странен звук в купето след запалване
Started by rss, 19 Jun 2010 - 23:50:51
10 replies to this topic
#1
Posted 19 June 2010 - 23:50
от няколко дена имам c200 cdi / 2003 г. Забелязах, че веднага след запалване, в купето
се чува нещо като "трак", след 4-5 секунди пак "трак" и така 7-8 пъти. След това звука изчезва.
Този звък няма се чува при спряла кола и няма връзка с движението на автомобила. Малко ми е трудно да определя откъде издва този шум. Като че ли някъде около CD-уредбата или малко по-нагоре в средната част на таблото. От какво може да е?
се чува нещо като "трак", след 4-5 секунди пак "трак" и така 7-8 пъти. След това звука изчезва.
Този звък няма се чува при спряла кола и няма връзка с движението на автомобила. Малко ми е трудно да определя откъде издва този шум. Като че ли някъде около CD-уредбата или малко по-нагоре в средната част на таблото. От какво може да е?
#2
Posted 20 June 2010 - 11:03
Клапите на парното и климатика. Пробвай да изключиш климатика напълно и виж като палиш дали пак ще го има шума.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#3
Posted 21 June 2010 - 17:25
най-вероятно си прав. направи ми впечатление че траканет започва още когато съм дал на контакт и преди да съм запалил двигателя. Тропането се редува с увеличаване и намаляване на вентилатора на климатика. Като изключа климатика от менюто на компютъра, траканаето си остава?!
#4
Posted 21 June 2010 - 20:19
на 203 спорткупе АМГ пак 2003г. го правеше от моторчето което оправлява вьздуха в краката на шофиора,чупи пластмасово рамо и мотора не изключва докат не изгори ! защото няма как да позиционира ход и да изключи, виж когато пускаш климатроника горе , среда , долу.дали духа правилно, забравих клапата вьншен вьтрешен вьздух ! а за смяна е гадничко навигация и полвината барче долу ! УСПЕХ .
ML- W163-W164 - AMG
#5
Posted 24 June 2010 - 14:34
на 203 спорткупе АМГ пак 2003г. го правеше от моторчето което оправлява вьздуха
оказа се това проблема! Само че ми казаха, че трябвало да се отвори, свали моторчето и тогава да се купувало ново. Има ли начин предварително да се разбере какво моторче е нужно?!
#6
Posted 24 June 2010 - 15:06
По VIN номера на колата може да се определи точния модел на моторчето. Обаче проблемът е, че трябва да знаеш моторчето на коя от всичките клапи е повреденото.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#7
Posted 24 June 2010 - 17:44
виж когато пускаш климатроника горе , среда , долу.дали духа правилно, забравих клапата вьншен вьтрешен вьздух ! а за смяна е гадничко навигация и полвината барче долу ! УСПЕХ по това коя команда не е коректна ще разбереш кои от моторите е сдал !
ML- W163-W164 - AMG
#8
Posted 24 June 2010 - 20:14
виж когато пускаш климатроника горе , среда , долу.дали духа правилно, забравих клапата вьншен вьтрешен вьздух !...
Пробвахме комбинациите - не духа от средните 2 отвора.
#9
Posted 27 June 2010 - 12:14
мисля че е моторчето от ляво горе ,но не сьм 100% сигорен ,отдавна сьм го правил като свалиш средния панел с фенер наи точно ще го видиш кои от тях е .
ML- W163-W164 - AMG
#10
Posted 01 July 2010 - 17:51
Охх,и аз имам същият проблем..а как се маха махагона,пепелника има ли осветление,и ако има как се сменя крушката?В тия фаилове дето има схеми нищо не се разбира
#11
Posted 07 July 2010 - 20:02
Нищо не се разбира от тоя китаец,питах има ли осветление пепелника и как се сменя лампичката,мерси
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users