отворел термостата ми? Сменил съм термостат и водна помпа и той ми каза, че, ако не става твърд като отвори термостатъ, това означавало, че трябвало да сменя капачката на разширителния съд и че, ако не съм го направел, евентуалните последици можели да са кофти за мотора. Колко твърд трябва да е този маркуч като отвори термостатът? Вчера я загрях на място, перките включиха, маркучът стана горещ, май и маллко по-твърд, но като го стисна и двете му стени мога да ги опра една в друга (налягането на системата, съдейки по написаното на капачката, е 1.4 бара). Искам да питам дали някой е чувал нещо подобно преди да си сменя капачката с нова. Склонен съм да вярвам на тоя човек, щото е един от основателите на сервиза на Мерц в Русе и определено си разбира от работата.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  22062010.jpg   233,76K   53 Брой сваляния

  • 1

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 юни 2010 - 10:50

При БМВ това е проблем. При Мерцедес не знам.
На БМВ капачката струва 15ина лв. Не мисля че е много по-скъпа при Мерц. Реално на мотора нищо не може да му стане, не знам защо са те филмирали така. Като е под по-високо налягане системата, на теория водната помпа си върши по-добре работата и охлаждането в радиатора е по-ефективно.
  • 0

#3 iliann69

iliann69

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:коли и пистови мотори
  • Автомобил:
    ML400CDI

Публикувано 24 юни 2010 - 17:39

в капачката има 2клапана единия е като изтива и антифриза се свива пуска известно количество вьздух,иначе ще слепи водните сьидинения,а другият да отвори над определено налягане и да изхвьрли част от течноста преди да сцепи радятора, сигорно тои на затваря напьлно ! смени я задьлжително ! в жегата е опасно ! особено за дизел. :icon_coolgrin:
  • 0

ML- W163-W164 - AMG





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни