
Трябва ли да си сменя капачката на разширителния съд на антифриза? Ц220 цди
Започната от mdanov, 23 юни 2010 - 21:55:50
2 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 юни 2010 - 21:55
Вчера сменях филтри и масло и както винаги момчетата в сервиза ми гледат колата от до. Единият ми гледа капачката на разширителния съд и ме пита дали този маркуч (който съм го посочил с червената стрелка) ставал твърд като отворел термостата ми? Сменил съм термостат и водна помпа и той ми каза, че, ако не става твърд като отвори термостатъ, това означавало, че трябвало да сменя капачката на разширителния съд и че, ако не съм го направел, евентуалните последици можели да са кофти за мотора. Колко твърд трябва да е този маркуч като отвори термостатът? Вчера я загрях на място, перките включиха, маркучът стана горещ, май и маллко по-твърд, но като го стисна и двете му стени мога да ги опра една в друга (налягането на системата, съдейки по написаното на капачката, е 1.4 бара). Искам да питам дали някой е чувал нещо подобно преди да си сменя капачката с нова. Склонен съм да вярвам на тоя човек, щото е един от основателите на сервиза на Мерц в Русе и определено си разбира от работата.
#2
Публикувано 24 юни 2010 - 10:50
При БМВ това е проблем. При Мерцедес не знам.
На БМВ капачката струва 15ина лв. Не мисля че е много по-скъпа при Мерц. Реално на мотора нищо не може да му стане, не знам защо са те филмирали така. Като е под по-високо налягане системата, на теория водната помпа си върши по-добре работата и охлаждането в радиатора е по-ефективно.
На БМВ капачката струва 15ина лв. Не мисля че е много по-скъпа при Мерц. Реално на мотора нищо не може да му стане, не знам защо са те филмирали така. Като е под по-високо налягане системата, на теория водната помпа си върши по-добре работата и охлаждането в радиатора е по-ефективно.
#3
Публикувано 24 юни 2010 - 17:39
в капачката има 2клапана единия е като изтива и антифриза се свива пуска известно количество вьздух,иначе ще слепи водните сьидинения,а другият да отвори над определено налягане и да изхвьрли част от течноста преди да сцепи радятора, сигорно тои на затваря напьлно ! смени я задьлжително ! в жегата е опасно ! особено за дизел.

ML- W163-W164 - AMG
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни