проблем с 124-ка
Започната от c3ck0, 09 юни 2010 - 16:43:46
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 юни 2010 - 16:43
Здравейте! Значи автомобила е 124-ка 2000 кубика 122к.с. 102 мотор карбуратор с газова уредба, автоматик - и проблема е следния като спра на някое кръстовище за да изчакам някоя кола да речем още като започна да намалявам двигатела започва да глъхне и като спра напълно на едно място направо загасва , тоя проблем започва много да ме дразни а си нямам и идеа от какво може да е... Четох из форула за подобен проблем при др. такива автомобили и там най често се говори за моторчето за празен ход, а тъй като моя е с карбуратор се чудя имали такова МПХ изобщо и каде точно се намира или какъв друг може да е проблема и какво е разрешението му.
#2
Публикувано 16 юли 2010 - 21:20
Колега, имах същия проблем, но не с автоматика. Моята гаснеше на газ още,като натисна съединителя. Какво се оказа? Намерих читав ГАЗ-ар и проблема се оказа в плочката на газовото(дето е наръгана във въздушния филтър на крабуратора)- твърде голяма дупка за въздух (явно правена за по-голям двигател) Така, диагнозата се оказа вярна, но изпълнението хлапашко Нарязаха и занитиха 5-6 ламаринки за да ограничат достъпа на въздух и оборотите се оправиха. На бензин го нямаш тоя дерт нали? Съвет: не ограничавай сам достъпа на въздух през плочката, защото ще са нужни и регулировки, които ГАЗ-арите трябва да направят. Пробвай, сигурен съм,че е това проблема- цяла година му се трових. Освен това, след въпросното подобрение ще ти се дигне малко и мощността- при мен така стана със същия мотор съм. Успех!
#3
Публикувано 17 юли 2010 - 06:22
Абе човече незнам дали ГАЗ-ар ще ми помогне защото при мен проблема го има и на бензин и даже се задълбочава. Нещо друго ме тормози мен и нз какво
#4
Публикувано 17 юли 2010 - 08:35
Значи ти трябва Елкон диагностика.Може да е 5-та дюза,може да е някой вакуум,трябва да се види от специалист,дистанционно няма да стане.
#5
Публикувано 19 юли 2010 - 09:36
на тия карбуратори им се разваля автоматичният смукач. при мен от него беше проблемът. преди да го отстраня продадох колата обаче
#6
Публикувано 19 юли 2010 - 21:16
нито имаш МПХ, нито имаш 5та дюза.
Имаш само карбуратор, с 1000 вградени негови си системи.
карбураторджишя и то разбиращ ти трябва
Имаш само карбуратор, с 1000 вградени негови си системи.
карбураторджишя и то разбиращ ти трябва
#7
Публикувано 26 юли 2010 - 22:05
нито имаш МПХ, нито имаш 5та дюза.
Имаш само карбуратор, с 1000 вградени негови си системи.
карбураторджишя и то разбиращ ти трябва
М точно така нямам нито МПХ нито 5-та дюза
на тия карбуратори им се разваля автоматичният смукач. при мен от него беше проблемът. преди да го отстраня продадох колата обаче
И на мен така ми казаха, че много се ебавал автоматичния смукач и все пак няма ли някой в форума който да ми каже какво да направя
#8
Публикувано 18 март 2011 - 00:34
Колега имам 124 2.0 карбуратор 98' Ръчна скоростна кутия. Имам почти идентичен проблем на твоя. Преди време купих нови свещи и кабели, щото в моя град като почне да ти прекъсва колата и майсторите само това знаят да сменят. Сега имам пак проблема с гасненето на кръстовища. Прави ми впечатление ,че за да я запалиш веднага след като е угаснала на кръстовището трябва да подадеш гас. Иначе си я паля без гас винаги, но в случая без да напънеш гаста не става. Аз още не знам дали нашите коли имат въпросният стъпков мотор, но явно го нямат. Изобщо тоя мерцедес си е уплел яко конците. Моя специално гори 1л масло а 1000 (хиляда) и за това днеска го оставих при един да му сменят гумички на клапани няма да го наричам майстор щото е пълен вързоп, но добри както казах в моя град няма. Та исках да те питам друго? Всек път ли ти гасне или понякога. На мене ми гасне избирателно, само когато реши да ми прави мръсно :> Пробвай на запален двигател на място и някъде на тихо място да си пуснеш подгревателя на задното стъкло и се заслушай дали падат малко оборотите (при мене даже и налягането на маслото лекичко пада) --> ако имах оборотомер щях да зная конкретно как се държат оборотите, но понеже няма разчитам на ушите. Изобщо колата е била магия , преди 20 г., но като мине през рацете на 2-3 собственика и накрая резултата е трагедия.
#9
Публикувано 18 март 2011 - 12:51
Здравейте! Значи автомобила е 124-ка 2000 кубика 122к.с. 102 мотор карбуратор с газова уредба, автоматик - и проблема е следния като спра на някое кръстовище за да изчакам някоя кола да речем още като започна да намалявам двигатела започва да глъхне и като спра напълно на едно място направо загасва , тоя проблем започва много да ме дразни а си нямам и идеа от какво може да е... Четох из форула за подобен проблем при др. такива автомобили и там най често се говори за моторчето за празен ход, а тъй като моя е с карбуратор се чудя имали такова МПХ изобщо и каде точно се намира или какъв друг може да е проблема и какво е разрешението му.
Вдигнете оборотите,в повечето от случайте помага.
На P и N при студен мотор,колко оборота държи?
На P и N при топъл мотор,колко оборота?
На D при студен мотор на място,колко?
На D при загрял мотор на място,колко?
При форсиране над 3000оборота и в двата случая/топло студено/ на P или N когато пуснете рязко газта мотора продължава ли работа без колебание или гасне?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 18 март 2011 - 13:22
Малко е минало 1 година от темата,ама карай.
Не хапи този,който може да те изяде.
#11
Публикувано 18 март 2011 - 13:36
Малко е минало 1 година от темата,ама карай.
хахаха Шаш!
Ами гледам колегата с гръмко име на респектиращ бос с днешен коментар и рекох да бутна едно рамо.
А то кво стана,цитирах началото и .....
Здраве да е!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Публикувано 18 март 2011 - 19:01
той е виновен тоя дето или си е продал автомобила , или си оправил проблема и егоистично е "пропуснал" да сподели развръзката. А аз не съм обърнал внимание на датата. Мерси ,че се отзова иначе
#13
Публикувано 18 март 2011 - 23:48
нищо де-те и тука могат да ти пишат-темата не е затворенатой е виновен тоя дето или си е продал автомобила , или си оправил проблема и егоистично е "пропуснал" да сподели развръзката. А аз не съм обърнал внимание на датата. Мерси ,че се отзова иначе
малко годината ме съмнява-да не е 88ма?
провери ли моторчето за празен ход....колата имала ли е газ...или-има ли газ?,,,и такива неща ще трябват като инфо за да ти помогне някои брат
Поздрави
#14
Публикувано 19 март 2011 - 00:08
Ами аз мисля че никога не е лошо да се коментира проблем,макар и стар.Хората си четат и без да пишат,намират отговори и си човъркат.
Като прецакат работата..на пръч....ама често се справят с дребните неща.
Като прецакат работата..на пръч....ама често се справят с дребните неща.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#15
Публикувано 19 март 2011 - 00:50
От всичко най мразя да чета тема където някой си я е пуснал......насочили са го колегитекъм проблема и после ни чул ни видял.
Е те такива са за убиване.
Е те такива са за убиване.
By Batev
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни