
Сравнение W211 vs. Facelift
Започната от KPAHK, 16 юни 2010 - 17:06:42
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 юни 2010 - 17:06
Понеже сме дискутирали преди време за сериозните подобрения на А класата(W168)и ML(W163)по време на техните фейслифтове та ще ми е интересно да попитам дали някой има информация какво е променяно/подобрено при фейслифта на 211-ките.
Питам изцяло и само за конструктивни промени - системи, агрегати, нови екстри, поправени бъгове и т.н. Не ме интересува информация за козметиката - нови брони, стопове/фарове, лайсни и т.н.
Питам изцяло и само за конструктивни промени - системи, агрегати, нови екстри, поправени бъгове и т.н. Не ме интересува информация за козметиката - нови брони, стопове/фарове, лайсни и т.н.
#2
Публикувано 16 юни 2010 - 21:44
абе толкова много неща са променени, че незнам кое е останало, освен окачването.
220цди, е 170 коня,
няма го шибаното SBC, а пак си е нормалното серво.
оправен е бъга с често скапващата се 3та светлина на стоповете.
доколкото знам са изчистени всички от бъговете на преди фейслифтовата, като преебаващи се датчици за еърбеци, и др.
аз определено не бих си я взел преди фейслифта. макарче има и запазени
220цди, е 170 коня,
няма го шибаното SBC, а пак си е нормалното серво.
оправен е бъга с често скапващата се 3та светлина на стоповете.
доколкото знам са изчистени всички от бъговете на преди фейслифтовата, като преебаващи се датчици за еърбеци, и др.
аз определено не бих си я взел преди фейслифта. макарче има и запазени
#3
Публикувано 17 юни 2010 - 23:08
СБЦ-то според мен не е бъг, просто е твърде напредничева система, произведена от неподходящи мятериали. Мисля, че след 54 години отново ще е на пазра, изработена от доста по-модерни материяли, много по-надеждна и по-добра.
Някой би ли споделил как да разпознаем фейс-лифта, щото лично аз не знам. И освен СБЦ-то за дръга разлика също не знам.
Някой би ли споделил как да разпознаем фейс-лифта, щото лично аз не знам. И освен СБЦ-то за дръга разлика също не знам.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#4
Публикувано 17 юни 2010 - 23:23
Преди и след Faceflift-та
Отпред може да се познае по по-заострената решетка,огледалата и тези лайснички на халогените,както и бронята е различна.Отзад стоповете са различни и лайсната над номера е по- дълга.Вътре доколкото знам волана е различен,сигурно има и още,но нека колегите се изкажат.А и темата не е за козметичните промени,а за техническите.
Отпред може да се познае по по-заострената решетка,огледалата и тези лайснички на халогените,както и бронята е различна.Отзад стоповете са различни и лайсната над номера е по- дълга.Вътре доколкото знам волана е различен,сигурно има и още,но нека колегите се изкажат.А и темата не е за козметичните промени,а за техническите.
#5
Публикувано 17 юни 2010 - 23:34
А от вътре нещо има ли променено, като при 203 примерно - табло, централна конзола?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Публикувано 17 юни 2010 - 23:53
табло, климатроник модул, Аудио модул, ск. лост, волан, функции
SBC-то не е бъгаво а направо-осрано. Както караш и без предупреждение да останеш БЕЗ никакво серво-- е тва ако не е бъг....
Най-опасната и недомислена система на мерц. МБ винаги се е славел с надежни спирачки и кормилна уредба
SBC-то не е бъгаво а направо-осрано. Както караш и без предупреждение да останеш БЕЗ никакво серво-- е тва ако не е бъг....
Най-опасната и недомислена система на мерц. МБ винаги се е славел с надежни спирачки и кормилна уредба
#7
Публикувано 18 юни 2010 - 00:23
Е Боян как си падна на темата... с фейслифтовата му W211-ка


Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#8
Публикувано 18 юни 2010 - 08:43
Ми аз съм на мнението,че е по-добре да купиш Faceflift-та на някой модел кола,отколкото първите броики които излизат.Визията им е по-добра и повечето бъгове са оправени,а и предлагат повечко екстри.Поне при Мерцедес това забелязвам.
#9
Публикувано 18 юни 2010 - 09:49
По принцип е така, ама не е задължително.
Давам пример: при CLK 208 модела след фейслифта има проблеми с арматурното табло. Този проблем преди фейслифта не го е имало. И въпреки това пак бих си купил фейслифт
Давам пример: при CLK 208 модела след фейслифта има проблеми с арматурното табло. Този проблем преди фейслифта не го е имало. И въпреки това пак бих си купил фейслифт

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#10
Публикувано 18 юни 2010 - 10:19
Ми аз съм на мнението,че е по-добре да купиш Faceflift-та на някой модел кола,отколкото първите броики които излизат.Визията им е по-добра и повечето бъгове са оправени,а и предлагат повечко екстри.Поне при Мерцедес това забелязвам.
Това е напълно вярно, но въпроса е дали си заслужава цената??? щото например към момента без да съм разглеждал обстойно ама първите 211-ки се намират читави за 20-25к,а фейслифта тръгват от 35к

Лично мнение ама 10-15к за нова визия и някоя и друга екстра - ще ме прощават.
Това SBC-то ми се вижда най-сериозният проблем.
Боянчо драсни още малко по-подробно за фейса, знаем че му разбираш
#11
Публикувано 18 юни 2010 - 12:26
Mercedes E class W211 - фейслифт
Събрали сме няколко статии от автобилд за Mercedes Е-класа
След седмици събитието ще бъде факт: новата Е-класа на Mercedes ще се появи на пазара. При което „нова" е малко преувеличено. Нов е само фейслифтът, който трябва да даде необходимия тласък на автомобила от Щутгарт. Mercedes обещават 2000 подобрения в сравнение с предшественика. Ще се концентрираме върху най-важните аспекти:
Точка 1: външният вид. Промените личат от пръв поглед - no-голяма решетка, ново моделирани брони, нови огледала и нов цвят на задните светлини. Освен това по-широка хромирана лаистна на капака на багажното отделение - и това е всичко.
Друго обновяване: вътрешното пространство. Тук списъкът сщо не е голям - но-фини материали, мултифункционален волан, променено управление на климатика, нов вид декоративно дърво.
Модификация номер 3: техниката. Сега става интересно. Окачването е по-твърдо, воланът - по-директен, спирачките са обновени. Вместо податливата на повреди SBC-уредба новият модел работи предимно с хидравлична система, която е оборудвана с допълнителни функции, като подсушаване на дисковете (кратковременно задействане на спирачките) при дъжд и спирачка срещу потегляне назад (при изкачване в планински терени). Новата „Adaptive Brake" система предлага допълнителна настройка на аварийната спирачка, която превантивно увеличава налягането в хидравличната система, а също и предупреждава автомобилите отзад чрез пулсиращи стопсветлини.
Мерцедес Е класа W211, фейслифт
Серийно от S-класата – PreSafe
Четвъртата промяна се отнася до сигурността. Ако има опасност от пътно произшествие, познатата от S класата PreSafe настройва предната дясна седалка в оптимална позиция, затваря сякаш с магическа ръка прозорците и (ако е наличен) люка на покрива, обтяга предпазните колани. Ако се стигне до удар, активните облегалки за глава прилепват до задната част на главата на пътниците отпред и така намаляват риска от травми. А сега идва ред и на най-хубавата новина: в новата Е-класа PreSafe се предлага серийно.
Свързана с функцията на (доплащащите се) биксенонови фарове е и полезната Intelligent Light System. Едно световно нововъведение. Тя автоматично сменя интензивността на светлината и обсега на осветяване извън населени места. За целта положението на фаровете мигновено се регулира. Подобрена е и познататa светлина за завои. Който се вгледа по-внимателно, ще разпознае новите фарове по горните стъклени ламели в основния фар.
Новост номер 5 също не се забелязва външно, но за мнозина ще бъде основното обновяване на двигателите. Думата "нов" важи само за два варианта: Е500 и Е63. Останалите агрегати са модифицирани за Е класата. Най-важното: мощността е увеличена. Ако досега диапазонът бе от 122 до 476 к.с., сега моделите стартират от 136 к.с. и завьршват чак при солидните 514 к.с. (Е63 AMG).
Серията модели започва с E 200 CDI c мощност 136 к. следва го Е 220 CDI със 170 к..c. И без това буйният 320 CDI има увеличен въртящ момент oт 30 Hm при вариантите без задвижване 4х4 (сега 540 Нм). Следва го Е 420 CDI с 314 к.с. За бензиновите модели новият сезон също означава но-добро фитнес ниво. Стартира се от Е200 kompressor е мощност 184 к.с. След него се задават Е280 и Е350. Значително по-мощен е Е 500, който сега демонстрира цели 388 к.с. С гова се нарежда на второ място след Е 63 AMG с 514 к.с. Ненадмината остава ценовата политика на концерна от Щутгарт. Но изненадващо тук се наблюдава промяна на генденцията: Е класата не е станала но-скъпа, повече струват само 8-цилиндровите модели, но пьк те се справят най-добре.
Mercedes Е-класа Фейслифт W 211
Мерцедес Е класа W211, фейслифт
Къде са подобренията?
Фейслифтът не превръща Е-класата в съвсем нов автомобил, но поне го прави по-различен.
Звездата е там, където й е мястото. Както и двойните фарове. За да разпознаете новата Е-класа, са ви необходими необичайни перспективи. Или рентген. Но кой разполага с такъв уред?
Затова коленича и започвам да обикалям около каросерията, търсейки промените с набито детективско око. Все пак се отнася за Mercedes -
Първоначално това взиране ми напомня за рубриката „Открийте разликите" - за да намерите минималните разлики, ви трябва доста време.
При Mercedes започвам да откривам разликите веднага - поне в папката с пресинформацията: елипсовидни фарове за мъгла, „по-ококорени" фарове, по-фини външни огледала и по-голяма решетка на радиатора. Освен това малко повече хром по задницата, нови колела - и това е всичко. Поне по отношение на външността. Нищо, което да напомня за „нова генерация", както често чуваме от представителите на концерна в Щутгарт. Затова на четиригодишния стар автомобил от Е-класата му липсват най-вече бръчките.
Е-класата отново спира с хидравлична спирачка
И въпреки това в миналото най-високата класа изглеждаше доста остаряла. Когато високотехнологичната спирачна система SBC бе включена в аварийната програма и подкопаваше премиум-имиджа. С фейслифта Mercedes опитва да изглади бръчките вследствие на грижите на клиентите, но също и собствените. Системата SBC вече я няма, вместо нея Мерцедес отново спира с хидравлична сервоспирачка. Новата „Adaptive Brake" е от топ модела S-класа, тя асистира както SBC системата, предусеща и преди всяко аварийно спиране повишава налягането в спирачните тръбопроводи. Освен това предвидливо допира накладките до спирачните дискове. Всичко това по-скоро е хирургическа намеса, операция на жизненоважни органи, отколкото освежаващ грим. Към това спада и цялата гама от двигатели. Цените на 4- и 6- цилиндровите агрегати остават без промяна. При Е 500 (от 135 640 лв.) инженерите са подобрили мощността с 82 к.с. до 388, едновременно с това е увеличен и въртящият момент - от 460 на 530 Нм. Разходът от средно 11,5 л трябва да е станал дори по-икономичен.
Лимузината ,дърпа" със силата на цяло стадо товарни коне, само че не толкова търпеливо. За достигане на 100 км/ч от нулата са необходими 5,3 секунди - с 0,7 секунди по-малко, отколкото при предшественика. При това V8-двигателя ускорява абсолютно безшумно - нещо като спортно свистене от две полирани тръби на ауспуха (спортен пакет). Е 500 запазва джентълменския си характер и порядъчната си позиция. Също и тази при завиване. Воланът е станал по-директен. Математически казано: 10 % по-спонтанен. Впечатлението: усеща се повече чувство, не кой знае колко, но все пак.
Желанията на водача се изпълняват чрез натискане на бутони
Мерцедес Е класа W211, фейслифт
Движейки се с Е500 натискам различни менюта, играя си с Distronic-a, който регулира разстоянието между мен и „стария" Е 500. Когато Е 500 спре, спира и моят автомобил. Всичко става автоматично. Дори и настройката на амортисьо-рите се регулира чрез натискане на бутон, както и точките на превключване на 7-степенната автоматична предавателна кутия. Спортно, по-удобно - няма проблем. Е-класата изпълнява желанията на водача както център за услуги. Концерт по желание на всички нива. Всъщност кой кого управлява? Най-после бутоните на волана могат да се обслужват „на сляпо", при предшественика те бяха разположени в улеи. Изобщо воланът е станал по-удобен. Mercedes предлага по-модерни цветови комбинации и за вътрешното пространство, например италианска бежово-кафява комбинация. Тестваният автомобилът е в черно. Кожата е фина напа, която прахоснически се е набръчкала дори и в тапицерията на вратите. По-бляскав е станал и лостът на автоматичната предавателна кутия. Най-важните новости всъщност остават невидими, като например облегалките за глава „Neck Pro". Те имат за цел да омекотят удара във врата при евентуално пътно произшествие, за да предпазят от травми вследствие на камшичен удар. Това е задачата и на Рге-Safe, системата за безопасност, въведена от Mercedes в S-класата. Сега тя принадлежи към стандартния репертоар на Е-класата. При сблъсък предпазните колани се опъват, седалките заемат изправена позиция, а всички стъкла се затварят автоматично. С това Mercedes изпреварва Audi и BMW. В края на краищата звездата трябва отново да заеме мястото, което желае фирмата Mercedes - най-горе.
„Adaptive Brake" вместо SBC-спирачка
„Посредством „Adaptive Brake" техниката от топмоделите на Mercedes-Benz навлиза в Е-класа-та", се казва в пресинформацията. Но има и нещо премълчано: прехвалената доскоро електро-хидравлична SBC (Sensotronic Brake Control) тайно е преминала в девета глуха. За първи път SBC бе използвана през 2001 г. в SL и по-късно в Е-класата. През пролетта на 2004 г. писахме за случаи на отказали SBC спирачки. Дефектите по отношение на сигурността, както и други повреди в електрониката доведоха една година по-късно до най-голямата сервизна акция в историята на марката. Отказът от SBC още при фейслифта, а не заедно с новия модел на Е-класата от Mercedes обосноваха с „икономически съображения".
Събрали сме няколко статии от автобилд за Mercedes Е-класа
След седмици събитието ще бъде факт: новата Е-класа на Mercedes ще се появи на пазара. При което „нова" е малко преувеличено. Нов е само фейслифтът, който трябва да даде необходимия тласък на автомобила от Щутгарт. Mercedes обещават 2000 подобрения в сравнение с предшественика. Ще се концентрираме върху най-важните аспекти:
Точка 1: външният вид. Промените личат от пръв поглед - no-голяма решетка, ново моделирани брони, нови огледала и нов цвят на задните светлини. Освен това по-широка хромирана лаистна на капака на багажното отделение - и това е всичко.
Друго обновяване: вътрешното пространство. Тук списъкът сщо не е голям - но-фини материали, мултифункционален волан, променено управление на климатика, нов вид декоративно дърво.
Модификация номер 3: техниката. Сега става интересно. Окачването е по-твърдо, воланът - по-директен, спирачките са обновени. Вместо податливата на повреди SBC-уредба новият модел работи предимно с хидравлична система, която е оборудвана с допълнителни функции, като подсушаване на дисковете (кратковременно задействане на спирачките) при дъжд и спирачка срещу потегляне назад (при изкачване в планински терени). Новата „Adaptive Brake" система предлага допълнителна настройка на аварийната спирачка, която превантивно увеличава налягането в хидравличната система, а също и предупреждава автомобилите отзад чрез пулсиращи стопсветлини.
Мерцедес Е класа W211, фейслифт
Серийно от S-класата – PreSafe
Четвъртата промяна се отнася до сигурността. Ако има опасност от пътно произшествие, познатата от S класата PreSafe настройва предната дясна седалка в оптимална позиция, затваря сякаш с магическа ръка прозорците и (ако е наличен) люка на покрива, обтяга предпазните колани. Ако се стигне до удар, активните облегалки за глава прилепват до задната част на главата на пътниците отпред и така намаляват риска от травми. А сега идва ред и на най-хубавата новина: в новата Е-класа PreSafe се предлага серийно.
Свързана с функцията на (доплащащите се) биксенонови фарове е и полезната Intelligent Light System. Едно световно нововъведение. Тя автоматично сменя интензивността на светлината и обсега на осветяване извън населени места. За целта положението на фаровете мигновено се регулира. Подобрена е и познататa светлина за завои. Който се вгледа по-внимателно, ще разпознае новите фарове по горните стъклени ламели в основния фар.
Новост номер 5 също не се забелязва външно, но за мнозина ще бъде основното обновяване на двигателите. Думата "нов" важи само за два варианта: Е500 и Е63. Останалите агрегати са модифицирани за Е класата. Най-важното: мощността е увеличена. Ако досега диапазонът бе от 122 до 476 к.с., сега моделите стартират от 136 к.с. и завьршват чак при солидните 514 к.с. (Е63 AMG).
Серията модели започва с E 200 CDI c мощност 136 к. следва го Е 220 CDI със 170 к..c. И без това буйният 320 CDI има увеличен въртящ момент oт 30 Hm при вариантите без задвижване 4х4 (сега 540 Нм). Следва го Е 420 CDI с 314 к.с. За бензиновите модели новият сезон също означава но-добро фитнес ниво. Стартира се от Е200 kompressor е мощност 184 к.с. След него се задават Е280 и Е350. Значително по-мощен е Е 500, който сега демонстрира цели 388 к.с. С гова се нарежда на второ място след Е 63 AMG с 514 к.с. Ненадмината остава ценовата политика на концерна от Щутгарт. Но изненадващо тук се наблюдава промяна на генденцията: Е класата не е станала но-скъпа, повече струват само 8-цилиндровите модели, но пьк те се справят най-добре.
Mercedes Е-класа Фейслифт W 211
Мерцедес Е класа W211, фейслифт
Къде са подобренията?
Фейслифтът не превръща Е-класата в съвсем нов автомобил, но поне го прави по-различен.
Звездата е там, където й е мястото. Както и двойните фарове. За да разпознаете новата Е-класа, са ви необходими необичайни перспективи. Или рентген. Но кой разполага с такъв уред?
Затова коленича и започвам да обикалям около каросерията, търсейки промените с набито детективско око. Все пак се отнася за Mercedes -
Първоначално това взиране ми напомня за рубриката „Открийте разликите" - за да намерите минималните разлики, ви трябва доста време.
При Mercedes започвам да откривам разликите веднага - поне в папката с пресинформацията: елипсовидни фарове за мъгла, „по-ококорени" фарове, по-фини външни огледала и по-голяма решетка на радиатора. Освен това малко повече хром по задницата, нови колела - и това е всичко. Поне по отношение на външността. Нищо, което да напомня за „нова генерация", както често чуваме от представителите на концерна в Щутгарт. Затова на четиригодишния стар автомобил от Е-класата му липсват най-вече бръчките.
Е-класата отново спира с хидравлична спирачка
И въпреки това в миналото най-високата класа изглеждаше доста остаряла. Когато високотехнологичната спирачна система SBC бе включена в аварийната програма и подкопаваше премиум-имиджа. С фейслифта Mercedes опитва да изглади бръчките вследствие на грижите на клиентите, но също и собствените. Системата SBC вече я няма, вместо нея Мерцедес отново спира с хидравлична сервоспирачка. Новата „Adaptive Brake" е от топ модела S-класа, тя асистира както SBC системата, предусеща и преди всяко аварийно спиране повишава налягането в спирачните тръбопроводи. Освен това предвидливо допира накладките до спирачните дискове. Всичко това по-скоро е хирургическа намеса, операция на жизненоважни органи, отколкото освежаващ грим. Към това спада и цялата гама от двигатели. Цените на 4- и 6- цилиндровите агрегати остават без промяна. При Е 500 (от 135 640 лв.) инженерите са подобрили мощността с 82 к.с. до 388, едновременно с това е увеличен и въртящият момент - от 460 на 530 Нм. Разходът от средно 11,5 л трябва да е станал дори по-икономичен.
Лимузината ,дърпа" със силата на цяло стадо товарни коне, само че не толкова търпеливо. За достигане на 100 км/ч от нулата са необходими 5,3 секунди - с 0,7 секунди по-малко, отколкото при предшественика. При това V8-двигателя ускорява абсолютно безшумно - нещо като спортно свистене от две полирани тръби на ауспуха (спортен пакет). Е 500 запазва джентълменския си характер и порядъчната си позиция. Също и тази при завиване. Воланът е станал по-директен. Математически казано: 10 % по-спонтанен. Впечатлението: усеща се повече чувство, не кой знае колко, но все пак.
Желанията на водача се изпълняват чрез натискане на бутони
Мерцедес Е класа W211, фейслифт
Движейки се с Е500 натискам различни менюта, играя си с Distronic-a, който регулира разстоянието между мен и „стария" Е 500. Когато Е 500 спре, спира и моят автомобил. Всичко става автоматично. Дори и настройката на амортисьо-рите се регулира чрез натискане на бутон, както и точките на превключване на 7-степенната автоматична предавателна кутия. Спортно, по-удобно - няма проблем. Е-класата изпълнява желанията на водача както център за услуги. Концерт по желание на всички нива. Всъщност кой кого управлява? Най-после бутоните на волана могат да се обслужват „на сляпо", при предшественика те бяха разположени в улеи. Изобщо воланът е станал по-удобен. Mercedes предлага по-модерни цветови комбинации и за вътрешното пространство, например италианска бежово-кафява комбинация. Тестваният автомобилът е в черно. Кожата е фина напа, която прахоснически се е набръчкала дори и в тапицерията на вратите. По-бляскав е станал и лостът на автоматичната предавателна кутия. Най-важните новости всъщност остават невидими, като например облегалките за глава „Neck Pro". Те имат за цел да омекотят удара във врата при евентуално пътно произшествие, за да предпазят от травми вследствие на камшичен удар. Това е задачата и на Рге-Safe, системата за безопасност, въведена от Mercedes в S-класата. Сега тя принадлежи към стандартния репертоар на Е-класата. При сблъсък предпазните колани се опъват, седалките заемат изправена позиция, а всички стъкла се затварят автоматично. С това Mercedes изпреварва Audi и BMW. В края на краищата звездата трябва отново да заеме мястото, което желае фирмата Mercedes - най-горе.
„Adaptive Brake" вместо SBC-спирачка
„Посредством „Adaptive Brake" техниката от топмоделите на Mercedes-Benz навлиза в Е-класа-та", се казва в пресинформацията. Но има и нещо премълчано: прехвалената доскоро електро-хидравлична SBC (Sensotronic Brake Control) тайно е преминала в девета глуха. За първи път SBC бе използвана през 2001 г. в SL и по-късно в Е-класата. През пролетта на 2004 г. писахме за случаи на отказали SBC спирачки. Дефектите по отношение на сигурността, както и други повреди в електрониката доведоха една година по-късно до най-голямата сервизна акция в историята на марката. Отказът от SBC още при фейслифта, а не заедно с новия модел на Е-класата от Mercedes обосноваха с „икономически съображения".
#12
Публикувано 21 юни 2010 - 20:05
Това е напълно вярно, но въпроса е дали си заслужава цената??? щото например към момента без да съм разглеждал обстойно ама първите 211-ки се намират читави за 20-25к,а фейслифта тръгват от 35к
![]()
Лично мнение ама 10-15к за нова визия и някоя и друга екстра - ще ме прощават.
Това SBC-то ми се вижда най-сериозният проблем.
Боянчо драсни още малко по-подробно за фейса, знаем че му разбираш
Цената на един автомобил на старо определя качеството му. Общо взето в единя случай си купуваш Крайслер, в другия Мерцедес. Освен подобренията в електрониката и моторите, мерцедес са пипнали още на едно важно мяасто - Корозияата. Колеги те тук смятат 211 за най - големия раждилник след 210. Идеята да се спестят пари като се обработват както трябва само важните възли на колата, а при останалата част скъпото антикорозионно покритие, е заменено с по евтино. Резултата са милиони спечелени от тогавашния Даймлер Крайслер и повече 124 от колкото 211 по улиците. Общо взето не се карат вече много 211 тук в Де, поне според мен. При Мопф 2 нещата стояат различно, но и цената е друга.
Никой не сподели за скоростите. Съвсем нормално е при около 250 000км да се появят вибрации и да се наложи смяна на съединителя в хидротрансформатора или направо целия хидротрансформатор което е по доброто решение, разбира се километрите са относителни, и зависят от това как и къде е карана колата, просто нововъведенията водят след себе си и по сериозно обслужване, така че 2000 пари си остават разход дори и при Мопф-а.
Иначе колата си е хубава, но мопф-а си заслужава парите
#13
Публикувано 30 юни 2010 - 14:39
а някаква дата ще сподели ли някой - на мен ми се върти нещо лятото на 2006-та
Също така малко повечко инфо за 7G-tornic-a??? преди време LYNX беше писъл че е тотална тояга тая скоростна кутия
Също така малко повечко инфо за 7G-tornic-a??? преди време LYNX беше писъл че е тотална тояга тая скоростна кутия
#14
Публикувано 01 юли 2010 - 21:20
7г-троника го оправят след един момент, може би 2008. Имам 2-ма приятели с тези кутии и нямат никакви проблеми.
И да, фейслифтът е модел 2007, което значи някъде от лятото на 2006.
И да, фейслифтът е модел 2007, което значи някъде от лятото на 2006.
I love the sound of V8 in the morning...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни