Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем с 124-ка


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 c3ck0

c3ck0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:

Публикувано 09 юни 2010 - 16:43

Здравейте! Значи автомобила е 124-ка 2000 кубика 122к.с. 102 мотор карбуратор с газова уредба, автоматик - и проблема е следния като спра на някое кръстовище за да изчакам някоя кола да речем още като започна да намалявам двигатела започва да глъхне и като спра напълно на едно място направо загасва :dontknow: , тоя проблем започва много да ме дразни а си нямам и идеа от какво може да е... Четох из форула за подобен проблем при др. такива автомобили и там най често се говори за моторчето за празен ход, а тъй като моя е с карбуратор се чудя имали такова МПХ изобщо и каде точно се намира или какъв друг може да е проблема и какво е разрешението му. :rolleyes:
  • 0

#2 alistar

alistar

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    230E 1987 // 200TE 1993

Публикувано 16 юли 2010 - 21:20

Колега, имах същия проблем, но не с автоматика. Моята гаснеше на газ още,като натисна съединителя. Какво се оказа? Намерих читав ГАЗ-ар и проблема се оказа в плочката на газовото(дето е наръгана във въздушния филтър на крабуратора)- твърде голяма дупка за въздух (явно правена за по-голям двигател) Така, диагнозата се оказа вярна, но изпълнението хлапашко:) Нарязаха и занитиха 5-6 ламаринки за да ограничат достъпа на въздух и оборотите се оправиха. На бензин го нямаш тоя дерт нали? Съвет: не ограничавай сам достъпа на въздух през плочката, защото ще са нужни и регулировки, които ГАЗ-арите трябва да направят. Пробвай, сигурен съм,че е това проблема- цяла година му се трових. Освен това, след въпросното подобрение ще ти се дигне малко и мощността- при мен така стана със същия мотор съм. Успех!
  • 0

#3 c3ck0

c3ck0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:

Публикувано 17 юли 2010 - 06:22

Абе човече незнам дали ГАЗ-ар ще ми помогне защото при мен проблема го има и на бензин и даже се задълбочава. Нещо друго ме тормози мен и нз какво :rolleyes:
  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 17 юли 2010 - 08:35

Значи ти трябва Елкон диагностика.Може да е 5-та дюза,може да е някой вакуум,трябва да се види от специалист,дистанционно няма да стане.
  • 0

#5 Fitibaldi

Fitibaldi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 248 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Мерцедес, спорт, +#$%*****
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 Е300Т Diesel 1995

Публикувано 19 юли 2010 - 09:36

на тия карбуратори им се разваля автоматичният смукач. при мен от него беше проблемът. преди да го отстраня продадох колата обаче :)
  • 0
Публикувано изображение

#6 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 19 юли 2010 - 21:16

нито имаш МПХ, нито имаш 5та дюза.
Имаш само карбуратор, с 1000 вградени негови си системи.
карбураторджишя и то разбиращ ти трябва
  • 0

#7 c3ck0

c3ck0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:

Публикувано 26 юли 2010 - 22:05

нито имаш МПХ, нито имаш 5та дюза.
Имаш само карбуратор, с 1000 вградени негови си системи.
карбураторджишя и то разбиращ ти трябва


М точно така нямам нито МПХ нито 5-та дюза

на тия карбуратори им се разваля автоматичният смукач. при мен от него беше проблемът. преди да го отстраня продадох колата обаче :)


И на мен така ми казаха, че много се ебавал автоматичния смукач и все пак няма ли някой в форума който да ми каже какво да направя
  • 0

#8 капоне

капоне

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Град:Свищов
  • Автомобил:
    w124 1989 200

Публикувано 18 март 2011 - 00:34

Колега имам 124 2.0 карбуратор 98' Ръчна скоростна кутия. Имам почти идентичен проблем на твоя. Преди време купих нови свещи и кабели, щото в моя град като почне да ти прекъсва колата и майсторите само това знаят да сменят. Сега имам пак проблема с гасненето на кръстовища. Прави ми впечатление ,че за да я запалиш веднага след като е угаснала на кръстовището трябва да подадеш гас. Иначе си я паля без гас винаги, но в случая без да напънеш гаста не става. Аз още не знам дали нашите коли имат въпросният стъпков мотор, но явно го нямат. Изобщо тоя мерцедес си е уплел яко конците. Моя специално гори 1л масло а 1000 (хиляда) и за това днеска го оставих при един да му сменят гумички на клапани няма да го наричам майстор щото е пълен вързоп, но добри както казах в моя град няма. Та исках да те питам друго? Всек път ли ти гасне или понякога. На мене ми гасне избирателно, само когато реши да ми прави мръсно :> Пробвай на запален двигател на място и някъде на тихо място да си пуснеш подгревателя на задното стъкло и се заслушай дали падат малко оборотите (при мене даже и налягането на маслото лекичко пада) --> ако имах оборотомер щях да зная конкретно как се държат оборотите, но понеже няма разчитам на ушите. Изобщо колата е била магия , преди 20 г., но като мине през рацете на 2-3 собственика и накрая резултата е трагедия.
  • 0

#9 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 март 2011 - 12:51

Здравейте! Значи автомобила е 124-ка 2000 кубика 122к.с. 102 мотор карбуратор с газова уредба, автоматик - и проблема е следния като спра на някое кръстовище за да изчакам някоя кола да речем още като започна да намалявам двигатела започва да глъхне и като спра напълно на едно място направо загасва :dontknow: , тоя проблем започва много да ме дразни а си нямам и идеа от какво може да е... Четох из форула за подобен проблем при др. такива автомобили и там най често се говори за моторчето за празен ход, а тъй като моя е с карбуратор се чудя имали такова МПХ изобщо и каде точно се намира или какъв друг може да е проблема и какво е разрешението му. :rolleyes:


Вдигнете оборотите,в повечето от случайте помага.

На P и N при студен мотор,колко оборота държи?

На P и N при топъл мотор,колко оборота?

На D при студен мотор на място,колко?

На D при загрял мотор на място,колко?

При форсиране над 3000оборота и в двата случая/топло студено/ на P или N когато пуснете рязко газта мотора продължава ли работа без колебание или гасне?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#10 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 18 март 2011 - 13:22

Малко е минало 1 година от темата,ама карай.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#11 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 март 2011 - 13:36

Малко е минало 1 година от темата,ама карай.


хахаха Шаш! :kill_myself:

Ами гледам колегата с гръмко име на респектиращ бос с днешен коментар и рекох да бутна едно рамо.

А то кво стана,цитирах началото и .....

Здраве да е! :icon_coolgrin: :flagMB new:
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#12 капоне

капоне

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Град:Свищов
  • Автомобил:
    w124 1989 200

Публикувано 18 март 2011 - 19:01

той е виновен тоя дето или си е продал автомобила , или си оправил проблема и егоистично е "пропуснал" да сподели развръзката. А аз не съм обърнал внимание на датата. Мерси ,че се отзова иначе :)
  • 0

#13 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 18 март 2011 - 23:48

той е виновен тоя дето или си е продал автомобила , или си оправил проблема и егоистично е "пропуснал" да сподели развръзката. А аз не съм обърнал внимание на датата. Мерси ,че се отзова иначе :)

нищо де-те и тука могат да ти пишат-темата не е затворена

малко годината ме съмнява-да не е 88ма?

провери ли моторчето за празен ход....колата имала ли е газ...или-има ли газ?,,,и такива неща ще трябват като инфо за да ти помогне някои брат
Поздрави :beer:
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#14 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 март 2011 - 00:08

Ами аз мисля че никога не е лошо да се коментира проблем,макар и стар.Хората си четат и без да пишат,намират отговори и си човъркат.
Като прецакат работата..на пръч....ама често се справят с дребните неща.:)
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#15 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 март 2011 - 00:50

От всичко най мразя да чета тема където някой си я е пуснал......насочили са го колегитекъм проблема и после ни чул ни видял.
Е те такива са за убиване.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни